Mijn lijst met blogs

woensdag 5 augustus 2020

Everything is going to be fantastic


Na de leuke challenge van de Egel om een vouwkaart te maken, deze keer weer een heel andere challenge. Ook deze duurt een maand en kun je met 3 kaartjes mee doen. 
De opdracht is: maak een kaart zonder designpapier. Niet zo moeilijk lijkt mij, je kunt er echt alle kanten mee op. Deze achtergrond heeft Lieke gemaakt. Ze wist toen niet hoe verder, maar dat wist ik gelukkig wel. Met een stencil en zwarte gesso maakt ik dit zwarte werkje. Op een geel vel papier stempelde ik de mooie bloem van SL en knipte deze uit en plakte deze op de kaart. Een stempel en wat gouden sequens om het af te maken. Dit alles is op geel en zwart papier geplakt. 
Hier kan ik toch wel van genieten hoor om dan met verf te werken.
Vandaag gaan wij een dagje naar Eindhoven. Thomas mist het PSV stadion, geen wedstrijd, geen open dag. Wij hebben een stadiontour geboekt vandaag, dat kan gelukkig wel weer. 
Dat zal hem vast wel lijken.
Groetjes, en tot morgen.
Nelleke 

12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie kaart Nelleke, veel plezier samen in Eindhoven.
Groetjes, Anita

Caroline zei

Heel mooi kaartje Nelleke!
Veel plezier vandaag.
Groetjes Caroline

Hermien zei

Een prachtig kaartje Nelleke, ik ben niet zo goed met inkt.
Hopelijk hebben jullie een fijne dag in Eindhoven.

groetjes Hermien

!neke zei

Prachtige kaart !
Fijne dag in Eindhoven !
Groeten Ineke

Sarah zei

Tof gedaan! Veel plezier!

Nicolette zei

Heel erg mooi.
Hebben jullie een leuke dag gehad?
Groetjes Nicolette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie fleurige kaart met een gave tekst Nelleke. En was het leuk vandaag?
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Was het leuk in Eindhoven? Dat zal wel, je doet Thomas er in elk geval een groot plezier mee. EN Wim denk ik ook....
Je kaart is heel mooi. En inderdaad, je kunt er alle kanten mee op, deze challenge! Dus we halen vast wel weer de 100

Ellen zei

Wat is deze kaart goed gelukt Nelleke...supermooi! Ik vind dat altijd moeilijk om een mooie achtergrond te maken.
Jullie hadden gisteren vast een geweldige dag...leuk om Thomas hier bloj nee te maken.
Groetjes Ellen

Gerrina zei

Een heel andere uitdaging, maar meer in mijn straatje :0
Vind jouw kaart super mooi! Die achtergrond is een hele mooie! Groetjes, Gerrina

Aartje zei

Deze challenge past helemaal in jouw straatje denk ik. Je hebt er een prachtige kaart voor gemaakt.
Groeten, Aartje

Freubelmina zei

Wat een prachtige inspiratiekaart maakte je voor de challenge van het egeltje Nelleke.
Dankjewel voor je lieve reacties op mijn blogje.
Lieve groetjes, Wilma Xx