Mijn lijst met blogs

zaterdag 20 november 2021

Goud of zilver op je kaart op de kaart



20 november vandaag.
En weer is er een nieuwe challenge bij de Egel gestart vandaag. 
Maak een kaart met goud en zilver. Niet zo moeilijk dacht ik. Dit is mijn voorbeeld kaart geworden. De oma van Lieke haar vriend is vandaag 90 geworden en voor haar is deze kaart. Ze gaat zo naar haar feestje en neemt de kaart  mee. 
Lieke heeft de uitnodigingskaart gemaakt en daar is deze kaart op gebaseerd. Ik had al het plan om met cirkels te gaan werken en toen won ik bij de KIC deze prachtige stans van hobbyshop Veltmaat.
Een kaartje was toen snel gemaakt. Eerst de stans in goud gestanst en toen van goudkleurig behang de blaadjes en de tekst. Verder nog wat gouden sequens. Dit alles is geplakt op goudkleurig behang en dit alles op een witte basiskaart geplakt. 

Hier nog even de uitnodigingskaart. Het is heel donkerblauw, wist ik ook niet daarom ook heel donkerblauw gebruikt.
Wij hopen weer dat jullie mee gaan doen en op het blog van de Egel zie je ook de winnaars prijs.
Ik stap even lekker op de fiets voor een boodschap in Deventer en ga vanmiddag buiten wat opruimen.
Dag! Nelleke 



14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prchtige kaart Nelleke mooi het subtiele goud!

karin zei

Een sjieke kaart voor de jarige. Die zal er blij mee zijn, ook al omdat de uitnodiging in dezelfde trant is.
Groetjes,
Karin

Diny zei

Prachtige kaart met het goud Nelleke.
Ook de uitnodiging die Lieke maakte is heel mooi!
Groetjes Diny

Kaartenkraam zei

Wat een mooie kaarten, allebei. Die van jou is heel stijlvol met alleen maar goud maar de uitnodiging vind ik ook prachtig gedaan.

groetjes van Ank

Marijke zei

Een heel mooie kaart voor deze gelegenheid! Rn wat voor een leeftijd, sjonge sjonge! 90 jaar! Dat verdiend wel een gouden randje! Mooi gedaan hoor! Groetjes Marijke.

Irene zei

Prachtig die sierlijke stans!
XxIrene

Doris knippenenplakken zei

Schitterende kaart Nelleke , en wat een leeftijd. Mijn tante wordt in febr. 100.
Groetjes Doris

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel fijntjes Nelleke, het is een prachtige felicitatiekaart geworden.
Lieve groetjes Miranda

marja kenter zei

Zag net de kaart van GerJanne vind ik heel mooi maar deze is ook prachtig zeg. Wat een leuk idee om de uitnodiging als inspiratie te gebruiken.
Fijn weekend en liefs.

Trijntje zei

Wat een mooie kaart heb Jelmer de gouden accenten gemaakt. De kaart vampy Liekevis ook erg mooi. Groeten Trijntje

Daphne zei

Wat een ontzettend leuk idee!!
Soms ben ik gewoon jaloers, dat ik zoiets niet verzin😊.
De smalle fijne cijfers maken het nog eens extra stijlvol

Henriët zei

Prachtig zoals je de uitnodigingskaart als inspiratie hebt gebruikt. Het is een hele mooie kaart geworden.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Wat leuk dat jullie beide dus bezig zijn geweest met een kaart ter ere van de 90 jarige. Heel mooi. Je hebt een supermooie stans gewonnen!

Ellen zei

Ik vind hem prachtig en heel chique…mooi gedaan Nelleke! Ook de uitnodigingskaart van Lieke is prachtig en stijlvol!
Fijne dag, groet Ellen