Mijn lijst met blogs

donderdag 21 mei 2020

Kerstgeschenkje

In een doos onder bed bewaar ik spulletjes waarbij ik denk daar kan ik nog wel een keertje wat mee doen. Zo af en toe kijk ik daar in en toen kwam 2 van deze doosjes tegen. Gelijk had ik er een idee bij om er een klein kerstgeschenkje van te maken. Ik stanste kleine poinsettia's uit en plakte dit op het doosje. Wat groen en dergelijke erbij en een banner met Christmas. In het doosje plakte ik plastic voor het venster, nadat ik de opening iets aangepast had. Op de bodem een stukje bijpassend card stock en in het doosje zitten 4 waxinelichtjes. Misschien dat ik nog een andere kleur lichtjes in doe, maar die had ik niet voorhanden. Hartstikke leuk om te doen en dit is de eerste. Ik maakte veel doosjes afgelopen week, die komen een andere keer.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart/ creatie.
CHCC: alles mag
Merry little Christmas: 22 alles mag
The Hollyandivychristmaschallenge: alles mag
Geniet van het prachtige weer! Wij hebben vanmorgen eerst lekker een rondje gefietst, en zitten nu heerlijk buiten. Gisteren is er een begin gemaakt met de tuin, heel veel oude hagen en dergelijke zijn eruit gegaan. We zouden vanmiddag verder gaan, maar helaas zit Wim weer met jicht in de voet op de stoel. Maar we genieten wel hoor! Straks asperges eten uit eigen tuin, heerlijk.
Groetjes, Nelleke 

22 opmerkingen:

Jantine zei

Mooi kadoosje, Nelleke. Erg leuk om aan iemand te geven.
Grappig dat je zo'n doosje onder je bed bewaart :-)
Vervelend van Wim zijn jicht, beterschap.
Leuk dat je weer meedoet bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Suzan zei

Mooi kerstdoosje Nelleke! Altijd fijn om weg te geven!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk doosje heb je gemaakt Nelleke. Leuk om cadeau te geven en te krijgen. Hopelijk gaat het snel beter met Wim zijn voet.
Gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

martina's kaartjes zei

is helemaal leuk geworden zo ! mooi gemaakt
grtjs, martina

Anita van Deur zei

Mooie doosjes Nelleke, geniet van de asperges.
Fijne avond.

Henriët zei

Leuk doosje Nelleke. Wie wat bewaard heeft wat en als je er dan zo iets leuks van maakt is dat dubbel genieten.
Jicht.....bah. manlief heeft er ook regelmatig last van. Niet fijn.
Groetjes van Henriët

Marjolein zei

Heel leuk doosje Nelleke! Perfect zo met de waxinelichtjes. Ik hoop dat jullie ondanks de jicht van Wim, lekker van het weer hebben kunnen genieten. Groetjes Marjolein

Marfien zei

doosjes oppimpen is een klein feestje, er volgen er vast meer . . . Beterschap voor Wim

Rosina zei

Prachtig kerstdoosje is dit Nelleke...leuk om zo eens in een doos te rommelen wat je weer eens kan gebruiken...het is je perfect gelukt...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Aartje zei

Zo'n doosje is altijd een leuk kadootje om te geven en met kerst is het natuuurlijk zo wie zo leuk om een lichtje door te geven.
Groeten, Aartje
P.s. dank je wel voor je enthousiaste reactie om mijn kleurwerk, ik bloosde er gewoon van.

Diny zei

Leuk doosje Nelleke....altijd handig om eens in de doos onder het bed te kijken of er iets bruikbaars inzit!
We kunnen ook van alles gebruiken he?
Jullie hebben lekker gefietst....wij waren aan de wandel vandaag.
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

tof kadoosje!
Hopelijk snel beter met je man!
Nancy

GerJanne zei

He wat balen, net pensioen en dan meteen last van jicht. Hopelijk is het snel over!
Je doosje is heel leuk! Ik moet er ook eens op tijd mee beginnen, zo leuk weggeven!

marja kenter zei

Wat leuk gedaan Nelleke, grappig zo'n doos onder je bed. Wij hebben dat ook maar daar zit beddengoed in ha, ha (omdat we zo klein behuisd zijn nu)
Fijne dag en sterkte voor Wim. Vervelend, jicht.
Groetjes

Daphne zei

Dit zijn van die leuke lieve kleine kadootjes die zo leuk zijn om te maken, maar ook om te ontvangen.
Handig om alvast klaar te hebben liggen.

Enny zei

Wat een prachtig kerstdoosje, heel leuk kadootje ! Ja, het was heerlijk genieten in de tuin, en eigen asperges, wauw, zo lekker ! Beterschap voor Wim ! Groetjes, Enny

marian zei

Inderdaad een heel leuk kerstcadeautje deze doosjes.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Dat zijn inderdaad leuke doosjes om iets mee te doen! Leuke kerstdoosjes heb je ervan gemaakt! Bedankt voor je bijdrage aan 52 WTC. Groetjes Marijke.

Laurespage zei

Een heel mooie kerstgeschenkje, fijn om te geven en ook leuk om te,krijge,
Groetjes, laurette

Lynda zei

What a great idea to create a box for tealights. Those flowers are gorgeous - love the colour of them. Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge xx Lynda DT

!neke zei

Heel leuk om dit cadeau te doen !
Ziet er super leuk uit !
Groeten Ineke
DT 52WTC

App salah zei

شركة تنظيف سجاد بالدمام
شركه تنظيف بالدمام
شركة تنظيف المنازل بالدمام
شركة مكافحة حشرات بالدمام
شركة تنظيف فلل بالدمام
شركة مكافحة حشرات بالخبر
شركة تنظيف بالخبر
شركة تعقيم بالدمام
شركة رش دفان بالدمام
شركة مكافحة فئران بالدمام