Mijn lijst met blogs

woensdag 24 november 2021

🤭 Kleurenkaartteam vandaag

 

Vanmorgen lag ik in bed te denken over de komende dag van vandaag. Vanmiddag ga ik naar GerJanne kletselen. Zin in, al weer veel te lang geleden. Wat ga ik meenemen? Ik kan wel wat meenemen om alvast wat te maken voor het KKT volgende week. Welke datum hebben we eigenlijk? 24 november. 24 november? Dan is het volgende week 1 december en is het KKT vandaag en mijn kaartje is niet klaar....😦
Omdat we zo een afspraak hebben lukt het niet meer om nu wat te maken. Dan maar overslaan deze maand, al heb ik dat nog nooit gedaan. 
Tot ik bedacht dat de kaart die ik op de Art Specially maakte bij een workshop van Willy Duit. Ik zou hem thuis afmaken en die kaart lag er nog. Dat dus gedaan. In plaats van blauw papier wat ik meekreeg heb ik zwart gebruikt en de kaart ietsje scheef geplakt en wat glinstertjes erop. Het roze is iets te knal  maar dat is dan zo. 
Wie weet maak ik de komende periode wel iets in die kleuren.
Een kijkje ga ik zeker nemen, ik ben benieuwd wat iedereen er van gemaakt heeft.
Challenges:
Kleurenkaartteam: okergeel en poederroze
Arty Divas: alles mag.
Tot morgen.
Groet, Nelleke 

18 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Geweldige kaart vind ik het mooi met de zeesterren Nelleke.

Marfien zei

Ha ha, zo lag ik vanmorgen ook te tellen, je kaart is mooi met deze stempels en deze kleuren, ik had ook geen poeder roze en ook geen tijd meer om te zoeken, fijne kletseldag

!neke zei

Heel mooi Nelleke !
Groeten Ineke

Jantine zei

Heel mooie kaart Nelleke en fijn dat je toch iets te laten zien hebt op kkt- dag! Veel plezier hij GerJanne.
Groetjes Jantine

marijke zei

Wat een gaaf kaartje! Ik vind hem prachtig hoor! Groetjes Marijke

chantal zei

Dat overkomt iedereen wel eens.
Je hebt in alle gebal een mooie kaart gepost
Liefs Chantal

Henriët zei

Dat dus......kleurenkaartenteam.....helemaal vergeten. Me ook niet eens opgegeven deze maand. Iets te veel aan mijn hoofd en knutselen lukt maar mondjesmaat.
Jij hebt het goed opgelost met deze mooie kaart.
Groetjes van Henriët

Nancy zei

Hey Nelleke,

Oh, wat is het fijn te lezen dat ik niet alleen het KKT een beetje vergeten was...
Ik heb toch nog een kaart gemaakt en heb ze net gepost...

Jouw kaart is super leuk! Helemaal ok voor de uitdaging, da's even geluk hebben...

Liefs,
Nancy

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi kaartje met mooie zeesterren, helemaal gelukt in de kkt kleuren!

martina's kaartjes zei

hahaha, nelleke, helemaal gelukt je kaartje, het poederroze is wat donkerder uitgevallen, maar hij blijft wel leuk
bedankt om weer mee te doen deze maand,
grtjs,martina

Nancy Soetaert zei

ik moest de datum ook nog eens goed nakijken, twijfelde ook of het nu al de laatste donderdag was... Mooi opgelost met die mooie workshopkaart!
Leuk gekletseld vandaag?
groetjes
Nancy

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Nelleke.
Zo mooi met inkt gedaan.
Groetjes Elle-jeanne

Ellen zei

Mooi gedaan met de inkt…ik vind het altijd moeilijk.
Denk vast dat je date met GerJanne leuk was…we zien wel wat jullie gedaan hebben!
Groetjes Ellen

Sarah zei

Hey Nelleke! Ik heb eerst je blog wat terug gelezen. En ik las over blijdschap en verdriet : De trouw, de verjaardag van je dochter, Rosina,... Het zijn bewogen weken, ook hier.
Je aquarelkaarten vond ik heel mooi!
Ik keek maandag op de kalender en zag dat de laatste woensdag heel vroeg valt, gelukkig had ik mijn kaartje al klaar voor de oproep anders was het me waarschijnlijk niet gelukt. Jij hebt het super opgelost! Je kaart is mooi en tof dat hij wat meer knalt dan alle anderen. Hou je goed! Ik kom minder op bezoek, maar lees je blog nog steeds heel graag en ik geniet van je creaties. Ik stel gewoon prioriteiten, want het blijft nog steeds een heel hectische tijd. Groetjes xx

GerJanne zei

Prima toch, iets harder roze inderdaad, maar verder prima toch, Dit was ook zo'n leuke techniek en snel klaar.

Margreet zei

Dat was wel erg last minute....haha. Kan gebeuren en tof dat je dan toch nog meedoet. Het is een prachtige kaart, al is het roze iets te hard voor deze challenge. Dank voor het meedenken.
xxx Margreet

Antjes kaartcreaties zei

Het roze vind ik juist erg mooi staan bij het goud Nelleke!!
Misschien niet helemaal de bedoeling, maar de kaart is echt mooi!
Groetjes

Diny zei

Ik vind je kaartje heel leuk geworden Nelleke!
Groetjes Diny