Mijn lijst met blogs

woensdag 7 september 2022

Celebrate

Vandaag is er de eerste reminder bij de Cheerfulsketches. Omdat ik de vorige maand 1 van de winnaars was, ben ik nu gastdesigner. Ik kreeg de sketch en digi opgestuurd en ik vond hem gelijk heel erg leuk. De digi past helemaal in het komende seizoen de herfst, al was het de laatste dagen nog volop zomer geweest. Deze heb ik gekleurd met derwent soft colours. 
Het designpapier is al van een oud blokje. Dat zat indertijd in een pakket met herfstspulletjes van oma Dee. De digi heb ik vrij groot gelaten en gemat op lichtbruin papier, al heel heel oud. Ik vond nog een blad met een mooie knoop, spinrag en de schattige paddenstoeltjes die er ook echt bij horen. Tot slot nog ene mooie tekst.
Challenges:
Creatief met Angela's hobbycorner: Herfstkleuren (facebook)
Tot donderdag dan ben ik er weer met de wekelijkse kerstkaart.
Groet, Nelleke 

15 opmerkingen:

Bernadet zei

Wat een geweldig leuke kaart Nelleke.
Leuke digi en mooi papier heb je gebruikt.
Superleuk dat je deze maand onze gastdesigner bent bij Cheerful Sketches!

Caroline Cards zei

Een heel leuk kaartje met deze digi!
Groetjes, Caroline

LisannesKaartenhobby zei

Hele mooie herfstkaart heb je gemaakt! Tof dat je gastdesigner mocht zijn, altijd leuk

Hobbygroet,
Lisanne

Trijntje zei

Wat eenooie herfstige kaart. Groeten Trijntje

Ellibelle zei

Super cute card with this adorable image!
Thank you so much for joining in with us at Four Seasons challenge. Hope to see you back there again soon!
Ellie
Ellibelle's Corner

Annie H zei

Wat een schattige herfstkaart heb je gemaakt, dat dotjespapier staat er zo goed bij. Dank je wel om mee te doen bij ‘kleuren met potloden’, succes !
Groetjes, Annie DT

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart met een lieve digi Nelleke.
Lieve groetjes Miranda

VoormeKaartje zei

Super mooi geworden. Zulke leuke details.

Marfien zei

Grappig kaartje, mooi voorbeeld

Hermien zei

Een mooi herfstkaartje Nelleke, en ik zie dat ik nog veel meer moois bij je gemist heb.

Groetjes Hermien

Darlene zei

Awe ... what a sweet image! Beautiful card! Thanks so much for joining in the fun at our Four Seasons Challenge! Good Luck and we hope you’ll come back again soon.

Darlene
FOUR SEASONS CHALLENGE
DAR’S CRAFTY CREATIONS

Sarah zei

Wat een leuke hetfstkaart!

Karen Letchworth zei

This is gorgeous. Thanks for sharing it with us at The Four Seasons Challenge and please stop by again soon.
Karen L, DT

KarinsArtScrap zei

Nelleke wat een mooi lief kaartje

Bedankt voor het meedoen bij
{Kleurenmetpotloden DT Member}
Succes en hopelijk tot de volgende keer.

Karin

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
hij is super leuk geworden! Lekker rood ;-).
Dank je wel dat je gastdesigner wilde zijn.