Mijn lijst met blogs

woensdag 11 januari 2023

New home

Vandaag 1 kaartje en 2 tags waarbij paars in de hoofdrol is. De eerste is een achtergrondje van Lieke en heb ik bewerkt met verschillende stempels. Sommige delen heb ik wit gemaakt met dikke bleek. Ook heb ik cirkels gezet met dikke bleek.
Deze kaart ging naar de buurtjes van ons die verhuisd zijn. Hun hond en kat gingen mee.
Challenge:
 2 Sisters on the blog: verhuiskaart
De basis van deze tags heeft Lieke ook gemaakt in oktober toen ik met mijn dochters een freubeldag had.
Lieke gebruikte heel veel paarse en roze ecoline en ging er daarna met witte bleek overheen. Dat gaf wel een heel apart effect en het drogen duurde wel even. Ze heeft ze niet afgemaakt dat moest ik maar den.
Het zijn 2 tags geworden gemat op 2 soorten paars papier. Op de eerste en cactus, de 2e een swirl.
Zelf vind ik de eerst het mooiste, maar beiden krijgen wel een bestemming.
Het zonnetje komt hier door, heerlijk na die regen en ons opmaken voor vanavond voor de volgende buien en wind.
Maar voor nu er heerlijk van genieten.
Groet en tot morgen.
Nelleke 

7 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

oh, wow wat mooi verloop in de achtergrondjes.
gr Alma.

Caroline zei

Wat een leuke kaart!
Dank je wel voor het meedoen!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

VoormeKaartje zei

Wat mooi gemaakt. Die achtergrond is zo goed gelukt.

Daphne zei

Mooi, deze serie.
Wat een mooie achtergrondje.
De kaart is erg leuk, zo grappig dat de hond en de kat er ook op staan, dat zullen jullie oude buurtjes vast meteen herkennen.
De tags vind ik ook heel mooi, de eerste heb je gemat op Lila papier, de 2de op paars, ik denk dat je daarom de 1ste het mooiste vind, doe is dat zachter van uitstraling door het Lila.
Leuke samenwerking tussen je dochter en jou, je hebt erg mooi 3 creaties mee kunnen maken.

Marfien zei

Mooie kaart en tag's, heerlijk om zo de achtergrondjes van dochterlief te kunnen gebruiken

GerJanne zei

Heel leuk verhuiskaart! Paars is altijd een heel sprekende kleur vin dik. De tags zijn ook erg leuk. En ook ik vind de eerste het mooist!

Nicolette zei

Een hele leuke kaart.
Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT