Mijn lijst met blogs

zaterdag 24 april 2021

Camerakaart

Daar ben ik weer na een midweek Ouddorp. Letterlijk uitgewaaid, want o,o,o wat was er aan de kust veel wind en daardoor heel erg koud.
Mutsen en winterjassen weer door de venijnige wind. Maar vooral nog meer genoten van de omgeving, zee, zon, luxe hotelchalet en rust. Ons heerlijke verwen ontbijtje elke ochtend voor ons gebracht. Onder de indruk van de Brouwersdam en Neeltje Jans. Wat een gevecht tegen wind en water, en hoe mooi dat dat zon, wind en water bij elkaar komen. Ook zijn we naar Arnemuiden geweest waar ik na afspraak heerlijk mocht snuffelen in de wolwinkel van Jeanet. Ik volg haar al een tijd op haar blog (blij dat ik brei) en geniet van haar leuke verhaaltjes en leuke ideeën die ze laat zien. Natuurlijk ging ik niet met lege handen naar huis. En heel veel zin om met een nieuw haakproject te beginnen.
Nu weer thuis, de zon schijnt, de wasmachine draait, en nagenieten van de dagen. We hadden echt het gevoel dat we er samen even helemaal uit waren.
Nu even een kaartje plaatsen welke ik voor de vriend van Lieke gemaakt heb voor zijn verjaardag.
Bij Voor me kaartje zag ik een hele mooie camera kaart. Nu heb ik die stans niet, maar wel een omtrekcamera van de Action. Het inspireerde mij om deze te gebruiken. De drukknop heb ik zelf bedacht en uitgeknipt. Links boven zie de de flits. Op de lens een wijnfles van MD, die ik net gekocht had, daarnaast een bierglas van Marleen. De W op de fles staat voor Whisky, want daar houdt hij van. Daarnaast BBQ gereedschap en grote hobby van hem, en links zijn leeftijd. Papier van MD en de filmstrip ook. 
Ik maakte een grapje onder de lens, zo gemaakt dat je de lens open kunt klappen. Links zie je een klein stripje die ik er voor gebruikt heb. En dan zie je de volgende tekst. Harstikke leuk om te maken, en eigenlijk best wel snel klaar.
Challenge: Cut it up: Herenkaart. 
Ik ga gauw weer verder, de tijd vliegt!
Groet, Nelleke 

19 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Geweldige camerakaart en zo leuk aangekleed, fijn weekend.

Angélique zei

Heel erg leuk gemaakt!

Marijke zei

Een leuk kaartje en leuk die tekst eronder! Heerlijk uitgewaaid in Zeeland! Ja daar kan het goed stormen maar ook wel weer lekker je hooft leeg maken! Een fijn weekeinde en groetjes Marijke.

Ellen zei

Superleuk gedaan Nelleke! Leuk model ook het fototoestel!
Fijn dat jullie lekker genoten hebben in Zeeland, nu lekker nagenieten!
Fijn weekend, groetjes Ellen

Scraptastisch zei

Heerlijk Nelleke lekker even weg en zeker als het dicht bij het strand is, heerlijk toch! Heel mooi is je fototoestel geworden!
Nu nog maar nagenieten en fijn weekend verder,
xx Gerie

Epie zei

Prachtige camerakaart wat Fîjn voor je ff vakantie
Fîjn weekend Epie

Marfien zei

Een mooi kaartje, leuk bedacht met de camera en helemaal jouw mannenkleurtjes :-)

Trijntje zei

Wat een leuke stoere kaart op de camera. Leuk bedacht met de tekst. Groeten Trijntje

Henriët zei

Wat een super leuke kaart! Mooi die camera en leuk het grapje in de lens.
Heerlijk zo even een paar dagen er tussenuit. En wat heeft Nederland veel moois te bieden.
Groetjes van Henriët

Caroline zei

hele leuke kaart heb je gemaakt!
Groetjes Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heerlijk dat jullie er even uit geweest zijn Nelleke. Tim en ik zijn ook net terug uit Zeeland en inderdaad uitgewaaid en opgeladen.
Gave kaart heb je gemaakt, leuk gedecoreerde camera en heel grappig die "verborgen" tekst.
Lieve groetjes Miranda

Marja zei

Zo te lezen hebben jullie een heerlijke vakantie gehad...fijn zo even met z'n tweetjes er tussenuit.
Je heb een prachtige kaart gemaakt met de camera leuk de verborgen tekst.
Groetjes Marja.

Daphne zei

Wàt een goed idee, dat stencil heb ik ook, maar echt nog nooit gebruikt...... nooit aan gedacht om het op deze manier te gebruiken. Dank je wel voor het idee.
En hele leuke kaart. Helemaal leuk, die lens die open klapt.
Heerlijk klinkt het, jullie weekje weg!

Nynke zei

Heel erg leuk! Mooi zeg, die camera.
Groetnis Nynke

Femminde zei

Wat super leuk gedaan voor de vriend van Lieke!! Zo persoonlijk.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Aartje zei

Wat een leuke stoere kaart en je hebt veel toepasselijke details zo te lezen.
Heerlijk zo'n uitwaai vakantie. En aan een haakproject kun je weer vele uurtjes plezier beleven.
Groeten, Aartje

GerJanne zei

Ontzettend leuke kaart! Prachtig die camera.
En wat een super concept dat je ontbijt gebracht werd.. Jullie hebben vast genoten! EN ja, koud was het wel...

Nicolette zei

Heel erg leuk Nelleke.
Groetjes Nicolette

Larelyn zei

What a clever card layout. Thanks for joining our Cut it Up Masculine challenge.