Mijn lijst met blogs

donderdag 18 april 2019

Merry Christmas

Wat hebben GerJanne en ik een leuke dag gehad op de art specially in Nijkerk zondag. Eindelijk dat we er naar toe gingen en wat was het leuk. Veel gezien, workshops gevolgd en blogdames tegengekomen. Hoe mooi is dat om ze nu eens echt te ontmoeten, zo gaaf. Als je nu de blogberichten leest zie je er een gezicht bij. En hoor je het hun haast al vertellen.
Nog steeds ben ik aan het nagenieten, en wat ik op de workshops gezien heb wil ik thuis, in kleine stapjes uitproberen. Ik ben gisteravond maar eens begonnen om wat kleine stempeltjes te kleuren met inkt.
Vorig jaar daagse ik GerJanne uit om 3 kaarten te maken met de stans van MD LR 0242. Ik had deze 2e hands gekocht, puur om eens uit te proberen hoe ik het vindt om hier mee te werken. De stans bevatte 5 onderdelen en die stanst ik uit in wit, zwart en kraft. Daar maakte ik een pakketje van met de opdracht er minimaal 3 kaarten van te maken, minimaal 3 onderdelen en na 3 kaarten moet je alle 5 de onderdelen gebruikt te hebben.
Ik heb het mij en GerJanne heel erg moeilijk gemaakt om juist deze kleuren te stansen omdat het nogal een contrast is. Het bleef bij mij ook maar liggen, ( GerJanne had ze allang af hoor)  maar van de week ben ik er aan begonnen, en ze zijn nu klaar.
Dit is de eerste van de 3 en ik vind deze zelf het minst geslaagd.
Ik heb alle 5 de onderdelen gebruikt. De 2 zwarte onderdelen op de basiskaart. Achter het witte raster plakte ik knal roze papier, dat kwam op het zwarte. Daarop een zwart hoekje.  XMAS eerst in roze gestanst, dat was wel heel erg knal, dus in glitter nog eens gestanst. De Poinsttia is van MD. Het witte raster is er ook in het zwart en daar heb ik de hartjes geknipt als blaadjes. Een glitter op het hart en verder nog 3 glitters en Merry van een andere stans. Ik heb ook nog een zwart hoekje uit een hart gekipt, dat zit onder het glitterhart van de poinsttia.
Benieuwd wat GerJanne gemaakt heeft? Kijk dan op haar blog, daar staat ook haar eerste creatie.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag
groet, Nelleke 

9 opmerkingen:

Epie zei

Wat een bjoety van een kerstkaart Nelleke , veel werk gehad
Wens je een fijn paasweekeinde toe , geniet ervan
Creagroetjes van Epie DT52WTC

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart!! Leuk in deze kleuren. Zo'n mal kan echt een uitdaging zijn... groetjes Joanne

martina's kaartjes zei

haha, dat ziet er leuk uit ! inderdaad, geen makkelijke mal, maar het is je goed gelukt deze te verwerken, mooi
grtjs,martina
x

bolletjelucky.blogspot.com zei

Supergeslaagd vind ik hem juist Nelleke. Gave kleurencombinatie, ik hou daar wel van :)
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Erg mooi kaartje en nog bedankt voor je duidelijke uitleg van de Starburstkaart. Ik vond het zo leuk om te doen dat ik er nog eentje ga maken.
groetjes en fijne dagen, Trudy

Marfien zei

Niet helemaal mijn ding maar je bent wel heel goed geslaagd in de opdracht. Het knallend roze erbij vind ik gaaf!

Unknown zei

Tja je moet uit willen dagen Nelleke en dan maak je het jezelf ook stiekem lastig (lol). Ik vind het een geslaagd kaartje hoor.

Fijne paasdagen
Hermien

Jantine zei

Knap gedaan, Nelleke. Grappig dat het voor jou ook zo'n uitdaging was, terwijl je GerJanne uitdaagde...
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Nou, de jouwe is ook mooi geworden hoor! Als dit de lelijkste van de drie is....ben ik benieuwd! Mooie kleuren ook bij elkaar.
Lachen dat het voor jou net zo goed een uitdaging was!!