Mijn lijst met blogs

woensdag 4 januari 2023

Uitdaging met GerJanne en Angela


Half november hadden GerJanne, Angela en ik een kletseldate. GerJanne had een leuk model kaart en die hebben wij gemaakt. Er schijnt daarvoor ook een stans te zijn, maar wij hebben deze gemaakt met meten, snijden en stansen. Vandaag laten we de resultaten zien. Ik had papier meegenomen welke ik 2e hands had gekocht, weet niet welk merk dit is, dat kon ik nu niet meer zien.
De basis is kraft, al met al een stoere combinatie voor ons oudste kleinkind die vandaag 13 is geworden. Heel toepasselijk ook: met het vliegtuig hij ging met zijn vader naar Liverpool.
Dit zie je als je de kaart uit de envelop haalt. 
Hier is de kaart half open en je ziet de tekst al te voorschijn komen. De binnenkant heb ik ook beplakt met designpapier en een kleine playstation gestanst. Jullie weten nu wel wat zijn hobby is en waarvoor hij spaart.
Hier is de tekst volledig zichtbaar.

De achterkant. Het geblokte rode is waar we geld in kunnen doen, dat wil onze kleinzoon het liefst.
Coolman hoorde ook bij de Playstation stans.
13 had ik ook uit gestanst voor zijn vlaggetje aan zijn vlaggenlijn.  Elk jaar maak ik voor elk jarig kleinkind er een vlaggetje bij. Ik had hem gevraagd of hij dat nog wilde en dat vind hij nog steeds leuk. Hij heeft hem ook nog steeds hangen op zijn kamer. Daar staan de bijzondere foto's en herinneringen op van afgelopen jaar. Daarvoor heb ik de 13 niet gebruikt, maar nu gebruik ik de 13 als onderdeel van de felicitatie wens.
Als je bezig bent is het eigenlijk niet zo moeilijk dus thuis heb ik al meerdere van dit soort kaarten gemaakt dat de basis al klaar is. We maakten namelijk ook nog de basis voor een card in the box, en het is en ook die is erg leuk om te maken. Die liggen nu in een bakje te wachten, als er weer een kleinkind jarig is, maak ik het verder af.
Een fijne dag vandaag. Wij gaan vanmiddag naar de jarige toe.
Groet, Nelleke 

 

12 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha Nelleke,'
hij is ontzettend leuk geworden. Je hebt hem prachtig af gemaakt en leuk idee om er een vakje achter op te doen waar geld in kan. Hij zal het vast wel een leuk model vinden. En inderdaad prima te doen zonder stansen. Ik moet alleen de beschrijving gaan zoeken, want die heb ik te goed opgeborgen. Fijne verjaardag en oh ja, natuurlijk : gefeliciteerd met je kleinzoon!

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wow wat een leuke kaart, lijkt me erg bewerkelijk
gefeliciteerd met de jarige kleinzoon
gr Alma

Caroline Cards zei

Een leuke stoere kaart en het is een heel leuk model!
Groetjes, Caroline

marja kenter zei

Een geweldige leuke kaart voor een 13 jarige jongen en wat een leuk idee van die vlaggetjes die je maakt voor jullie kleinkinderen. En, natuurlijk, ook gefeliciteerd met de verjaardag van jullie kleinzoon.
Fijne dag en liefs

Kaartenkraam zei

Erg leuk model kaart en jij hebt een prachtige kaart voor je kleinzoon gemaakt. Trouwens gefeliciteerd met de jarige!

groetjes van Ank

!neke zei

Gaaf model , wel bewerkelijk !!!!
Groeten Ineke

Angélique zei

Gefeliciteerd met je kleinzoon.
Gave kaart maakte je voor hem! Het is een heel leuk model, heel verrassend bij het openen en inderdaad niet moeilijk, iknheb hem ook al een paar keer gemaakt.

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke kaart voor je jarige kleinzoon.
Leuk modelletje.
Groetjes Elle-Jeanne

Nancy Soetaert zei

toffe verjaardagskaart voor je tienerkleinzoon!
groetjes
Nancy

Nancy zei

Hey Nelleke,

Wat ben ik blij dat jullie aan de slag zijn gegaan met het kaartmodel dat ik GerJanne heb opgestuurd... Toffe, stoere jongenskaart maakte je er mee!
Liefs,
Nancy

Jantine zei

Wat een geweldige kaart voor je kleinzoon, Nelleke! En wat leuk dat hij nog steeds een vlaggetje bij wil voor aan zijn slinger! Mooi persoonlijk verjaardagscadeau is dat!
Groetjes
Jantine

Daphne zei

Zo leuk, ik schreef het bij de andere dames ook al, ik maakte ooit ook zo'n soort kaart, maar daarna ben ik het vergeten en heb mij erg nog meer aan gewaagd.
Het blijft een leuke verrassing voor de ontvanger, dat open schuif "ding".
Jij maakte er weer iets heel anders van dan GerJanne of Angela en zo kan je goed zien dat de basis niet altijd voor dezelfde soort kaarten hoeft te zorgen.