Mijn lijst met blogs

zondag 20 november 2022

Happy Birthdag



En weer ben ik er met een kaart. Dit omdat er bij de egel weer een nieuwe uitdaging begint. De komende weken willen we sterren op de kaart zien. Deze kaart is voor Lieke geworden die de 11e jarig was. Ik probeer meestal wel iets van haar te gebruiken voor een kaart. Dit keer gebruikte ik een achtergrondje die ze in felle kleuren geschilderd had. De kaarten zijn gemaakt volgens enenvoorbeeld uit een boekje. Alleen het model hoor, de sterren op het voorbeeld inspireerde mij om ook sterren te gebruiken.
Ik had de sterren van Pronty  2e hands gekocht en wilde die gebruiken voor de kaart. Best wel spannend, hoe gaat het erna uitzien? Ik heb eerst met zwarte inkt gestempeld en daarna met witte acrylverf. Ik schrok een beetje, ik zag helemaal geen ster. Met een zwarte pen en witte gelpen de buitenkant wat geaccentueerd en toen werd het een stuk beter. Happy verschillende keren uit gestanst en birthday apart gestempeld. De ster met een doorzichtige brushpen gekleurd, dat zie je op de foto niet goed er zit een soort paarsachtige gloed op. De sterren zijn met de zilveren brushpen gedaan.
Er was nog papier over voor een 2e kaart. Zelfde verhaal, maar nu eerst wit en toen zwart gestempeld.
Jarig ook verschillende malen gestanst met letters van MD.
Deze is voor de voorraad.
Ik hoop dat je de kaartjes leuk vind of dat ik jullie met de uitdaging kan inspireren.
Challenges: 
Seize the Birthday: many of something. (sterren)
Tot morgen,
Groet, Nelleke 

8 opmerkingen:

GerJanne zei

Ze zijn allebei echt heel erg gaaf!
Mooie kleuren combi en die sterren zijn echt zo mooi!
En zo hebben we heel verschillende voorbeelden voor de challenge.

Trijntje zei

Ze zijn beide superleuk! Groeten Trijntje

Claudia's kaartjes zei

Leuk gemaakt!!
Awesome
Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Henriët zei

Wat een vrolijke kaarten! Mooi ook met de grote letters er op.
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ze spatten allebei van mijn scherm af Nelleke en ik vind ze beiden heel gaaf geworden.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Kwam het toch nog goed Nelleke en je hebt het goed bedacht om de sterren te accentueren met wit en zwarte gel pen, hele mooie kaartjes zijn het geworden!
xx Gerie

JoAnn zei

Great background with all the stars. Thanks for sharing with us at Seize the Birthday.

Hermien zei

Mooie kaartjes Nelleke, ik heb er ook al eentje klaar eerst morgen nog op de foto zetten.

Groetjes Hermien