Mijn lijst met blogs

maandag 2 januari 2023

Lucky

Allereerst wil ik jullie allen een heel mooi en vooral gezond en liefdevol nieuwjaar wensen. Ik hoop van jullie kaarten te genieten en dat het wederzijds is.
Vandaag duik ik weer lekker mijn kamer in. Ik begin weer een beetje te landen zo na de feestdagen.
Nadat we gistermiddag Thomas teruggebracht hadden viel de stilheid van het huis zo op. Niet dat hij zo'n druktemaker is, maar eigenlijk ben je 24 uur er dag met hem bezig.
Er is een positieve verandering bij hem te zien. Sinds Thomas andere medicatie bij zijn andere anti-epileptica heeft gekregen is hij aanvalsvrij sinds augustus vorig jaar. Wat zijn we hier blij mee. meestal was het elke maand wel raak en soms 4 op een dag. Hij is wat toegankelijker geworden, loopt iets beter ( minder wiebelig) we gaan weer naar de activiteiten met hem. Ook heeft hij heel fanatiek spelletjes mens-erger-je-niet gedaan, waarbij ik het regelmatig verloor.
Hoe mooi om deze ontwikkeling door te maken en ook te zien!

Vandaag 3 tags die ik voor cliënten gemaakt heb.
De basis is ecoline, lekker felle kleuren. Daarop stempels gezet en ontkleurd met dikke bleek Verder ook wat kringen van witte bleek. Een mooie bijpassende tekst is van Tim Holtz. Wat glitter op de vleugels van de zwaan.
Challenges:
We Love Stamping: favoriete kleuren. Voor mij zijn dit vooral felle en tegenstelde kleuren
Voor deze tag dezelfde combinatie van kleuren. Stempels die bij de client passen en ook de tekst om hem een hart onder de riem te sturen.
Challenge,

Tot slot een 3e tag of boekenlegger hoe je het maar wilt zien. Hetzelfde verhaal. Op alle tags zit een knoop. Symbolisch om de mooie dingen te onthouden, knoop het in je oren!
En dat gaan we vandaag doen.
Groet, Nelleke 

20 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

De beste wensen voor 2023 ook voor jou!

Wat fijn dat er positieve stappen zijn gemaakt door de betere medicatie bij Thomas!

Je tags zijn prachtig, wat een mooie kleuren en zo symbolisch ook de knoop.

groetjes van Ank

alma.heijenk@gmail.com zei

voor jou ook de beste wensen voor 2023.

wat een mooie tags heb je gemaakt, mooie kleuren en gewerkt met dikke bleek... dat heb ik nog niet vaak bij mijn hobby gebruikt.
gr Alma

Nancy zei

Hey Nelleke,
Wat maakte je mooie boekenleggers!
Maar ik onthoud vooral dat jullie een leuke week met Thomas hadden en dat het beter met hem gaat... Toch momenten om te koesteren, niet?

Ook voor jullie een mooi en gezond 2023 gewenst!
Liefs,
Nancy

Claudia's kaartjes zei

dees is zo leuk, tof gedaan
en ook goed dat de medicatie goed aanslaat.
Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

Wilma zei

SCHITTERENDE tags Nelleke en zo ontzettend MOOI qua kleur.....vooral de eerste is GEWELDIG met die zwaan en glitters.
Liefs Wilma ☺☺☺

Lia zei

Wat een supermooie tags!!
Ik wens je een heel fijn 2023,
Lia xx

Trijntje zei

Je bent heel mooi bezig geweest met de ecozone. De tags zijn erg mooi van kleur en bestempeld. Fijn dat de medicatie het zo goed doet voor Thomas…. Veel knutselplezier. Groeten Trijntje

Henriët zei

Ook voor jou de beste wensen voor 2023!
Wat een prachtige tags heb je gemaakt. Die met de zwaan vind ik echt super mooi!
Fijn dat de medicatie zo'n positief effect heeft voor Thomas.
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Wat een mooie kleuren zeg.
Wat gaaf dat je er meteen 3 hebt gemaakt, als het dan zo mooi wordt moet je er ook gebruikt van maken hè.
Heel fijn dat het met Thomas en stuk beter gaat, wat zal dat voor jullie en rust geven.
En voor hem ook natuurlijk, want steeds een aanval is héél vermoeiend lijkt mij.

Angélique zei

Ook hier wens ik je een mooi 2023.
Wat fijn dat Thomas positieve ontwikkelingen doormaakt, ook heel goed voor zijn zelfvertrouwen. Voor jullie fijne opstekers die jullie hoop geven op nog meer mogelijkheden en jullie nog trotsere ouders maken.
Je maakte prachtige labels/boekenleggers, alledrie kunstwerkjes.

Ela zei

Wauw, wat ben je alweer lekker creatief geweest in het nieuwe jaar. De boekenleggers zijn prachtig! Ik wens jou en de jouwen ook een heel goed, gezond en creatief 2023. Dat de lijn van Thomas zijn ontwikkeling zo doorzet, voor jullie ook een positief gegeven! Groetjes Ela

GerJanne zei

Ja, zo fijn dat het zo goed gaat met Thomas...Je boekenleggers zijn heel mooi en persoonlijk gemaakt.
Heerlijk om weer echte ven tijd voor jezelf te hebben na die dagen allemaal. Ik verheug me op een dag volgende week...Deze week is Guus hier de hele week, dan komt er niet veel van..

marja kenter zei

Ze zijn prachtig en ik vind de kleuren ook zo mooi.
Wat fijn dat Thomas zo goed reageert op die medicijnen voor hem maar ook voor jullie.
Liefs en groetjes

Colien zei

Fijn dat het met Thomas goed gaat! Mooie boekenleggers heb je gemaakt. En de tekst op de middelste past bij onze complimenten-challenge op het 4 Season blog, bedankt voor je (snelle) deelname.
grtz Colien

brenda zei

A delightful tag with the Swan, many thanks for sharing with us at Stamping Sensations January challenge.

B x

Femminde zei

Wat een mooie tags!! En fijn dat het zo goed gaat met jullie Thomas.
De beste wensen voor 2023!!
Groeten van Femminde

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat fijn dat het zo goed gaat met Thomas, dat is zeker een mooie ontwikkeling Nelleke.
Mooie boekenleggers heb je gemaakt in vrolijke kleuren.
Lieve groetjes Miranda

Daniëlle - voorjougedaan zei

Hoi, een mooi nieuw jaar gewenst! En bedankt voor je deelname aan de 4 Season compliment challenge, past perfect, mooi compliment en hele gave kleuren gebruikt, 'super' groetjes Daniëlle

crafty-stamper zei

Great tag/bookmark,love the stamps and colour combination.Thank you for joining us at Stamping Sensations
Carol DT x

Nelly zei

Wat een leukerd heb je gemaakt met een compliment erop.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-SCB.

Groetjes Nelly