Mijn lijst met blogs

dinsdag 20 september 2022

Borduren op de kaart

De nieuwe uitdaging bij de Egel is weer begonnen. De komende weken willen we echt borduurwerk op je kaart zien. En zoals wij  met de voorbeelden laten zien kan dat op heel wat manieren. 
In de vakantie ben ik regelmatig aan het borduren geweest. Ik had verschillende borduur stansen gebruikt en patroontjes meegenomen. Ik vond het wel lekker om op de camping een uurtje te borduren. 
Deze borduur stans is van de Action. In gebruik viel hij wat tegen, alleen met wat dunner papier lukte het stansen, ik zou zelf dikker papier nemen. Een bloem geborduurd en daarvan een kaart gemaakt. 
Ik heb de sketch gebruikt van Try stampin on tuesday, sketch: 537
De kaart bewust rustig gehouden. Omdat de gaatjes zo doorschijnen heb ik er kraft achter geplakt.
Wij zijn benieuwd wat jullie gaan maken, er zijn genoeg ideetjes te vinden op internet of op het designblog van Marianne design, daar heb ik het patroontje vanaf gehaald.
Tot morgen dan ben ik er weer met een kaart.
groet, Nelleke 
 

13 opmerkingen:

Daphne zei

Je hebt er wel werk van gemaakt.
Ik vind het héél mooi.
Pittige challenge, ik heb helemaal niks met borduren of spullen om te kunnen borduren, dus ik denk niet dat ik van de partij ben deze keer.

carla zei

Wauw een mooi voorbeeld.
Een prachtig bloem, leuk gemaakt.
Groetjes,
Carla

Irene zei

Leuk met die grote daisy!
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jammer dat de stans tegenviel in het gebruik maar je hebt er toch een mooi geborduurde kaart mee gemaakt Nelleke. Dank je wel voor de mooie felicitatie-kaart die hier net op de mat viel, gebaseerd op de lift-challenge volgens mij? Mooie kleurtjes en leuk om het geheel op kraft te plakken. Hij staat hier mooi op de feesttafel, gezellig hoor.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Een mooie kaart, ik vind hem heel bemoedigend met de bloem met geheven kopje.

Hermien zei

Borduren niet mijn ding, toch komen er mooie kaartjes mee voorbij zo ook deze hier op je blog. Ik wil je ook nog bedanken voor de mooie kaart die ik van je mocht ontvangen voor mijn verjaardag.

Groetjes Hermien

Trijntje zei

Wat een mooie kaart met de leuke daisy. Groeten Trijntje

Marfien zei

Mooi kaartje heb je gemaakt met de geborduurde bloemen

GerJanne zei

Oh ja daar lag het aan! Ik dacht al, wat was er ook alweer mee?
Nou, ik ben blij dat deze challenge gestart is en er geen reminder hoeft!

Nancy zei

Hey Nelleke,

Wat een leuke kaart maakte je. Ik heb er niet zo'n zin in om te gaan borduren, denk ook gewoon wegens tijdsgebrek. Anders had ik me al lang zo'n mallen aangeschaft... De draad en naalden heb ik nochtans genoeg liggen...
Ik bewonder jullie kaarten dan wel...

Liefs,
Nancy

Ellen zei

Wat een mooierd Nelleke…prachtig geheel hoor!
Groetjes Ellen

libbystamps zei

wow. Wow. WOW! I am in love with your card. I am so interesting in making hand stitched cards as such. Thank you for joining Try Stampin' on Tuesday for challenge #573, wonderful job on your card!

Freubelmina zei

Jammer dat die mal zo slecht is,jij maakte er toch een mooi borduurtje mee Nelleke xx