Mijn lijst met blogs

donderdag 12 januari 2023

Snoesjes


Vandaag laat ik 4 kerstkaarten zien. De onderste 2 zijn verstuurd, de eerste 2 zijn voor de komende kerst.
Bij alle vier de kaarten heb ik prikwerk van Thomas gebruikt. Oeps hij prikt zo veel, ik heb al een hele stapel, ik weet nog niet wat ik daar allemaal mee kan en moet doen. 
Het designpapier is van Colien, volgens mij kan het ook voor een herfstkaart, maar ik heb het nu gebruikt voor kerstkaarten. Ik kwam nog uitgeknipte Snoesjes tegen, die mochten op de kaart. Bij de zeskantige stans van Colien kreeg ik de dunne zeshoeken er bij als ik stanste. Die heb ik als het ware in elkaar gevlochten. Een stempeltje en bloemetje uit de restjes bak en zo is het genoeg.
Challenge:
                                                                                                              
Hier ook weer een Snoesje gebruikt. Een tekst, sterren  en bloem uit de restjes bak en klaar. Met het rode erbij zijn het vrolijke kaarten geworden.
Op deze kaart kwam een zeshoekje wat over bleef op de kaart. Daarop een grote bloem met dennegroen (bruin bedoel ik) 
Nog een Snoesjes kaart tot slot. Hier heb ik 2 verschillende soorten groen bij gebruikt. Dat geeft weer een heel ander effect. Er liggen nog 2 kaartjes klaar met papier van Colien, die komen een andere keer.
Challenges:
Girlz Creative Christmas Challenge: sterren, geprikt en zilveren sterren.
(2) ‪#‎12cardsofchristmas‬ - Ontdekken | Facebook, angela's hobbycorner: rood en groen
Het is hier ene echte regendag. Geen probleem want ik heb een heerlijk rommeldagje. Ik heb vanmorgen fotolijstjes geschilderd en dingen uitgezocht enz. Echt weer om ook lekker in huis weg te kruipen. 
Groet, Nelleke 

19 opmerkingen:

Jantine zei

Heel leuke kaarten met die snoesjes en het mooie prikwerk van Thomas. leuk dat hij dat zo graag doet! Je gebruikte het heel goed.
Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marja zei

Superleuke kerstkaarten Nelleke!
De sneetjes blijven leuk om te gebruiken.
Vind zulke dagen ook heerlijk om wat in huis te rommelen.
Groetjes Marja.

Trijntje zei

Wat vier leuke kaarten met de snoesjes en her prikwerk van Thomas. Je verzint vast wel iets waar je het prikwerk op kan gebruiken…. Groeten Trijntje

Anoniem zei

Wat een lieve kaartjes Nelleke en zeker met het prikwerk van Thomas…wat zal hij trots zijn dat jij het zo leuk verwerkt op je kaartjes!
Hier is het niet droog geweest vandaag, op onze oppasdag!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Anoniem zei

Prachtige kaartjes allemaal. Ik vind de Loesjes altijd nog leuk. En wat een mooie prikwerkjes erbij. Thomas doet goed zijn best. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Monique zei

Wat een prachtige kaarten Nelleke!
Die met dat dennengroen...oeps bruin vind ik heel mooi.
Maar ook het prikwerk van Thomas is super.
Lieve groetjes, Monique

Marja Sch zei

Wat een heerlijke kerstkaarten.. Groetjes Marja

Henriët zei

Wat een mooie kaarten. Je bent lekker bezig geweest met materialen combineren.
Lekker zo'n rommeldagje.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Nou, die Thomas, zo leuk dat hij dat doet! En zo heb jij geen embossingfolders nodig! Ze zijn stuk voor stuk erg leuk en die Snoesjes blijven toch wel enig, hoor!
Het klinkt gek, maar ik kan heel erg genieten van die donkeren regenachtige dagen. Lekker warme kleren aan en aanrommelen!

Anita van Deur zei

Thomas blijft vlijtig aan het prikken en hij doet het goed. Mooie serie kaarten met de leuke snoesjes.

martina's kaartjes zei

wat een leuke reeks heb je gemaakt ! mooi
grtjs,martina

Angélique zei

Heel mooie kaarten, alle vier. Zo cool dat je Thomas zijn prikwerk op de kaarten verwerkt, een heel mooie toevoeging. Die Snoesjes zijn ook al zo leuk.
Heerlijk dat je niet naar buiten hoeft in dat donkere, snertweer, die tijd heb jij genoeg gehad. Fijne dag!

Kaartenkraam zei

Die snoesje blijven toch zo leuk en wat super dat je altijd weer het prikwerk van Thomas op je kaarten gebruikt. Hele mooie serie!

groetjes van Ank

Marfien zei

Lieve snoesjeskaarten, heb mijn map met plaatjes ook maar weer eens opgezocht maar deze had ik niet meer. (wel genoeg andere)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie serie Nelleke, die snoesjes blijven leuk vind ik. Mooi het prikwerk van Thomas erbij en ik lees dat hij de smaak te pakken heeft ;) De gevlochten zeshoeken bij de eerste kaart vind ik ook heel leuk gedaan.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Super leuke serie !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Claudia's kaartjes zei

Amazing card. Well done Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge

supertoffe kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Christmas challenge
Hugs
Claudia
DT Girlz Creative Christmas Challenge

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

Helma zei

Mooie kaart zo met de snoesjes. Zijn ook echt mijn favoriete 3d plaatjes. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge van Girlz Creative Christmas Challenge. Groetjes Helma DT Member

Femminde zei

Wat een mooie serie!! Ik hou echt niet van die snoesjes maar met deze kleuren erbij vind ik ze wel mooi.
Fijne week!!
Groeten van Femminde
ps. dit is het laatste regendagje