Mijn lijst met blogs

maandag 30 mei 2022

Kreatief met kurk.

Gistermiddag was het weer niet echt geweldig en voor mij een reden om even lekker mijn kamer in te duiken. Bij Marianne Design is een leuke challenge : gebruik meer dan 1 vouw.
De leuke Studio Light stans is hier geschikt voor. Ik vind deze ook zo leuk om te gebruiken. Je zoekt er mooi designpapier bij en je hebt een mooie basis klaar. 
Eerst wilde ik grote bloemen gebruiken met helderblauw en kurk, en beetje de kleuren van het KKT van afgelopen woensdag. Echter op de onderste rand staat een boot en daar ben ik voor gegaan. De boot stanste ik uit in bruin, vervolgens een stukje kurk en vervolgens wit. Het witte heb ik uitgeknipt en zo alle zeilen geplakt. Echt wel even een precisie klusje. Dat doe ik vaak in de kamer aan tafel, waar Lieke met een vreemde vogel bezig was.  Net zo gezellig.  Een deel van de golf gebruikt en de rest van het water gescheurd. Tot slot nog een touw, meeuw, anker en zeesterren en een tekst.
Challenges:
Marianne design: Meer dan 1 vouw.
Materiaal: Papier: PB7043, Boot: LR0416, Anker en zeester: LR0232, golf: CR1276
Groetjes en een fijne dag!
Nelleke


 

17 opmerkingen:

Femminde zei

Oh wat een mooie Nelleke!!
Ik heb net die van mij erop gezet. Met dezelfde basisstans gemaakt maar dan weer heel anders. Dat is juist zo leuk.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Ellen zei

Wow…wat een geweldige kaart heb je gemaakt…echt super gaaf! Ik heb deze boot ook en nog nooit gebruikt…hij is prachtig!
Ook je materiaal en kleuren zijn top. Een lust voor het oog Nelleke!
Groetjes Ellen

Angélique zei

Een heel mooie kaart, stoer! Je hoort bijna de zeemansliederen op de achtergrond schallen.
Ik heb toevallig ook een maritieme kaart voor de kurk-challenge klaar, die moet alleen nog wachten tot hij afgeleverd is.

Suzan zei

Prachtige kaart Nelleke!
Bedankt voor het meedoen met de Challenge.
Groetjes Suzan
DT MD Challenge Blog

Marfien zei

Top kaartje, echt leuk gemaakt

Anita van Deur zei

Wauw wat is hij leuk Nelleke!

Hermien zei

Mooi kaartje Nelleke je hebt het kurk leuk verwerkt. Bedankt voor je deelname bij K&K.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Supermooie kaart heb je gemaakt! Prachtige boot is het en het kurk past er zo goed bij. Dank je wel voor het meedoen bij K&K.

Daphne zei


Sjonge..... wat een kaart met veel werk.
Maar ik vind het prachtig.
De kleuren, dat blauw met kurk, vind ik héél erg mooi.
Gezellig hè, samen met je dochter knutselen, veel leuker dan alleen.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw, voor mij is het een winnaar Nelleke. Heel mooi zoals je alles gecombineerd hebt en heel leuk dit model om "te pronk te zetten". Het schip komt prachtig uit op deze manier.
Lieve groetjes Miranda

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt Nelleke, ik herken het papier ook meteen, ik heb ook nog een restje liggen. De boot en de kurk die je hebt gebruikt is heel gaaf. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Henriët zei

In 1 woord geweldig! Wat een prachtige kaart.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

jolanda creatief bijtje zei

super mooie kaart
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
DT challengeblog MD

Colien zei

Wat een prachtige vouwkaart heb je gemaakt!
Bedankt voor je deelname aan onze kurk-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
grtz Colien

Monique zei

Oh, deze vind ik echt gaaf!!! Wat mooi gedaan en opgebouwd.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Aartje zei

Wow Nelleke hier heb je echt eer van je werk. Wat een schitterende kaart is dit. Je hebt je middag heel goed besteed.
groetjes Aartje

Angela zei

Dankjewel voor deze prachtige kaart Nelleke; heeft ons écht geroerd.... zoveel mooie kaarten mogen ontvangen tijdens het korte ziekbed van Martin.
xxx