Mijn lijst met blogs

donderdag 20 augustus 2020

Kerstgeschenkje

Vandaag in plaats van een kerstkaart een kerstdoosje. Deze had ik een tijd geleden al gemaakt. Ik had wat in het voren gewerkt omdat we nu druk met andere dingen zijn. De afgelopen dagen hebben we in de berging een kook en eetplek gemaakt voor de komende maanden. Een oud gasfornuis op de kop getikt, schoongemaakt en voldoet prima. Ik kan mij daar heel goed redden. Een stuk deel, wat daar nog van over is want zo noemen we het nog steeds, staat onze bank en tv. De oude keuken en kamer is zo goed als leeg. Meubels in de opslag; gaan we ze nog weer gebruiken of doen we het alsnog weg? Ach jullie zullen het vast wel kennen dat we in de loop van de jaren heel wat verzamelen. Een eerste schifting is nu geweest, straks nog een tweede.
Dit doosje vond ik een tijd geleden. Ik heb er een ovalen venster in gemaakt en mijn poinsettia weer eens gebruikt. Een strikje, wat takjes en sterren en bovenaan een banner met Christmas en mijn doosje is klaar. Leuk om zo tussen door te maken. Er valt ook niet meer over te vertellen.
Nu het kaartje posten en even lui op de bank.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag.
Groetjes, Nelleke 





 

11 opmerkingen:

Jantine zei

Slim om vooruit te werken Nelleke, nu je andere bezigheden hebt. Een hele verbouwing, maar lekker dat je mogelijkheden hebt om elders te koken en te zitten. Succes!
Je kerstdoosje is heel erg mooi, feestelijk!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Anita van Deur zei

Dat ziet er leuk uit Nelleke, mooie poinsettia. Het is een hele klus zo'n verbouwing.
Groetjes Anita

Daphne zei

Ik ben dol op kleine kadootje, in de vorm van een kaart.
Zeker met kerst, dat is zo lekker feestelijk.
Oh jee, wat een drukte bij jullie, succes!! Hou ons op de hoogte hoor, altijd leuk om te zien.

GerJanne zei

Heel mooi kerstcadeautje! Altijd leuk zo'n doosje met waxine lichtjes. EN de poinsettia is ook prachtig.
We moeten maar eens langs fietsen ( en even binnenkomen) denk ik, ben zo benieuwd!

Irene zei

Altijd een leuk presentje die waxinelichtjes en zeker met die prachtige poinsettia als blikvanger!
Spannende tijden Nelleke, allemaal luxeproblemen maar wel heel leuk om mee bezig te zijn! Wij moesten zó veel wegdoen, niét altijd even makkelijk want álles heeft een verhaal maar zijn nu blij met de nieuwe dingen en vooral de ruimte in huis!
XxIrene

Marjolein zei

Heel leuk Nelleke, dit kerstdoosje! Goed idee! Succes met de verbouwing! Groeten Marjolein

Ellen zei

Heel leuk doosje met prachtige kerstroos...een echte blikvanger hoor.
Succes gewenst hoor met de grote klussen maar het wordt vast mooi.
Groetjes Ellen

Enny zei

Een prachtig doosje, heel mooi versierd en een leuk geschenk ! Ja, zo'n verbouwing is een hele klus, veel succes ermee ! Groetjes, Enny

Marja zei

Prachtig doosje Nelleke!
Succes met de verbouwing.
Groetjes Marja.

Nancy Soetaert zei

zo te lezen serieuze verbouwingswerken in het vooruitzicht. Hopelijk verloopt alles heel vlot!
Tof zo'n doosje, met zo'n mooi kadootje zal je overal welkom zijn!
Groetjes
Nancy 52WTC

Elfje zei

Prachtig doosje/ cadeautje! Ik vind de kerstroos heel mooi ! Verbouwen ja ik weet wat het is .... zo leuk geweldig als gedaan is .... hier is zo ook nog iets maar dan nog heel veel werk .... hopelijk heb je een verbouwing waar alles naar wens gaat. Veel succes !!!
Groetjes,
Elfje