Mijn lijst met blogs

donderdag 19 mei 2022

Roodborstje


En door ga ik met mijn "project". Dit keer heb ik een roodborstje geborduurd. Al even geleden in mijn vakantie eind maart borduurde ik dit roodborstje. Vorige week kwam ik hem weer tegen tussen mijn projectkaartjes. Ik had hem al klaar gelegd, maar helemaal vergeten dat die daar lag. Een kaartje was zo klaar omdat de basis al klaar was. Het is een kaart van 13 x 13 cm. Daarop zijn 4 kleine vierkantjes geplakt. Een al wat oudere stans van MD heb ik gebruikt als kader en dit gemat op zwart papier. 
Veel hoefde er daarna niet meer bij, en ja ik kon het niet laten om de poinsettia weer te gebruiken.
Wat sterretjes en meer is niet nodig.
Challenge:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart.
CHCC: alles mag.
Craftchallenge: Christmas
Hoobyshop Veltmaat: Gebruik Kraft.
Afgelopen dinsdag hadden we weer een gezellige dag met GerJanne. We zijn met verf bezig geweest en we laten het resultaat vast nog wel zien.
Een fijne dag vandaag.
Groetjes, Nelleke 

11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi deze kaart, een van mijn favorite vogeltjes.

Trijntje zei

Hoi Nelleke. Een hele mooie kaart met dit roodborstje past erg mooi op deze mal. Ik ga het even onthouden. De poinsettia is een leuke afwerking van deze kaart. Ik vind het soms wel een dingetje om met de geborduurde kruissteekjes patroontjes een kaart maken. Soms lukt het snel en andere keren zit je echt te stinnen… . Maar anderzijds het moet ook niet te gemakkelijk gaan. Bij jou is het heel goed gelukt.. Groeten Trijntje

Annemarie en Merit zei

wat een schitterend borduursel, zo lief dat roodborstje.
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
Lieve groetjes Annemarie en Merit Dt52WTC

marian zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt met dat mooie borduurtje van het roodborstje.
Groetjes van Marian.

Henriët zei

Leuke kaart met het roodborstje. Handig om zulke borduurwerkjes mee te nemen op vakantie. De poinsettia is een hele mooie toevoeging. Maakt de kaart echt af.
Groetjes van Henriët

Marja zei

Leuke kaart met het geborduurde roodborstje!
Groetjes Marja.

Cora Schram zei

Wat een schatje is het geworden. Je hebt eer van je werk.

Groetjes Cora

Daphne zei

Wat leuk, dat borduren.
Ik doe dat niet, want ik heb al teveel hobby's, haha, maar het zijn leuke werkjes om in de vakantie te doen. Niet teveel meenemen en toch iets te doen.
Prachtige kaart maakte je ermee en die bloem ben ik nog steeds niet zat hoor.

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart met het geborduurde vogeltje.
Groetjes Elle-jeanne

Angélique zei

Een prachtige kaart, Nelleke! Het roodborstje is heel mooi geborduurd en je hebt het mooi gecombineerd met de rest van de materialen tot een prachtig geheel.

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaart met dat prachtige roodborstje! En die bloem staat er heel mooi bij!
Groetjes
Nancy 52WTC