Mijn lijst met blogs

vrijdag 2 juli 2021

CCC 2 juli

Wat te laat maar hier is mijn kaart voor de Card Chain Challenge. Deze kaart is naar Helen gegaan.
Ik hoop dat deze eigenlijk nog over komt, de vorige is nog niet over, hoe jammer is dat.
Ik wilde met de kleuren en sketch beginnen, maar ik kwam deze achtergrond tegen  (ja hoor via Lieke gekregen) en heb ik uiteindelijk de sketch gemaakt. Wel heb ik iets met vleugels op de kaart gemaakt en dat is deze mooie vlinder van MD. Die heb ik overgenomen van Janneke. (Nog bedankt als je dit leest)
Middenin een klein vlindertje en wat steentjes.
Ik maakte nog een 2e kaartje, in andere kleuren. Dit maal met gefeliciteerd erop. Deze is naar een buurman gegaan die jarig was.
Van restanten maakte ik dit klein kaartje. Daarop een label, een paar vlindertjes en een vogel. Alles komt van Ali. Vooral het vogeltje  en tag vind ik zo gaaf. Die ga ik vast vaker gebruiken. Deze kaart ging naar een andere buurman die 65 is geworden. 1 van de velen in onze omgeving die dit jaar 65 worden.
Challenge:
Groet en tot een volgende kaart.
Ik heb nog genoeg te laten zien. Vorige week heel veel in concepten gezet. Zoveel nog niet laten zien!
Groet, Nelleke 

6 opmerkingen:

Robyn Oliver zei

You have been busy Nelleke, your CCC card is lovely, and Helen will love it.. Robyn

Henriët zei

Prachtige kaarten weer met mooie achtergrondjes. De kaart met label en vogel springt er voor mij echt uit.
Groetjes van Henriët

Ellen zei

Schitterend Nelleke…echt mooi gedaan!
Het vogeltje is wel heel schattig!
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Nou, je gaat goed! Deze post is ook al weer het bekijken waard. Mooie die voor Helen. Soms doet de post er heel lang over. Zo jammer. Maar ze komen wel, al duurt het lang. De tag is ook gaaf met het vogeltje.

Marfien zei

Vrolijke kaartjes Nelleke, leuk gedaan met de restanten papier

Linda W. (ScrappinBari) zei

What a beauty, Nelleke! I love your layered butterfly!!