Mijn lijst met blogs

donderdag 22 juli 2021

Kerstkaartenliftdag, week 3

Op het blog van Marfien, (Marianne) is een paar weken geleden haar liftchallenge van start gegaan. Elk jaar zoekt ze in de vakantieperiode kaarten uit van een eerdere liftchallenge. Ik heb elk jaar nog meegedaan. Dit jaar dacht ik, trouwens  net als vorig jaar, ik doe dit jaar niet mee. Ik had het op mijn manier te druk met andere dingen en een vakantie voor de boeg. En net als vorig jaar begon het weer te kriebelen... Ze laat ook zulke mooie voorbeelden zien!        
En ja hoor van de week ging ik overstag.  Ik wilde nog een kerstkaartje maken en het kwartje viel. 
Als ik nou kerstkaartjes maak van haar te liften kaarten heb ik 2 vliegen in 1 klap. Gelijk had ik wat ideetjes en deze uitgewerkt. En zo zijn de eersten al klaar en maak ik vanavond die andere 2 af. Zo heb ik elke donderdag de komende weken een kerstkaartenliftdag. 
Het papier komt van een heel oud blokje van de boekenvoordeel, ooit gekregen voor sinterklaas van mijn dochter. ( wat een geheugen he? 👧)  Voor de bloem effen papier gebruikt, anders werd het veel te druk.
Aan deze uitdaging heb k destijds ook meegedaan met deze kaart. Hihi ik had er toen wel 3 gemaakt. Dat wist ik niet meer 😁    Kijk hier voor het bericht. 
                    
Terwijl ik dit schrijf heb ik nu net vakantie. Zaterdag gaan we een week met Thomas weg, kamperen in Lattrop. Daarna zien we wel verder wat we gaan doen, naar het buitenland of in ons mooie landje blijven. Er gaan knutsels pullen mee, maar niet veel. Ik wil de strijkkralen werkjes van Thomas verwerken op een 🔖. Dan is mooi papier en een stempel voldoende. En natuurlijk mijn haak werk en wat papier om figuurtjes op te borduren.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag, optie diecut of punch
Groetjes, Nelleke 

19 opmerkingen:

Martina zei

Wonderful Christmas card, Nelleke. I like wonderful colors and decorations. Thank you for playing on CHNC together! Martina - DT

Jantine zei

Mooie kaart, goed gelift, Nelleke. En mooi vooruitzicht voor de vakantie!
Fijn dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Anita van Deur zei

Wat is dit gaaf gemaakt Nelleke, geniet van je vakantie.

Trijntje zei

Wat een leuke gelift kerstkaart heb je gemaakt. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat heb je slim bedacht en mooi gemaakt Nelleke. Fijne vakantie, lekker genieten.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Wat een super leuk kaartje!
Een hele fijne vakantie!
Groetjes Diny

Cora Schram zei

Wat een leukerd is dit geworden. Wel slim bedacht om er kerstkaarten van te maken. Twee vliegen in één klap zeg maar 😁

Groetjes Cora

Kaartenkraam zei

Een prachtige lift en meteen een geweldige kerstkaart!
Alvast een fijne vakantie gewenst!

groetjes van Ank

marijke zei

Een mooi kaartje is het geworden. Leuk zo'n driehoek. Geniet heerlijk van je vakantie. Groetjes Marijke. 52WTC.

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie gelifte kerstkaart heb je gemaakt Nelleke.
Een heel fijne vakantie en geniet ervan.
Groetjes Antje

Rosina zei

heel mooi dit kerstliftkaartje Nelleke...Verderee hele fijne vakantie voor jullie...geniet er maar lekker van
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Marfien zei

Leuk idee om er kerstkaarten van te maken, heb je toch weer eens iets heel anders. Ben benieuwd of je je hertjes ook ergens kwijt kunt :-) Die ouwetjes zijn ook wel weer bijzonder om te liften, net dat beetje anders maakt het zo leuk om te doen.
Wens je heerlijk weer en niet te heet, veel plezier

marian zei

Een mooie kerstkaart leuk gedaan
Groetjes van Marian.

Angélique zei

Wat een gave kerstkaart, heel mooi! Fijne vakantie!

Ellen zei

Topkaartje hoor…erg leuk!
Fijne vakantie gewenst!
Groetjes Ellen

Nancy Soetaert zei

leuke lift in kerstsfeer!
Fijne vakantie!
Nancy 52WTC

!neke zei

Gave lift , leuk idee om er een kerstkaart van te maken.
groeten Ineke
DT 52 WTC

Colinda zei

Wat een prachtige kaart, mooie lift met als middelpunt die mooie poinsettia!
Fijn weekend,
Colinda

GerJanne zei

Hij is prachtig Nelleke. Van sommige blokjes weet ik ook of ik ze gekregen heb of ergens gekocht. En leuk dat je er kerstkaarten mee gaat maken, met de zomerlift. Ook een goed idee.
Heel fijne vakantie! Jullie gaan vast genieten.