Mijn lijst met blogs

woensdag 3 november 2021

🦇 Halloween


Halloween. Ik heb er eigenlijk niet zo veel mee. Bij Marianne design wordt een kaart gevraagd met het thema Halloween. Een echte uitdaging om een kaart te maken met dit thema en die ga ik niet uit de weg.
Jaren geleden won ik een pakket van We R Memory keepers Met allemaal Halloween papier en stickers. Gelukkig is het dubbelzijdig dus designvellen met doodshoofden en dergelijke kan ik dan de andere kant gebruiken. Deze designpapieren vind ik leuk om te gebruiken en dat vormde de basis voor deze kaart. Er zat bijpassend effen papier bij en dat ook gebruikt voor de uil, katten , tekst en maan.
En dat zijn nu ook de stansen van MD die ik gebruikt heb.
Wat stickers erbij en deze gaat naar een stoere jarige neef in november. 
Challenges:
Kat: COL1344, Uil COL1475 , Tekst: CR1560 ,Maan: COL1385 .
Groetjes en tot morgen!
Nelleke 


11 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk dat je toch de challenge aan bent gegaan Nelleke en ik vind het een heel geslaagde Halloween kaart geworden.
Lieve groetjes Miranda

De Hobbyzolder zei

Precies! De uitdaging niet uit de weg gaan! Hij is toch leuk geworden!
Bedankt voor het meedoen met de “Halloween kaarten” Challenge
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

VoormeKaartje zei

Deze challenge heb ik langs me laten gaan. Zelf ook niks met Halloween, helemaal niet waar het voor staat. Maar knap dat je toch de uitdaging bent aangegaan. Zulk mooi papier ook gebruikt.

Suzan zei

Superleuk geworden Nelleke! Altijd leuk een uitdaging!
Bedankt voor het meedoen
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

Hermien zei

Wat goed dat je de uitdaging bent aangegaan, mooi kaartje is het geworden.

Groetjes Hermien

Henriët zei

Wat een vrolijke Halloweenkaart!
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

Anita zei

Leuke kaart Nelleke en fijn dat je jezelf hebt uitgedaagd.
Gezellig dat je meedoet met onze spooky challenge.

Gr. Anita
MDblog

GerJanne zei

Hij is heel leuk! Wat een gaaf kaartje voor iemand die niets met Halloween heeft.

Epie zei

Mooie halloween kaart voor je neef Nelleke , mischien
dat ie nu iets krijgt met halloween , je weet nooit
Groetjes Epie xx

Femminde zei

Ik heb ook helemaal niet met halloween. Maar jij heb je prima gered met de dingen die je had.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Bianca van Tilburg. zei

Wat een leuke kaart Nelleke.
Gezellig dat je mee doet bij onze challenge
X Bianca
The Sketchy Challenge blog.