Mijn lijst met blogs

donderdag 15 juli 2021

Wintertafereel

Vandaag ben ik op tijd om mijn kerstkaart te plaatsen voor ik ga werken. Dat kan nog net. Voor deze kaart de mooie kerstster weer gebruikt. Het plaatje is meende ik een oude kerstkaart. Voor de ster heb ik vrij dun zilver papier waarvan de achterkant kraft is, gebruikt. Het designpapier is van MD. Verder wat restjes blauw en kraft. Het spreekt verder eigenlijk wel voor zich.
De laatste maanden zoveel restjes papier gebruikt dat ik nu verschillende kleuren papier heb gekocht. Het komt vandaag, ik kijk er naar uit.
Iedereen ook bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart. Mijn "projectje" is klaar, het voornemen is, om binnenkort de eerste kaarten te laten zien. 
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag.(Optie gebruik rood, al is de hoeveelheid klein)
Groetjes, Nelleke 

19 opmerkingen:

Epie zei

Een schitterende kerstkaart heb je gemaakt voor week 28 Nelleke , mooie ster in de midden en leuke details !!
Werkze vandaag en Fîjn dat je meedoet met ons
Groetjes Epie DT52WTC.........

Jantine zei

Zo, wat een mooie kaart, Nelleke! En je bent inderdaad vroeg voor jou doen, ik dacht "goh, Nelleke is er al" :-D Werk ze vandaag!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Kaartenkraam zei

Mooie kaart, dat plaatje is zo lekker nostalgisch en dat straalt de hele kaart uit.

groetjes van Ank

Antjes kaartcreaties zei

Een prachtige, nostalgische kaart Nelleke.
Die kleurtjes ... en mooi met de zilveren ster eromheen.
Groetjes Antje

Annemarie en Merit zei

prachtige kaart Nelleke.
Gezellig dat je er bij bent deze week.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi sfeervol plaatje heb je in die sierlijke stans gebruikt Nelleke. Alle kleuren heel mooi op elkaar afgestemd en die mooie bloem maakt het extra feestelijk.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marian zei

Ja de ster blijft prachtig en je kaartje is dat ook.
Groetjes van Marian.

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart Nelleke.
Mooie ster heb je gebruikt.
Groetjes Elle-jeanne

Angélique zei

Heel mooi hoe je de oude kaart hebt gebruikt in combinatie met de ster.

Trijntje zei

Wst een mooie kaart. De ster is erg leuk. Je bent weer goed bezig met het recyclen. Mooi plaatje. Zeker jammer om weg te gooien. Veel plezier met je nieuwe papier. Groeten Trijntje

Diny zei

Wat een prachtige kaart Nelleke....mooie kleuren en een heel gezellige afbeelding!
Wat een mooie sterren stans heb je gebruikt!
Groetjes Diny

Marijke zei

Een mooi kaartje en dat plaatje ook leuk! Af en toe zie je zulke mooie kaarten dat je deze wilt hergebruiken! Fijn dat je meedoet met 521WTC. Groetjes Marijke.

Marja zei

Leuke kerstkaart Nelleke!
Knap zoals je altijd met je restjes bezig bent...liggen er hier ook nog genoeg. Maar heb wel al lang geen nieuw papier gekocht dus wie weet kom ik ook ooit van mijn restjes af.
Groetjes Marja.

Gina zei

Mooi met het plaatje in de grote kerstster ! groetjes, Gina

Ellen zei

Ik vind hem prachtig Nelleke, alles past mooi bij elkaar! Mooie kleuren ook!
Groetjes Ellen

!neke zei

Heel mooi alles bij elkaar !!!!!
groeten Ineke
DT 52 WTC

Marjolein zei

Ah, wat lekker hè? Het oude spul op en dan tijd voor iets nieuws :) Deze kaart is hartstikke leuk geworden; mooi gecombineerd, het plaatje en het designpapier. Groetjes Marjolein

Nancy Soetaert zei

heel mooie kerstkaart, leuk hoe je zo een oude kerstkaart verwerkt !
Fijn weekend
Nancy 52 WTC

Suze zei

Beautiful christmas card Nelleke. I like the little touches of red. Thank you for entering the Use Some Red Challenge at CHNC.