Mijn lijst met blogs

zondag 22 mei 2022

Pronken met andermans veren En blog suggesties.

Het afscheidsfeestje met mijn dierbare collega's door de jaren heen was heel gezellig. Gelukkig werden wij door Lieke gebracht . Net toen we uitstapten vielen de eerste regendruppels en wat heeft het geplensd. Tussendoor was het even droog, maar dat was te kort om en rondje te lopen. 
Dat maakte voor ons niet uit. Twee tafels waren aan elkaar geschoven, een geweldig uitzicht op Bussloo en genoeg stof om te praten. Heel bijzonder hoor, en ook gewoon blij kunnen zijn dat je elkaar weer ziet.
Gisteren hadden we een open dag en BBQ bij Thomas op zijn werk. Ook dat was heel leuk en gezellig. Thomas werkt in een Kadoo winkel waar hij allerlei karweitjes doet. 
Die was gelukkig ook open en ik kon het niet laten om wat velletjes handgeschept papier te kopen.
Daarna even naar kleindochter Tara omdat ze haar zwemdiploma B heeft gehaald. 
Nu vandaag eerst deze kaart, wat fietsen en lekker rustig aan doen. 
Ik pronk een beetje met andermans veren. Voor Moederdag kreeg ik deze kaart van haar. Gemaakt met waterverf. Lieke kan heel mooi schrijven en dat zie je hier dan ook.
Nu is ze heel druk met de afronding van haar studiejaar, maar straks gaan we weer aan de klieder.
Deze kaart doet mee met de uitdaging van Dutch Card Lovers waar een kaart met waterverf wordt gevraagd.

Vergeet ik bijna nog wat te schrijven over de problemen met het blog waar heel veel van ons last van hebben.
Van de week las ik dat werken met Microsoft Egde beter gaat. Dit gelijk geprobeerd en gaat iets beter.
Van Ellen kreeg ik een mail dat dit niet alles oplost, zij heeft wel wat anders gedaan wat ook wel helpt. Al lukt bij haar ook nog niet alles. Ze schrijft als je reageren met Google aanklikt, wat sommigen hebben er niets gebeurd. Dat herken ik ook. Zelf denk ik dat het misschien toch met Google te maken heeft.

Zij heeft in instellingen onder het kopje reacties: hele pagina aangeklikt. Dat heb ik nu ook gedaan en ik hoop dat dit helpt. Dit kan ook een tip voor jullie zijn.
Verder heb ik bij het kopje: wie kan reacties achterlaten? iedereen aangeklikt. Ik hoop dat ik niet te veel gekke mails ga krijgen.
Eigenlijk vraag ik aan jullie of je bij je eigen instellingen wil kijken hoe dit is ingesteld. 
Ik hoop dat ik straks ook gewoon in mijn luie stoel kan bloggen met telefoon en IPAD.

Groet en een fijne dag!

13 opmerkingen:

Marfien zei

Leuke kaart heb je van Lieke gekregen, ze kan inderdaad mooi schrijven.
Schrijven lukt mij niet meer zo goed, ik kan gelukkig nog wel goed typen en doe alles nog op een "ouderwetse" computer, heb nog geen problemen met Blogger gehad

Ellen zei

Hoi Nelleke, ff testen gr Ellen

Ellen zei

Hoi Nelleke, je ziet dat mn test gelukt is en ik nu bij jou kan reageren. De blauwe knop is verdwenen en het is nu hetzelfde als bij bijv. GerJanne…anoniem of URL…ik krijg niet de aparte reactiepagina en zie ook mijn foto niet maar dit is ook oké…ik kan igg reageren en hoop anderen ook!
Hoop dat Blogger ‘hier’ nu vanaf blijft!🤞🏻
Je kaart is supermooi met de inkt, compliment voor Lieke en zeker een prachtig handschrift!
Fijne zondag, groet Ellen

Scraptastisch zei

Wat een gezellig weekend zo voor je en wat heerlijk bijkletsen met collega's zeker als je met pensioen bent daar hoop ik over een paar jaar ook op! Lieke heeft het zeker heel mooi geschreven en pronk er maar mee hoor Nelkeke! Ik heb geen blogger problemen gehad maar door omstandigheden minder geblogt maar ben er alweer vaker! Fijne zondag verder!
x Gerie

VoormeKaartje zei

Wat super leuk heeft ze het gemaakt en inderdaad erg mooi geschreven.
Gebruik zelf op mijn tablet Chrome en heb nog geen problemen gehad.

Trijntje zei

Hoi Nelleke. Jij hebt weer anders gedaan… maar het reageren lukt. Ik ben een paar weken geleden ook iedere keer bezig geweest met de instellingen. En was toen niet zo fit en dan lukt het helemaal niet zo goed. Ik heb ook bij instellingen dat mensen n7 ook zonder Google account k7nnen reageren ik controleer in blogger dashboard de reacties. Bij spam staan vaak blogdinnen en die laat ik toe soms staan er bij reacties mensen die niks met onze hobby te maken hebben en die mik ik eruit… reclame en allemaal onzin. Die reageren ook vaak op oude blogberichten. Lieke kan inderdaad mooi schrijven. Leuke achtergrond. Succes met blogger. Groeten Trijntje

Marjan zei

Dat achtergrondje heeft Lieke prachtig gemaakt , net als de handgeschreven tekst! Mooi kaartje en leuk dat ze via jouw blog met DCL meedoet.

Ik lees vaker van reageer problemen op Blogger. Ik gebruik al jaren Chrome (van Google) en heb nooit ergens last mee. Succes ermee!

Anita van Deur zei

Prachtige achtergrond op de kaart en wat een mooi handschrift. Fijn dat het zo gezellig was op beide dagen.

Henriët zei

Prachtige kaart maakte Lieke voor moederdag. Ze schrijft inderdaad erg mooi.
Fijn dat je een mooi afscheid van je collega's hebt gehad. Jammer van de regen. Ook de rest van je weekend klinkt erg gezellig. Wij hebben vandaag ook nog gefietst bij Hasselt. Erg mooie route.
Groetjes van Henriët

Aartje zei

Wat een mooi label en met een prachtig handschrift heeft Lieke voor je gemaakt.
Als ik het zo lees hoeg jij je geen moment te vervelen.
Groetjes Aartje

Nancy zei

Hey Nelleke,

Toen ik deze kaart zag, maakte ik meteen de vergelijking met de achtergrond van jouw blog. Dacht dat je hem had nagemaakt... Wel fijn dat deze 'gekregen' kaart zo goed bij jou past...

Leuke Hollandse kaartjes met de Hello Kity, toffe serie werd het!

Fijn dat je jouw afscheid nog een keer kon vieren...

Liefs,
Nancy

Claudia's kaartjes zei

super leuke kaart, heel toffe kleuren
Very nice card.
grtjs Claudia

mocht je mijn nieuwe blognaam nog niet hebben, zie de info hieronder
Ik ben nu te vinden onder mijn nieuwe blognaam Claudia's kaartjes met een nieuw URL: https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Nicole Parmentier zei

Prachtig waterverf kaartje van Lieke. Ze kan inderdaad prachtig kalligraferen en met een achtergrondje als dit heeft een kaartje verder niets nodig. Heel mooi! Dankjewel voor deze bijdrage aan de DCL challenge.
Ik heb met reageren eigenlijk geen problemen (afkloppen!!) maar ik gebruik net als Marjan ook chrome als browser, misschien ligt het dan toch daar aan...