Mijn lijst met blogs

donderdag 11 november 2021

Een beetje van mijzelf



Wat een week hebben we gehad afgelopen week. Dat gebeurd soms. Het overlijden van Rosina heeft mij geraakt en eigenlijk heb ik alleen voor haar familie een kaartje gemaakt wat ik te zijner tijd laat zien.
Gelukkig heb ik altijd wat Kerst kaartjes in het voren klaar en plaats ik er daar nu 2 van. Een beetje uit een boek en een beetje van mijzelf. 
Ach het spreekt wel vanzelf en hieronder zie je voorbeelden die ik op een tag heb verwerkt.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag.
Vanavond en in het weekeind gaan we Lieke haar 25e verjaardag vieren. Eindelijk na 25 jaar heb ik een begin gemaakt om haar baby foto's in te plakken. Gelukkig had ik wel overal achterop gezet wanneer het was. Het eerste half jaar heb ik nu ingeplakt. Het boek is al vol dus ik moet nog verder voor een 2e boek.
                                                 
Morgen gaat mijn broer trouwen en we hopen op een mooie dag.
Vandaag is ook het vervolg van de documentaire van 4 jaar geleden op you tube geplaatst.
Ik plaatst de link in een volgend bericht. 
Dat moet eerst even zakken hoor. Toe ik het de eerste keer zag kon ik eerst niet slapen...
Groet,
Nelleke 
 

16 opmerkingen:

Jantine zei

Tjee, Nelleke, wat een week heb je achter de rug. Soms komt er heel veel tegelijk...
Je kaartjes zijn heel leuk en ik hoop dat Liekes verjaardag en de trouwdag van je broer heel mooi worden.
Gezellig dat je weer meedoet aan 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Angelique zei

Lieve Nelleke, ik kwam het vervolg vd documentaire daarnet tegen en heb hem vol bewondering bekeken. Wat zijn Wim en jij sterke, toegewijde ouders en ik denk dat Thomas helemaal op z'n plek zit. Ik snap dat het even moet bezinken.
Geniet van Lieke haar verjaardag en de trouwdag van je broer.
Gelukkig had je al hele leuke kaartjes klaarliggen om te laten zien.
lieve groetjes Angelique

Anita van Deur zei

Mooie kaartjes Nelleke, gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. En geniet van het huwelijk van je broer.Groetjes Anita.

marijke zei

Twee mooie kaartjes en soms zijn de hulp plaatjes uit een boekje ook heel makkelijk! Een kruk vooruitzicht een bruiloft en de verjaardag van je dochter. Leuke dagen. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Henriët zei

Soms komen er zo veel dingen tegelijk dat het even tijd kost om alle emoties te verwerken. Heel herkenbaar momenteel helaas....
Je Kerstkaartjes zijn leuk. Altijd handig om er nog wat op voorraad te hebben.
Veel plezier met de feestjes de komende dagen.
Groetjes van Henriët

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooi kaarten Nelleke.
Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter en met het huwelijk van je broer morgen. Hopelijk kun je van beiden toch genieten.
Groetjes Antje

Diny zei

Het zijn twee mooie kaartjes Nelleke.
We zijn allemaal een beetje van slag door het overlijden van Rosina.
Ik was 10 dagen ervoor nog bij haar op bezoek geweest....ongelooflijk.
Ik wens jullie een hele mooie dag morgen en gefeliciteerd met de verjaardag van Lieke.
Groetjes Diny

GerJanne zei

Ja echt he, wat een week! Jullie hebben elke dag wel wat te verwerken. Van diepte- naar hoogtepunten.
Ik heb de filmpjes over Thomas al bekeken. Mooi hoe jullie het verwoorden.
EN Lieke 25! Dat was me even ontschoten. Ik denk altijd dat ze veel jonger is dan onze jongsten, maar dat is dus niet zo. Veel plezier morgen. Gelukkig dat het gevierd kan worden met de familie!
Liefs,GerJanne

GerJanne zei

Vergeet ik dus helemaal te zeggen dat ik je kerstkaart heel leuk vindt!

Annemarie en Merit zei

een week met hoogte en diepte punten, vandaag maar hopen dat het voor jullie en je broer een prachtige dag mag worden.
Je kaartjes zijn heel leuk.
Fijn dat je er vandaag bij bent.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Irene zei

Soms zijn er idd dagen/weken die je aangrijpen en tóch denderen we maar door....
Gefeliciteerd met jarige Lieke en het zonnetje schijnt uitbundig dus je broer krijgt een stralende trouwdag, geniet er van!
Twee leuke kaarten Nelleke!
XxIrene

VoormeKaartje zei

Wat een mooie kaart. Hopelijk is het vandaag een prachtige dag en kunnen jullie genieten van de trouwdag van je broer.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oef dan wisselen hoogte- en dieptepunten elkaar snel af Nelleke. Rustig doorademen en alles een plekje geven in je eigen tempo. Je kerstkaarten zijn lekker vrolijk.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Caroline zei

Het is inderdaad een rare week.
Gefeliciteerd met je dochter en vandaag een mooie dag!
Je kerstkaartje is heel leuk.
Groetjes Caroline

Trijntje zei

Wat heb je prachtige kaarten!. Soms heb je tijden dat je van het ene in het andere rolt... Verdriet en geluk ligt dan altijd dicht bij elkaar... nog gefeliciteerd met je dochter die haar 25ste verjaardag vierde. Het trouwfeest was ook geslaagd. Mooi voor het paar en voor jullie als familie natuurlijk ook. Het overlijden van onze blogdin Rosina heeft ons alle geraakt... Want het ging op het laatst toch nog heel snel. Ze was altijd zo dapper... Altijd maar door blijven gaan met de hobby...De film van jullie zoon... Best bijzonder denk ik... Maar is niet niks. Zoals ik lees in je bericht... Groeten Trijntje

Unknown zei

When I see someone's blog, I really like it.
online gambling