Mijn lijst met blogs

dinsdag 2 november 2021

CCC 2 november

Vandaag laten wij onze kaarten voor de Card Chain Challenge weer zien. Hij lijkt een beetje op de KKT kaart van vorige week. Ze zijn ook tegelijk gemaakt. Dat doe ik wel vaker, 2 kaarten maken met dezelfde layout of papier. Dat werkt wel prettig. 
Voor de CCC heb ik de sketch en schoenen gebruikt. Die schoenen van MD heb ik nog niet zolang en vind ze enig om te gebruiken. De grote bloem is van een ponsje waarmee je met de ene pons de bloem maakt en met de andere embost. Ik vond ze in de kringloop. Die ponsen wekken herinneringen op toen ik net in blogland was, bijna 10 jaar geleden en wat hobbyspullen ging kopen. Ik kocht toen kleine vlindertjes van dit soort ponsen. Ik zie me thuis nog zitten aan de tafel hoe dat toch in vredesnaam werkte. Nu niet meer voor te stellen wat er allemaal aan materiaal is bijgekomen. Maar ook de oude materialen zijn leuk om nog steeds te gebruiken.
Tot morgen , dan ben ik er weer met een kaart. Die had ik vandaag willen plaatsen maar er niet aan gedacht dat het 2 november de plaatsings dag was van de CCC. 
Challenge:
Ally's Angels: alles mag.
Groet, Nelleke 

11 opmerkingen:

VoormeKaartje zei

Wat een leuke kaart. Genoten van je verhaal. Ging even helemaal terug naar mijn begin periode. Toen was zo’n pons ook een van mijn eerst spulletjes.

Trudy zei

Leuke kaart met die mooie schoenen! Ik heb ook nog ergens een zakje met ponsen! Ook nog rand en hoekponsen.
Groetjes Trudy

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Nelleke.
Ze zijn echt leuk de hoge hakken.
Groetjes Elle-jeanne

Ellibelle zei

A really fabulous card you created for the card chain challenge! And great take on the sketch! I've used the sketch on my CCC card too!
Ellie
Ellibelle's Corner

Marja zei

Leuke kaart Nelleke!..mooie kleuren heb je gebruikt.
Groetjes Marja.

papierelle zei

A nice and happy implementation of the sketch and the topic.

HilaryJane zei

Great take on the sketch and I love those shoes. Could never wear them though, but so lovely to look at xx

Anita van Deur zei

Ze zijn enige de schoentjes op je kaart!

GerJanne zei

Nou, gelukkig maar dat ik altijd vroeg ben, hahahaha...
Je kaart is heel leuk. Inderdaad een bekende. Zusje van, zeg maar. En zeker zijn de oude materialen leuk!

Linda W. (ScrappinBari) zei

Fun take on the sketch - love the shoes!!

Julia Aston zei

What a fun design with the high heels and pretty flowers!