Mijn lijst met blogs

maandag 5 september 2022

Hoera Hugo 1 jaar

In afgelopen week waar we veel leuke dingen hadden werd Hugo, onze kleinzoon, 1 jaar. Voor hem is oma ook bezig geweest. Ik maakte een mooie slinger voor hem en deze kaart. 
Deze schuifkaart is tegelijkertijd ook ook het voorbeeldkaart voor de Egel. Want daar begint vandaag weer een nieuwe uitdaging. De opdracht luidt: maak een bewegend onderdeel op de kaart. Ik maakte dus een schuifkaart. Niet moeilijk en heel erg leuk om te maken.
Ik gebruikte houtnerf papier en opa zei dat ik de kip moest gebruiken want hij hoopte dat Hugo heel vaak bij de kippen kwam kijken.😊 Gemaakt volgens het patroon van Marleen. 1 kuikentje piept met de eierschaal op zijn hoofd, er bovenuit, de ander zit heel dicht bij zijn moeder. 

 Dit zie je als je de schuif omhoog doet, het hele kuiken en de naam van Hugo.
Iets te laat ontdekte ik dat ik wel een kleine verticale stempel had van jaar, dus rechts zijn de letters wat groter dan ik eigenlijk wilde.
Wil je de kaart ook maken? Op het blog van Marleen , klik hier, zie je de beschrijving van deze kaart. 
En we hopen dat jullie weer allemaal mee gaan doen met deze nieuwe uitdaging.
Groet, Nelleke 

13 opmerkingen:

Henriët zei

Super leuke kaart voor jullie kleinzoon. 1 jaar al weer!
Groetjes van Henriët

Sarah zei

Super tof gemaakt voor je kleinzoon. Al een jaar,wat gaat het snel x

Daphne zei

1 Jaar alweer, sjonge, waar blijft de tijd.
Wat een leuke kaart, zeker voor zo'n kleintje is het schuif gedeelte wel heel erg leuk.

Irene zei

Wat een super gezellige kaart voor Hugo, wat gaat het toch hard.. 1 jaar al weer!
XxIrene

VoormeKaartje zei

Wat gaat de tijd toch snel, alweer 1 jaar. Je hebt er een hele mooie kaart voor gemaakt.

Kaartenkraam zei

Gefeliciteerd met Hugo en wat een leuke kaart heb je voor hem gemaakt!

groetjes van Ank

Nancy zei

Hey Nelleke,

Hiep hiep hoera voor jarige Hugo!
Leuke kaart werd het!!

Liefs,
Nancy

Trijntje zei

Nelleke. Gefeliciteerd met je kleinzoon Hugo. Wat heb je een superleuke trekkaart voor hem gemaakt. Groeten Trijntje

Anoniem zei

Superlief kaartje voor jullie jarige kleinzoon…gefeliciteerd! Het gaat zo hard hè, vonden wij ook met Max!
Erg leuk gedaan hoor!
Groetjes Ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke inspiratie-kaart Nelleke. Schattig dat kuiken dat tevoorschijn komt.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Oh hij is zo leuk! Ik heb dat model een keer eerder gemaakt en dan vergeet ik het weer. Nodig weer eens doen.

Femminde zei

Oh wat vliegt de tijd. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Hugo. En je hebt een hele toffe kaart voor hem gemaakt.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Marfien zei

Alsnog gefeliciteerd met Hugo's verjaardag, je maakte een mooi kaartje voor hem