Mijn lijst met blogs

donderdag 5 mei 2022

Genieten van de tuin

En weer begint er vandaag een nieuwe uitdaging bij de Egel. De komende weken willen we graag tuinkaarten zien in een andere vorm. Geen moeilijke uitdaging lijkt mij. Mijn idee ontstond naar een kaartje van Femminde. Ze stuurde mij een heel leuk model kaart voor mijn pensioen.
De stans is uitverkocht , maar gelukkig vond ik hem 2e hands en ben er ook heel blij mee.
Vorige week begon het heel fanatiek te stansen , tot ik na 2 basiskaarten klaar te hebben er achter kwam dat het design papier niets met de tuin te maken had. Dan zit ik gewoon in mij zelf te lachen en begin weer overnieuw met ander papier wat wel geschikt is. 
Maandag heb ik deze kaart afgemaakt. Het is een vrij rustige kaart geworden, waar alle aandacht naar de potten met bloemen uitgaat. Een priegelwerkje maar zo leuk om te doen. 
Ik hoop dat jullie ook kunnen genieten van alle bloemen en planten in tuin of balkon. 
Het is een genot om nu buiten te zijn, alles groeit en bloeit.
Challenge:
The card concept: garden en kleur.
Geniet van de dag,
Groetjes, Nelleke 

10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig kaartje en idd een mooie stans, fijne dag.

Daphne zei

Dit is iets wat mij ook zou kunnen overkomen, van dat papier 😅.
Ik vind het een leuke kaart, kan mij voorstellen dat je er blij mee bent.
Leuke uitdaging ook weer, ik ga niks meer beloven over meedoen, de dagen en weken vliegen hier voorbij .

Angélique zei

Een heel mooie kaart, leuk model en mooie kleuren.

Henriët zei

Mooie kaart met al die bloemetjes. Mijn voorbeeldkaart voor MD van vandaag zou ook mee kunnen doen maar ik ga lekker nog een andere kaart knutselen voor jullie challenge.
Groetjes van Henriët

Trijntje zei

Wat een mooie kaart met dit leuke model. Ik heb er ook naar gezocht maar nergens meer..
Te laat dus. Misschien eens op marktplaats kijken. Groeten Trijntje

Elle-Jeanne zei

Prachtige tuinkaart, met mooie bloemen.
Groetjes Elle-jeanne

Antjes kaartcreaties zei

Wat een gaaf model tuinkaart heb je gemaakt Nelleke.
Leuk de potten met bloemen.
Misschien veel gepriegel, maar het resultaat is er naar!!
Groetjes Antje

jackelien zei

Super mooie kaart.
Groetjes Jackelien

Angelique zei

Deze stans is idd zo leuk, ik heb hem ook al regelmatig gebruikt. Mooi met al die kleine bloemetjes en een mooie kleurencombinatie. Leuke kerstkaarten met de mooie herten, je kwam net als ik uit bij bruin-geel. Geeft echt een nostalgische uitstraling.
lieve groetjes Angelique

Nancy Penir zei

Your garden card is lovely! How sweet are all those flower pots! Thanks for playing along at the Card Concept!