Mijn lijst met blogs

zaterdag 13 november 2021

Lama...

 

Vanavond nog maar weer een kaartje uit concepten, er staan er nog heel wat te wachten. 
Zoals deze. Deze lama's zijn gestempeld met layer stampels van de Action. Eigenlijk gebruik ik ze te weinig terwijl ze zo leuk zijn. Na het stempelen heb ik de lama's uitgeknipt. en op de kaart geplakt. Daar zitten nog wat washitape strookjes onder. 
We genieten nog na van een hele mooie dag gisteren. Wat een stralend bruidspaar ook al zijn ze de 60 al gepasseerd. Kippenvel kregen we toen ze, op de boot, naar de plek liepen waar de huwelijksvoltrekking plaatsvond. Wat kun je dan blij zijn met hen en voor hen. Naast het verdriet en gemis dat ze beiden kennen er er nu ook de blijdschap dat ze elkaar gevonden hebben, waarbij hun overleden partners ook een plek hadden. Zo had mijn schoonzusje linten in haar haar en in haar boeket van het bruidsboeket van haar eerste man. Mijn broer zijn dochter die de trouwauto bestuurde, hoe mooi mocht het allemaal zijn.
Mijn schoonzusje verwoorde het zo mooi: Ze vertelde dat de Chinezen de scherven met goud lijmen dat de barsten daardoor zo waardevol werden, zoals dit ook in hun leven gebeurde.
Na de huwelijksvoltrekking gingen we met de boot varen over de IJssel tot voorbij Zwolle en toen weer terug naar Kampen. Op de terugvaart hebben we nog heerlijk gegeten.
Voor Wim helemaal leuk omdat hij vlak aan de IJssel geboren is en we het huis in de verte lagen liggen. Wim zijn  zus die in Wilsum woont liep naar de dijk en maakte een prachtige foto van de verlichte boot.
Tot slot nog in IJsselmuiden een mooie kerkdienst waar het huwelijk ingezegend werd. Daar was ook nog het koor waar mijn broer jaren in heeft gezongen, maar hiermee gaat stoppen omdat hij nu in Hasselt gaat wonen.
Het was een dag met een lach en een traan.
Er waren zelfs nog een oom en tante van ons in de kerk. Allebei al in de 80. Mijn tante zei: ik wil jullie moeder vertegenwoordigen op deze dag. Zo lief, ja wat hadden we graag gewild dat mijn ouders dit mee mochten maken. Ik denk dat ze wel  hebben meegekeken, want mijn broer had een tekst van mijn vader gebruikt die we na zijn overlijden vonden.
We kijken terug op een hele mooie dag.
Het huis met rode dak net achter de dijk, rechts Zwolle
Rechts het huis met rode dak, links het Zwolle-IJsselkanaal waaraan Wim vroeger woonde.
Vanaf de dijk maakte mijn schoonzus deze prachtige foto van de boot.
Foto's van het paar heb ik wel, maar ivm de privacy plaats ik die niet.
Nu is het echt bijkomen van deze enerverende week.
groetjes, Nelleke 

11 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Nelleke, het klinkt als een hele speciale dag. Fijn dat ze het geluk weer samen vonden.
Je kaart is lekker vrolijk met die grappige lama's
groetjes Aartje

Anita van Deur zei

Wat een mooie dag voor iedereen, en je lama kaart is enig.

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart Nelleke.
Zo te lezen is het voor iedereen een mooie dag geweest.
Nu nog na genieten.
Groetjes Elle-jeanne

Irene zei

Een prachtdag vol emoties en zó hoort het, dat zijn de dierbaarste herinneringen!
Je kaart is énig met die roze lama's.
XxIrene

Marfien zei

Een hele leuke kaart en een prachtig feest, kon allemaal nog net. Fijn dat jullie zo genoten hebben en ook nog het feest van Lieke erbij . . .
Je moet een week uitrusten van zoveel feestgedruis :-)

Trijntje zei

Wat een superleuk kaart. Fijn dat jullie een mooie trouwdag hebben gehad en herinneringen op hebben gehaald. Groeten Trijntje

Marja zei

Leuke kaart met de lama's Nelleke!
Groetjes Marja.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kaart met die vrolijke lama's Nelleke. Mooi verhaal over de bruiloft.
Lieve groetjes Miranda

Hermien zei

Een prachtig kaartje en een heel mooi verslag van een prachtige dag met een gouden randje.

Groetjes Hermien

Mariann Jakobsen zei

Unique card. Love it!
Wish you an wonderful week - Hugs

Marjan zei

Wat een gave kaart en ook w.b. de kleuren!