Mijn lijst met blogs

zondag 18 september 2022

Liften ?

Mijn eerste inzending voor de liftchallenge was niet goed. Afgelopen week ben ik vol goede moed begonnen aan een nieuwe inzending. En helaas, daar kom ik net achter, is deze inzending ook niet goed. Want ik heb tekst gestanst en geplakt en ik moest een strookje kleuren voor de tekst.😕
Maar goed ik heb nog een herkansing, die zien jullie komende week.
Geen reden om deze kaarten te plaatsen en dat doe ik dan nu.
Op een wit oplegvel heb ik met een rilpen strepen gemaakt. Daarna met een blenderpen violet distress oxide op de strepen gezet. Daarna heel lichtjes sproeien zodat de inkt iets uit gaat lopen. Spannend, het moest ook niet te veel zijn. 
Tot slot een bloem erop en wat glitters.
Ik maakte gelijk een 2e kaart eigenlijk op de dezelfde manier. leuk om te zien  hoe de strepen worden en om hier mee bezig te zijn. De kaarten hebben al een bestemming gekregen.
De eerste kaart had ik nog niet verstuurd, ik dacht dan kan ik eventueel een aanpassing doen, mocht de kaart niet goed zijn. Toch nog steeds die twijfel of het wel goed was. Zaterdagmorgen werd ik gebeld door schoonzus of ik een kaartje had voor mij broer en schoonzus die hun 40 jarig huwelijk zaterdag vierden voor bij de krentenwegge.
Natuurlijk had ik die wel, 40 erop geplakt en de kaart middags meegenomen zodat we er allemaal onze naam in konden zetten.
Het was een leuk en gezellig feest, waarbij we weer met al mijn  broers en zussen (9 totaal) en aanhang  bij elkaar waren. Dat was na november niet meer gebeurd. Mooie momenten om te koesteren.
Challenge:
The flower challenge: voeg glans toe 
Tot de volgende kaart, en de herkansing komt er zeker deze week!
Groet, Nelleke 

8 opmerkingen:

I Card Everyone zei

Nelleke, thanks for playing along with The Flower Challenge! I'm sure your 40th anniversary card was a hit with the bride and groom!
=]

Angélique zei

Mooie bloemen heb je gemaakt. Spannend om zo'n idee uit te proberen, je moet er maar op komen.
Wat fijn om zo allemaal samen te kunnen komen, het is een hele club.

Elle-Jeanne zei

Twee leuke kaarten Nelleke.
Groetjes Elle-Jeanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Toch weer twee mooie kaarten bij. Leuk bedacht om met de rilpen strepen te trekken Nelleke.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Ik vind ze heel erg leuk.
Ik heb helemaal niet meegekregen dat de tekst ook op een gekleurd ondergrondje moet.
Je houdt jezelf dus mooi bezig, want nu kan je nog een keer een kaartje maken met deze Lift.
Wat leuk dat je deze 2 al meteen kon gebruiken, ze zijn erg leuk.
Ik vind dat je de streepjes heel kunstig hebt gemaakt, wat een leuk idee.

Femminde zei

Wat een super leuke kaarten Nelleke!!
Misschien kan je een gekleurde banner over de tekst plakken. Want ze zijn super gelukt!!
Groeten van Femminde

GerJanne zei

Ik vind het prachtige kaarten geworden. EN ja kwestie van heel goed lezen.
Wat een leuk idee zo die strepen op je kaart met die rillijnen. Echt een top idee!

Cara zei

I love the purple and subtle sparkle! Thanks for joining us this month at The Flower Challenge, sorry I’m so late visiting you. I hope to see you next month too. Cara DT x