Mijn lijst met blogs

donderdag 28 mei 2020

Vos ๐ŸฆŠ in de sneeuw

Hier dan mijn bruin en lichtblauwe kerstkaartje voor vandaag.
De achtergrond is gemaakt met bister en lag al heel wat jaartjes in mijn map met achtergrondjes.
Eerst met een stencil wat bruine sterren gemaakt. Is het niet helemaal maar kan er wel bij door.
Daarna uit verschillende soorten bruin en wit papier de kerstboompjes van Marleen gestanst.
De vos van Marleen kon ook niet ontbreken en is gestanst uit een restje fluweel papier. Ik vind het leuk dat je door het papier wat groeven ziet. Van wit papier repen gescheurd, je ziet dat de vos op de rand van een heuveltje loopt.( Had ik het gescheurde papier van boven naar beneden moeten plakken?) Nog wat sterren en tekst . De basis geplakt op een stuk donkerbruin papier uit een tijdschrift en dat weer op een bruine basiskaart. (Die nu allemaal op zijn)
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: wekelijkse kaart, optie use some silver
Mijn Hobby Honk: gebruik geen designpapier
Jingle bels: gebruik sparkle
Christmas craft sensations: Us a die cut.
Merrylittlechristmaschallenge: alles mag
We kregen vanmiddag goed nieuws: Met ingang van zondag mogen we Thomas bezoeken in zijn appartement en met hem wandelen en fietsen. Ook mag hij op bezoek naar huis, als er geen andere mensen zijn. Het begin is er weer! Dagbesteding is heel complex, maar dat dit weer mogelijk is zijn we erg blij om. En per 1 juli mag hij ook weer naar huis logeren als er geen anderen komen.
Dat is wel wat anders als afgelopen zondag toen we bij zijn appartement onder een paraplu zaten in de regen....
Fijn weekeind! Groet, Nelleke 

18 opmerkingen:

Diny zei

Jij had het bruin en blauw van gisteren natuurlijk nog op je bureau liggen Nelleke.....wat een prachtige kaart heb je ermee gemaakt! Leuke kerstboompjes en een mooie achtergrond....maar ook de vos is gaaf!
Wat fijn dat de regel wat aan het versoepelen zijn en jullie Thomas weer mogen zien....dat zal jullie goed doen!
Groetjes en geniet daarvan,
Diny

Jantine zei

Heel mooie kaart, Nelleke! Leuk dat je nog even doorging met bruin en blauw. Je vosje is schattig en mooi zoals ie over de sneeuw loopt. Ik vind de volgorde waarop je je papier geplakt hebt heel mooi zo.
Fijn dat jullie weer naar Thomas mogen en hij naar jullie!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine 52WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat fijn Nelleke dat jullie Thomas weer mogen gaan zien en dingen met hem mogen gaan doen. Heerlijk genieten is dat..Je kerstkaartje is erg mooi geworden, mooi die bomen en de vos....Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

LisannesKaartenhobby zei

Je kaart is prachtig geworden Nelleke! En wat een fijn nieuws dat jullie eindelijk weer naar Thomas mogen

Hobbygroet Lisanne

Enny zei

Oh, wat een mooie kaart, zo leuk met die vos en een mooie achtergrond ! Super, dat jullie Thomas terug kunnen bezoeken, ik ben heel blij voor jullie ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Heel mooi kaartje. Echt een wintertafereel en zo ontzettend leuk met al die verschillende bomen! Echt een top idee!
Fijn die versoepelingen! Ik ben benieuwd hoe Thomas reageert.
Die sneeuw plak ik inderdaad altijd andersom, is even een gepriegel, maar dan klopt het naar mijn idee meer.

Caroline zei

Mooie kleuren voor deze kaart, leuk met de vos erop.
Ik moest ook even goed kijken naar de sneeuw maar ik denk dat ik het ook andersom had gedaan. Maar dat maakt toch niks uit! Hij is hartstikke leuk!
Groetjes Caroline

Charlotte zei

Mooi Nelleke! Heerlijk landschapje
En die boompjes zijn ideaal voor restjes te verwerken!
Groetjes,
Charlotte

Scraptastisch zei

Prachtig kerstkaartje Nelleke met de standen van Marleen! Geniet maar enorm van Thomas, fijn hรจ!!!!
xx Gerie

Femminde zei

Oh wow wat een mooi kerstkaartje nog in de KKT kleuren. En wat super dat jullie Thomas weer mogen zien en samen wat hem mogen doen.
Geniet heerlijk samen van het mooie weer!! Fijne pinksterdagen!!
Groeten van Femminde

Daphne zei

De vos is lekker stoer, ik hou er wel van.
Wat een goed nieuws, ik zou bijna zeggen, gefeliciteerd
Zo fijn als je weer wat meer met je lieve zoon kan gaan ondernemen.

Nicolette zei

Leuke kerstkaart. En wat fijn dat de regels versoepelt worden. Zal voor jullie wel een opluchting zijn, geniet ervan.
Groetjes Nicolette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat fijn Nelleke dat de bezoekregeling versoepeld is, wat zullen jullie allemaal blij zijn.
Een mooie kerstkaart met dat lieve vosje en in een hele mooie kleurencombinatie.
Gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

Lady Joyful zei

This is so pretty! Fabulous use of die cuts, and I love the colours you used. That fox is so cute, too. Please note that to be eligible to be our winner or honourable mention you should include our challenge graphic in your blog post. Thank you for joining us at Christmas Craft Creations - Charlotte/Lady Joyful, DT

Helen zei

Fabulous design - you've created a great scene.

Thanks for joining us at the Merry Little Christmas Challenge Blog.

Helen x

lauren bergold zei

what a beautiful card, i love the little woodland scene you've created and the stilver stars are the perfect accent! thanks for bringing the bling with us at JINGLE BELLES!

Anita van Deur zei

Ik lig wat achter zie ik, deze heb ik gemist de vorige week prachtig kaartje,
Groetjes, Anita

SmilynStef zei

love your wonderful little winter forest ... so glad you got BLING-y With Us at Jingle Belles.