Mijn lijst met blogs

donderdag 8 september 2022

2x Christmas kaarten.

Een poosje geleden vond ik in een map een vel van Tiny (MD) Met designpapier  en allerlei sneeuwpopjes erop.
Ik dacht daar kan ik wel wat mee en maakte 4 kaartjes. De eerste 2 laat ik nu zien
Op de basiskaart kwam het designpapier, daarop het sneeuwpopje in een kader. Ik heb met verschillende kleuren rood gewerkt en het donker rode haasje mocht ook op de kaart.
Het sneeuwmannetje gebruikte ik voor mijn project kaartjes. Dat is de basis, die al heel lang klaar is. 2 reepjes designpapier van dat vel zijn boven en onder geplakt. Daarop een sneeuwsterren stans en het sneeuwpopje verhoogd op geplakt. Onderaan mochten donkerrode poesjes rondkijken. Op beide kaarten een zilveren Christmas.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag.
Ik zag dat ik bij 52 weeks 2e ben geworden met de bluebirds. Daar ben ik blij en trots mee.
Nu duik ik weer naar mijn kamer. Wim is een dag weg en ik heb mij een knutseldag beloofd. Ik ga de laatste kaart van de uitdaging die ik met Femminde en Nicole heb afmaken. Dan heb ik een mooie serie klaar die eigenlijk ook allemaal al een bestemming hebben. Kan ze dan vanavond schrijven en versturen.
Komende week laten wij ze zien.
Groet, Nelleke 

 

19 opmerkingen:

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaartjes Nelleke, die tekst is heel gaaf..maar ook het rood wit wat je hebt gebruikt blijft een mooie combi met kerst. Nog gefeliciteerd met je top plekje, en knutsel ze nog. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Jantine zei

Leuke kaartjes, Nelleke! Die katjes op de onderste vind ik een leuk detail.
De tekststans is ook heel mooi.
Lekker dat je een knutseldagje hebt, veel plezier!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

!neke zei

Helemaal leuk in deze rood tinten !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Ela zei

Mooie rode kaarten zijn het geworden. Hopelijk heb je genoten van je knutseldag, lekker is dat hè. Gefeliciteerd met je toppertje! Groetjes Ela

Anita van Deur zei

Mooi hoor je rode kaarten, en wat is hij leuk je haasje op de eerste kaart. de 2de is ook als zo leuk met de poesjes. Mooie Christmas stans die is van....

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie kerstkaarten Nelleke. Die tekststans is wel heel fijntjes. Mooi om die uit zilver te stansen, dat geeft een leuk effect vind ik.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

karin zei

Mooie kaartjes in al die rode tinten. Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin

Diny zei

Twee hele mooie kaartjes Nelleke....leuk gedaan met het haasje en de poezen!
Groetjes Diny

Daphne zei

Ze zijn heel erg leuk.
Mooi, de verschillende kleuren rood.
Wat een vrolijke sneeuwpop op de 2de kaart.

Henriët zei

Mooie kaartjes met die leuke sneeuwpoppen. Ik vind al die verschillende kleuren rood erg leuk bij elkaar. Ik maak eigenlijk nooit kerstkaarten in het rood. Waarom weet ik eigenlijk niet.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Heel leuk en zo kom je dus van je oude spullen af!
Heerlijk zo'n knutseldag. Ik heb er voorlopig geen eentje! Bij mij begint nu de drukte van vakanties van de nachtcollega's, dus zal eind oktober worden, ben ik bang...

Caroline Cards zei

Mooie kaarten en heel leuk papier!
Groetjes, Caroline

Antjes kaartcreaties zei

Wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt met de plaatjes van MD Nelleke!
Wat staan de verschillende tinten rood mooi bij elkaar.
Groetjes Antje

Claudia's kaartjes zei

je kerstkaarten zijn top. Ik kan nu je reacties ook lezen op mijn blog, superleuk

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Hazel zei

Thank you for sharing your lovely crafting for my CHNC challenge 610 - hope to see you again soon. xx

Annemarie en Merit zei

Wat een mooie kerstkaartjes! Gezellig dat je meegedaan hebt bij 52WTC!

Liefs, Merit en Annemarie
DT52WTC

Renate zei

Lekker traditioneel, met de roodtinten. Ik ben echt helemaal fan van het eerste kaartjes.
Hopelijk heb je een heerlijk productief middagje gehad op je knutselkamer.


-xies- Renate.

LisannesKaartenhobby zei

Hele mooie kaarten en wat heerlijk een dagje knutselen...

Hobbygroet,
Lisanne

Femminde zei

Wat leuk allemaal!!
Ik ben heel benieuwd naar dinsdag.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde