Mijn lijst met blogs

maandag 28 november 2022

Uitdaging met Aartje 4



Vandaag plaatsen Aartje en ik de 4e uitdaging met het pakket wat zij van mij gekregen heeft. 
Deze maand bepaalde Aartje wat we gingen maken. 
Aartje schreef de volgende opdracht.
Gebruik het papier met de houtstructuur en de bloemen stans uit het pakket. Gebruik eventueel andere
stansen. Geen plaatje en geen designpapier. 
Ik vond het een leuke uitdaging en ging er mee aan de slag.
Het designpapier kwam op een kraft basiskaart. In een doos vond ik de uitgestanste groene van harte. In de ronde stans kwam prik werk van Thomas. Daarna heb ik effen kleuren papier gezocht en een heleboel bloemen gestanst van de bloem uit het pakket en een ander blaadje van een MD stans. 
Daarna weer bloementoefjes gemaakt en het een plek op de kaart gegeven. Nog wat glitters en de kaart was klaar.
                                                        

Ik had veel te veel bloemen  gestanst dus maakte ik er nog eentje met de restanten. Daarvoor gebruikte ik een srapling. Het designpapier was iets te smal, ik zocht er een strookje prik werk van Thomas bij.
Ik ben wat aan het uitproberen welk papier leuk is om te gebruiken. Zo had ik ook papier gebruikt waar de ene kant wit is en de andere kant gekleurd. Het resultaat viel toch wel iets tegen. Want het witte komt door het prikken wat naar voren. Daarom het strookje lichtjes bewerkt met distresinkt. Want eigenlijk kleurde het wel mooi bij het papier. 
Daarop kwamen de andere bloemen. In het hart kwam een dot vanuit het pakket, het geeft een heel leuk effect. Bij deze de bijbehorende blaadjes van de bloemen stans gebruikt. 
Hier zit nog geen tekst op, dat doe ik als ik weet naar wie hij toe gaat.
Wil je zien wat Aartje gemaakt heeft?
Klik dan HIER
Ik geniet nog van de frisse tinten papier, want de kaarten staan op het kastje te pronken.
Nog even een foto van het pakket.
Tot de volgende kaart, groet, Nelleke 

16 opmerkingen:

marja kenter zei

Het zijn weer twee prachtige kaarten geworden.
Fijne dag en liefs

Trijntje zei

Wat een mooie kaart met de vrolijke bloemen. Passen leuk op deze mal. Groeten Trijntje

Irene zei

Gave bloemen, mooi tegen het houtpapier en weer knap prikwerk van Thomas!
XxIrene

Kaartenkraam zei

Kaartenkraam zei

Wat een leuke combinatie van die vrolijke kleuren, het houtpapier en de vrolijke bloemen!

groetjes van Ank

VoormeKaartje zei

Wat een mooie kaartjes. Het lijkt zo vrolijk.

Angélique zei

Heel leuke, vrolijke kaarten met stoer houtstructuurpapier. Zo cool dat je het prikwerk van Thomas er op hebt verwerkt.

Ellen zei

Mooie vrolijke kaartjes maakte je…die blommekes zijn zo leuk!
Mooi icm het prikwerk van Thomas, goed gevonden!
Groetjes Ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een vrolijke bloemenkaarten zijn dat geworden Nelleke. Leuk om elkaar zo uit te dagen met dat mooie pakket.
Lieve groetjes Miranda

Aartje zei

Oh wat vind ik die van jou mooi geworden Nelleke. Had vandaag tijdens bet werk al even stiekem gekeken wat jij ervan gemaakt had en je hebt geen woord teveel gezegd dat het kleurrijk zou worden. En wat leuk dat je prikwerk van Thomas hebt gebruikt. Mijn kaart is een enorm contrast met die van jou, ben heel benieuwd wat jij daar van vind.
Groeten, Aartje

Daphne zei

Heel erg vrolijk met de gele bloemen.
Mooi om er zo'n slimline model van te maken, daar komen de bloemen heel mooi op uit.

Hermien zei

prachtige bloemen op je kaart Nelleke, je bloemenbox voor GerJanne is ook heel mooi.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Ik vind beide kaarten geweldig! De vrolijke bloemen steken zo mooi af tegen die achtergrond. Dat was ook wel een heel mooi pakket dat je naar Aartje stuurde! Nu bij haar kijken!

Nancy Soetaert zei

Tof pakket en wat zijn dat vrolijke kaartjes op deze lustige morgen...
Groetjes
Nancy

Femminde zei

Wat een leuke kaartjes met het pakket!! En zo zijn die bloemen wel heel gaaf. Ik heb die stanzen ook nog liggen maar ik kom er niet toe ze te gebruiken. ik had ze een poos terug op MP gezet maar niet verkocht.
Wie weet maak ik er toch nog een paar kaarten mee.
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Marja zei

Twee mooie kaartjes Nelleke!
Groetjes Marja.