Mijn lijst met blogs

zondag 30 augustus 2020

Cijfers

Vanmorgen zag ik de uitdaging van Knutsels en Kadootjes om cijfers op je kaart te gebruiken. Deze kaart is al een tijd klaar maar heb ik nog niet laten zien. Daarom doe ik dat nu gelijk. Voor de vorige uitdaging had ik een kaart klaar maar was te laat met posten. Daarvoor had ik de sketch van Cheerful gebruikt, maar ook daar was ik te laat mee. 
Deze kaart is gemaakt voor mijn 2e zoon. Daarvoor gebruikte ik de mooie cijfers van Crealies en papier van Joy! Verder effen kleuren kraft en donkerblauw. De grote cijfers zijn zo leuk om te gebruiken, het geeft een prachtig effect. Daarbij nog een cirkel van bruin papier met iets glans er in. Een knoop en wat diamond steentjes en meer heeft de kaart niet nodig.
Challenges:
Knutsels en kadootjes: gebruik cijfers
DCL: alles mag
Een kort berichtje dit keer, nog wat blogs af en een glaasje om het weekeind af te sluiten.
Groet, Nelleke

13 opmerkingen:

Sarah zei

Ontzettend mooi met dit grote cijfer! X

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje Nelleke!.
Groetjes Anita

Henriët zei

Echt een prachtige kaart Nelleke. Mooi met die grote cijfers en lekker stoer door het gebruikte papier.
Groetjes van Henriët

Caroline zei

Een kaart met cijfers vind ik altijd erg leuk en persoonlijk. Deze is ook erg leuk met dit papier, lekker stoer.
Groetjes Caroline

carla zei

Cijfers en Letters vind ik altijd leuk op een kaart.
Dit is een heel mooi cijfer om je kaart mee te versieren.
Schitterend gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou om deze cijfers kun je niet heen Nelleke ;) Mooie stoere kaart in warme kleuren.
Lieve groetjes Miranda

Hermien zei

Je bent er lekker op tijd bij Nelleke, maar hij was dan ook aan het wachten op een geschikt moment om te plaatsen. Super leuk zo met die grote cijfers. Gezellig dat je weer met ons meedoet bij K&K.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Supermooie kaart voor Thijs! EN die cijfers zijn zo gaaf! Zeker voor mannenkaarten. Dank je wel voor het meedoen bij K&K!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor je zoon Nelleke, precies goed voor onze challenge, bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Femminde zei

Dat glaasje is nu ondertussen al lang leeg maar wel een super kaartje Nelleke!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Jantine zei

Leuke grote cijfers op je kaart, Nelleke. Mooi gedaan!
Groetjes
Jantine

Anoniem zei

Hoi, bedankt voor je berichtje en dat je mij bent gaan volgen. Uiteraard andersom ook gedaan!

En wat een mooie creatie!

x
Diana

Marfien zei

Soms zijn cijfers meer dan genoeg :-) , tof kaartje