Mijn lijst met blogs

donderdag 5 januari 2023

De K van koe

Vandaag kom ik met een dubbele post. Eerst deze kaart en later vandaag komt de kerstkaart. Want we gaan gewoon weer door met kerstkaarten maken dit jaar en die plaatsen elke donderdag.
Deze kaart is een voorbeeldkaart voor de Egel waar vandaag weer een nieuwe uitdaging start. Na de sketch met rendierenwillen we nu iets zien wat met een K begint. Mijn keuze is een borduurkaart geworden met een koe erop geborduurd. Het patroontje vind je op het Marianne Design blog. Daar staan leuke paptronen om te downloaden.
De koe heb ik geborduurd tijdens ons eerste knutsel café bij ons thuis, een werkje wat goed te doen is als je in een groepje bezig bent. 
Voor deze kaart heb ik zwart-wit papier gebruikt als achtergrond en de van harte stans gebruikt. Onder de van harte stans zit een gele cirkel, gemaakt met een ronde stans van de Action. Eigenlijk bedoeld als kaart, maar door deze 2x te stansen heb je hem ook een ronde cirkel. 
Daarbij de vrolijke madeliefjes die ik net heb en ook wilde gebruiken, het geeft wat voorjaarsachtigs.
Tot slot wat zwarte parels. 
Ik vind de kaart wel wat druk door de achtergrond, het werd wat beter toen ik er een wit rondje achter het borduurwerk plakte. Eigenlijk moet je de kaart vanaf een paar meter afstand bekijken, dan lijkt de achtergrond net een muur. Ik weet al waar de kaart naar toe gaat, die heb ik eigenlijk pas in juli nodig. Je kan niet vroeg genoeg beginnen haha
Challenges:
Materiaal: papier: PB7054, Van harte: CR1560, Borduren: CR
1465, Madelief: LR0790.
Voor de laatste keer, jammer dat het blog stopt, ik heb heel wat keren mee gedaan. 
Crafty Animals: alles mag
We hopen weer op een grote deelname met deze uitdaging. Op het blog van de Egel zie je hele leuke voorbeelden en echt ook allemaal verschillend. 
Tot straks,
Nelleke 



 

16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is geweldig je kaart met deze koe en helemaal niet druk.

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart met de geborduurde koe.
Super leuk gedaan.
Groetjes Elle-Jeanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een leuke invulling aan de letter k gegeven Nelleke. Een mooi geborduurde koe en wat zijn die margrietjes leuk.
Lieve groetjes Miranda

Antjes kaartcreaties zei

Wat een gave kaart met de koe Nelleke.
De achtergrond staat er juist heel mooi bij.
Leuk de combinatie geel/zwart en wit.
Ook de kaart voor je 13 jarige kleinzoon is super leuk geworden.
Daar zal hij heel blij mee zijn!
Groetjes Antje

alma.heijenk@gmail.com zei

erg leuk geworden. mooie combi zwart/wit met geel
gr Alma

karin zei

Leuk kaartje met de geborduurde koe erop. Het komt goed uit op die achtergrond.
Groetjes,
Karin.

Irene zei

Aaah dáár is tie, super leuk op je kaart waar ik echt niet op afstand naar hoef te kijken!
XxIrene

Trijntje zei

Het is een hele mooie kaart met de. geborduurde koe. De kaart van jullie knutselmaterialen is ook erg mooi. Groeten Trijntje

Angélique zei

Een heel erg leuke kaart! Dat geel is een heel gave toevoeging aan het zwart/wit, de geborduurde koe is ook heel leuk gekozen.

Judith zei


Je kaartje is prachtig geworden.
Gezellig dat je mee doet met onze allerlaatste Challenge "verjaardagkaart".
DT Marianne Design Challenge Blog
Groetjes van Judith.

Marja Sch zei

Wat een mooie kaart met een leuke koe. Groetjes Marja

Daphne zei

Lekker vrolijk, met al dat geel.

Henriët zei

Wat een super leuke kaart met de geborduurde koe!
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challengeblog

Aartje zei

1wat een superleuke kaart Nelleke en inderdaad zo'n borduurwerk kan goed tijdens bet knutselcafe. Heb je al een nieuwe datum trouwens?

Groetjes Aartje

Anita zei

Een prachtig kaartje Nelleke, leuk met zwart wit en het borduurdeel.
Gezellig dat je meedoet met onze laatste challenge.

Gr. Anita
MDblog

Wybrich zei

Prachtige kaart met borduurwerkje!
Dank je wel voor het meedoen met de allerlaatste challenge.
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog