Mijn lijst met blogs

donderdag 19 januari 2023

Kerst in rood-wit

Dinsdag had ik een kletseldate bij GerJanne waar ik dit kaartje maakte. Het model had ze gekregen en nagemaakt. Dit heb ik beplakt met papier uit een rood-wit designblok van GerJanne. Thuis heb ik het afgemaakt, en dat was zo klaar. Op het vierkant een kleine prettige feestdagen stans en rechts een rode kerstboom van MD, die ik 2e hands op de kop getikt heb. 
De kerstboom vond ik nog wat kaal en daarom mochten er nog lampjes in.
Challenges:
ABC Christmas Challenge: A van alles mag
Tot morgen dan ben ik er weer met een nieuwe kaart voor de nieuwe uitdaging van de Egel. 
Groet, Nelleke

20 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

ik kwam het model al tegen bij Gerjanne, deze is ook heel mooi.
model heb ik in het verleden ook al eens gemaakt.
Gr Alma

Marijke zei

Ook al zo'n mooi kaartje! Leuk gedaan met deze kleuren en de boom met lichtjes! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

Irene zei

Jullie hebben een leuke aparte kaart gemaakt!
XxIrene

Caroline Cards zei

Mooie kaart en leuk die lampjes in de kerstboom!
Groetjes, Caroline

Marfien zei

Leuk kaartje, mooie boom in het rood. past goed bij het DP

Anita van Deur zei

Mooi model en door een andere dp toch weer anders dan die van GerJanne.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Bij GerJanne zag ik dit model en las ik van jullie date. Jij hebt er ook iets moois van gemaakt Nelleke. Leuk bedacht die lichtjes in de boom.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Henriët zei

Grappig modelletje en in rood en wit is altijd leuk.
Jullie hebben het vast weer gezellig gehad samen.
Groetjes van Henriët

lenywim35 zei

Een leuke kaart heb je er van gemaakt. Ga ook even bij Gerjanne kijken. Had zelf ook een blog gemaakt Niet met foto van een uitje, wel vanonze achterkleinkinderen. grts en het beste met je kinderen en Wim. Liefs wim en Leny delft

Femminde zei

Wat een mooie kaart in het rood!! Tof model!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

joke zei

Bij Gerjanne heb ik dit leuke model ook net gezien, gezellig zo samen aan de knutsel en deze is ook mooi.
Groetjes Joke

Angélique zei

Ook jouw kaart met dit model is heel leuk, je hebt de boom mooi versierd.

Trijntje zei

Jou uitvoering vsn dit leuke model is ook erg leuk. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Je hebt hem heel leuk afgemaakt! Gaaf die boom met de lichtjes.
Tot morgen (of eigenlijk straks) bij de Egel ;-)

Nancy zei

Hey Nelleke,

Ik zag deze kaart ook bij GerJanne en was benieuwd naar jouw uitvoering.
Leuk is ze geworden!
Zo fijn dat jullie regelmatig bij elkaar op kletseldate gaan...
Doordat wij hier met onze 4 hobbymaatjes allemaal werken, lukt dat niet zo veel...

Liefs,
Nancy

TracyT zei

This is a beautiful card! Can anyone tell me the name of the fold? I would like to see if there are instructions somewhere.
Thank you for sharing :-)

Tracy

Lynda zei

A great design and so very creative. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

Ilonka zei

Wat een prachtige kaart. Dank je wel voor je bijdrage aan de Girlz Creative Christmas Challenge.
Groetjes Ilonka DT

Helma zei

Super mooi kaartje. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge van Girlz Creative Christmas Challenge. Groetjes Helma DT Member

Wendy zei

What a beautiful card! I love your red and white colors. Thank you for sharing and playing along with ABC Christmas Challenge ~ Wendy