Mijn lijst met blogs

donderdag 12 mei 2022

2 projectkaartjes



Nog even 2 kerstkaartjes plaatsen. Wederom van mijn "project" van dit jaar. De afbeeldingen zijn weer van oude kaarten, zie het roodborstje toch schitteren op de kaart. Het staartje was er af, en deze uitgeknipt en weer er aan geplakt. Zo kan het ook. Een takje, wat sterretjes en tekst , meer is niet nodig.
                                             
De vredesduif mocht ook weer op een kaart. Deze heb ik op een zilveren nestabillitie geplakt. Een kerstboom, wat sterren en weer 2 kaartjes van 10x10 klaar. Wat een mooi formaat om mee te werken.
Op naar de volgende kaarten van dit project. Je moet jezelf toch wel eens uitdagen. Doen jullie dat ook jezelf uitdagen? 
Challenges:
52 week to christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag
Groet, Nelleke 

9 opmerkingen:

Henriët zei

Mooie kaarten Nelleke. Vooral de eerste met het roodborstje vind ik erg leuk. Hij kijkt je zo leuk aan.
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Mooie kaarten. Grappig om te zien dat ze zo verschillend zijn, ondanks dat dezelfds ster en hetzelfde papier is gebruikt.

Anita van Deur zei

Heel mooi deze 2 kaartjes.

GerJanne zei

Ze zijn wel heel leuk weer! Jezelf uitdagen, ja, heel vaak. Maar dat weet je wel! Waren dit de laatste sterkaarten?

Marfien zei

leuke kaartjes, ook een goed idee voor een workshop in de kringloop

karin zei

Een leuke uitdaging van jezelf, die is goed gelukt. Prachtige kaartjes!
Groetjes,
Karin

Sarah zei

Helemaal geslaagd. En ja, ik daag mezelf regelmatig uit, dat maakt het extra leuk. X

Daphne zei

2 Mooie kaarten.
Je gaat goed hè, met je kerstkaarten èn met je uitdaging...... jazeker doe ik dat ook, mezelf uitdagen, vooral in de vorm van meedoen met Challenges, daar zit voor mij vooral uitdaging in, want soms is de opdracht iets wat ik zelf niet gauw zal maken.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat zijn weer twee hele mooie kerstkaarten Nelleke. Dat vind ik leuk, uitdaging zoeken, en dat doe ik regelmatig.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC