Mijn lijst met blogs

woensdag 21 september 2022

3x is scheepsrecht

De uitdaging van de liftchallenge bleef mij bezig houden. Op een 1 of andere manier begreep ik niet dat je het stukje van de tekst ook moest kleuren. Maar gelukkig had ik nog wat achter de hand. De vorige kaarten kon ik niet meer veranderen, omdat die al verstuurd waren. Bij deze kon dat wel.
Bij de vorige kaarten heb ik aquarel papier gebruikt, bij deze stempelpapier. Je ziet dan ook dat de strepen minder uit gaan lopen als je die nat maakt. Hier zijn de strepen wat subtieler. Een grote bloem mocht op de kaart, daardoor de kaart heel eenvoudig gehouden. Het stukje van de tekst heb ik met 2 kleuren blauwe inkt bewerkt en wel zo dat het zo dicht mogelijk bij de strepen past. Nog wat dots her en der en 2 witte takjes.
En ik moet eerlijk toegeven dat deze tekst mooier is dan wat ik eerst had gemaakt. Ik had er een tekst van kraft opgeplakt.
Drie keer is scheeprecht, deze kaart doet mee met de uitdaging van de liftchallenge.
Tot morgen dan ben ik er weer met de wekelijkse Kerstkaart.
Groet, Nelleke 
 

9 opmerkingen:

Diny zei

Jij bent een volhouder Nelleke!
Prachtig deze kaart....die doet volgens mij helemaal aan de regeltjes!
Groetjes Diny

Claudia's kaartjes zei

das zo een leuke kaart, echt tof
Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Daphne zei

Haha, goed bezig.
Ook dit vind ik weer een hele mooie kaart.
De grote bloem is een mooie blikvanger.

GerJanne zei

Hihihi.... nou de aanhouder wint! Deze is volgens mij helemaal goed!
En hij is ook nog eens heel mooi en goed gelukt!

Cornelie zei

Nou en een volhouder ben je. Ik herken het wel hoor. Je ziet iets leuks, bent enthousiast en vergeet dan alles te lezen. Zo zonde! We proberen het zo goed, beknopt en duidelijk mogelijk te omschrijven. Goed lezen dus...best lastig ;-)))
Maar hoe tof is het dat je gewoon nog een 3e exemplaar maakt. Super leuk hoor Nelleke. Alle drie je kaarten, en super bedankt voor al je moeite!

Marjan zei

Superleuk dat je toch weer iets nieuws gemaakt hebt, Nelleke! Helemaal goed inderdaad en zeer gewaardeerd dat je zo volhield en wat Cornelie zegt... ook je andere kaartjes zijn tof! Dank je wel voor je deelname!

Trijntje zei

Leuke kaart is het geworden… en toch nog gelukt…. Zo zie je maar de aanhouder wint. Groeten Trijntje

Nicole Parmentier zei

Wat mooi en fris is dit kaartje geworden! Ook het ingekleurde (!!) tekstje past er perfect bij en het geschulpte randje vind ik ook een mooi detail. Al met al heb je er nu toch maar weer drie kaartjes bij vanwege 1 uitdaging. Ik hoop dat je ze alledrie met veel plezier hebt gemaakt want dat is uiteindelijk het belangrijkste! Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.

Aartje zei

Je bent wel een volhouder Nelleke en het levert een hele mooie kaart op.
Groetjes Aartje