Mijn lijst met blogs

donderdag 22 september 2022

2kaartjes

Twee kaartjes vandaag met papier van Tiny en bijpassende plaatjes. Ook heb ik papier gebruikt van mijn "project" Ik schiet er aardig mee op, de laatsten maak ik komende weken af en dan is het ook goed geweest als alles op is. Eerlijk gezegd ben ik ze een klein beetje zat. Misschien dat als je weer eenmaal bezig bent het ook wel weer leuk is om het af te maken. 
Over het basis designpapier heb ik repen geplakt. Daarop een nestalbillitie en het sneeuwmannetje. Het plaatje was wat klein en daarom kwam er een vrolijk koekemannetje bij.
Deze sneeuwman staat er met ski's in zijn hand, daar mochten de skistokken bij. Wat gele accenten om het op te fleuren. Achter de nestalbillitie zit eigenlijk een open ster, maar kon ik daardoor helemaal bedekken, is eens wat anders. De basis stippen zijn 4 vierkantjes, als je goed kijkt zie je het.
Challenges
52 weeks to Chritmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag.
Groetjes en tot volgende week.
Morgen ga ik met mijn 3 zussen 3 dagen fietsen rondom Borne.
We hebben er heel veel zin in!
Nelleke 


 

11 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

deze is leuk geworden ! mooi gemaakt
grtjs, martina

Elle-Jeanne zei

Mooie kerstkaarten Nelleke.
Groetjes Elle-Jeanne

Epie zei

Grappige kerstkaartjes Nelleke , goed bezig daar
Fijne dag en groetjes Epie

Anoniem zei

Twee leuke kaartjes Nelleke en rood maakt altijd vrolijk vind ik!
Veel fietsplezier met je zussen!
Ik mag inmiddels ook op de hometrainer! 🙈
Groetjes Ellen G

bolletjelucky.blogspot.com zei

Vrolijke kerstkaarten Nelleke. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en veel fietsplezier gewenst.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marfien zei

Weer twee gezellige kaartjes voor de voorraad. Fijn weekend, mooi fietsweer en veel plezier

GerJanne zei

Leuke kaartjes heb je er van gemaakt! Fijne dag morgen! En vandaag was je ook al op de fiets....kwart over 6 thuis?;-)

Daphne zei

Ook jij maakt 2 kaartjes, wij zijn goed bezig allemaal hoor.
Ze zijn leuk hoor.
Wat leuk om te gaan fietsen met je zussen, héél veel plezier.

Angelique zei

Twee vrolijke kerstkaartjes, je bent al aardig op weg om je papier op te maken. Heel veel plezier met de fietstocht met je zussen.
lieve groetjes Angelique

Marja Sch zei

Wat een leuke kerstkaarten heb je gemaakt. Gezellig die sneeuwmannen erop. Groetjes Marja

Dora zei

Twee super leuke kaarten.