Mijn lijst met blogs

zondag 4 september 2022

Sterkte

Afgelopen woensdag hadden GerJanne en ik een kletseldate. We besloten niet iets uit te proberen met stempelen, maar dingen te maken wat we graag wilden doen. GerJanne begon enthousiast aan de uitdaging van DCL en heeft zich daarin goed uitgeleefd. Na mijn eerste kaartje ben ik ook begonnen om de kaart met oproltechniek te maken. Het groene gestippelde is een restje uit een pakketje van oma Dee. Scheuren doe je gewoon en het is even opletten hoe je scheurt. Ik ben wat breder uit gaan scheuren en daarachter het restje papier geplakt. Daarop een eenvoudige bloem met tekst. Ik wat wat kaarten nodig voor mensen die veel tegenslag te verwerken krijgen, dit is er 1 van.                                      Deze kaart doet dus mee voor de uitdaging van Dutch Card LoversStraks ga ik naar de klompendienst op het dorpsplein. Het is namelijk feest in ons dorp. Nou ben ik geen feestganger maar ik ben er dit jaar elke dag geweest. 🤭 Donderdag fietsen we naar huis, gingen via het dorp terug en belanden bij Lieke waar we een fantastisch uitzicht (en herrie) hadden. Waylon trad op, we zaten eerste rang, al vond ik het uitzicht mooier om naar alle mensen te kijken dan naar Waylon. 😉 Vrijdag avond op een rustige plek gestaan genieten van de muziek en dochters die er waren. Ik ga ook echt niet tussen de dicht op elkaar gepakte mensenmassa staan hoor. Zaterdag met Thomas even over de braderie gelopen, dat hadden we algauw bekeken. Nu vanochtend de dienst, en daarna gewoon lekker thuis. Max kijken en genieten van het mooie weer.                                                                                    Challenge:  

Oja, Kijken jullie ook bij GerJanne?

Dag! Nelleke 


 

13 opmerkingen:

Caroline zei

Wat een mooie kaart ook bij jou!
Groetjes Caroline

karin zei

Ook een leuk kaartje met deze techniek, zag net die van GerJanne. Gezellig samen knutseldaten 😊
Tja die braderieën zijn allemaal hetzelfde, druk, kraampjes en uitpuffen op terrasje 😉
Fijne zondag.
Karin

Sarah zei

Heel mooi. Het was gezellig, kan niet anders met GerJanne. 😉

Nicolette zei

Een hele mooie kaart.
Ik ga zo bij GerJanne kijken.
Groetjes Nicolette

Anita van Deur zei

Een hele mooie kaart!

Aartje zei

Ik werd niet gelijk enthousiast toen ik de challenge bij Dutch Card Lovers zag, mawr nu ik jullie voorbeelden zie moet ik mijn mening toch bijstellen. Want dit is een prachtige kaart. En zo'n scheur past ook wel goed bij iets of iemand waar het even tegenzit.
Groetjes, Aartje

Henriët zei

Wat een super leuke kaart. Mooi dat groen wat tevoorschijn komt achter de witte kaart. Meer hoeft er ook niet bij.
Jullie kunnen nu weer lekker bijkomen van de feestweek.
Groetjes van Henriët

Marfien zei

Mooi sterktekaartje, heb toevallig deze bloem bij Colien gekocht en vandaag staat die op mijn blog. Leuk dat de kerk meedoet bij de dorpsfeesten

Marjan zei

Heel mooi kaartje, ook van jou! Gezellig dat je het samen met GerJanne hebt zitten maken. Die feestweek is dan wel gezellig, maar zoveel opeengepakte mensen zouden ook niets voor mij zijn. Leuk dat je het ook kon bekijken vanaf een afstandje. En wat leuk dat je meedoet met DCL, dank je wel.

Trijntje zei

Wat een leuke kaart heb je tijdens jullie kletseldate gemaakt. Groeten Trijntje

Nicole Parmentier zei

Wat een mooi kaartje voor de challenge Nelleke. Dat groen is zo lekker fris in combinatie met het wit, heel mooi. Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge. En die Waylon heeft het maar druk want vanavond en morgen is hij bij ons in het dorp te horen. Niet ver van ons huis af dus misschien hoor ik hem wel vanuit de achtertuin..

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een productieve date is het geweest! Mooi kaartje is het geworden. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕️

anja curvers zei

Het is een heel erg mooi kaartje geworden.Bedankt voor je bijdrage aan DCL.