Mijn lijst met blogs

zondag 18 april 2021

Nog een ronde kaart

Toen ik vorige week de uitdaging bij DCL zag,  was ik met de ronde kaarten bezig. Ik had gelijk een reden om een houtnerf achtergrond te gebruiken wat bij DCL gevraagd wordt. Ik had een kaart nodig voor mijn zwager die 60 wordt, dus een mooie aanleiding om een kaart voor hem te maken. Bij de ronde stans zitten ook andere onderdelen en die heb ik gebruikt. De lamp en klok heb ik uit donkerbruin papier gestanst, geembost en toen geschuurd. Wat witte bladeren gestanst en in bloempotten gezet. Er was een deel wat ik niet wist dat het was, en ik heb er een labeltje van gemaakt met zijn leeftijd van mijn zwager erop. Later hoorde ik van GerJanne dat het een puntenslijper was, hihi 😍😃
Boeken links en rechts neergezet. Ik denk dat het boeken zijn tenminste.
Wat geniet ik hiervan om hiermee aan de slag te gaan. 
Challenge:
DCL: gebruik een achtergrond met houtnerfmotief.
Knutsels en kadootjes: gebruik planten
Groet, Nelleke 

 

22 opmerkingen:

GerJanne zei

Ja.... ik zag deze in het echt en hij is nog mooier als je hem in je handen hebt. Dus je zwager zal vast en zeker heel blij zijn met deze prachtige kaart!

Anita van Deur zei

Wat vind ik hem mooi Nelleke prachtige indeling gemaakt met de leuk stansjes.

Monique zei

Wat mooi gedaan Nelleke.
Wat een leuke stansjes heb je gebruikt.
Liefs van Monique

Kaartenkraam zei

Leuk om de ronde kaart op deze manier te vullen. De bureaulamp vind ik er bedrieglijk echt uitzien, mooi gedaan!

groetjes van Ank

Marfien zei

Leuke gezellige kaart en die klok . . . hebben wij ook :-)

Irene zei

Super gedaan en de puntenslijper heb ik nog niét ontdekt, ook de rest van de kleine stansjes muv mandje nog niet gebruikt maar nu maar eens gaan doen, zó leuk!
XxIrene

Ilonka zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
Groetjes Ilonka

Caroline zei

Superleuke kaart!
Groetjes Caroline

Daphne zei

Wat leuk om een kaart zo aan te kleden en het onder je handen vandaan te zien komen.
Ik vind het echt een Mannenkaart maar toch anders dan anders.
Leuke stansjes zitten er bij de ronde snijmal zeg, hiermee ga je in de toekomst vast nog veel meer kaarten maken.
Je zwager zal er vast blij mee zijn.

Nicolette zei

Een hele leuke mannenkaart.
Groetjes Nicolette

Aartje zei

Wat blijft dit toch een leuke stans Nelleke. Hij ziet er geweldig uit op deze manier.
Groeten, Aartje

Henriët zei

Prachtige kaart voor je zwager! Ik heb de ronde mal ook maar de spulletjes die er bij zitten nog nooit gebruikt. Het dingetje wat jij hebt gebruikt als label en wat GerJanne als puntenslijper ziet is een ophangoogje. Je kunt het achter de kaart hangen zodat je de kaart kunt ophangen.
Groetjes van Henriët

Nynke zei

Wauw, deze is mooi van kleur zeg! Prachtig gemaakt hoor. Die losse spullen bij die ronde mal zijn inderdaad tof!
Groetnis Nynke

Diny zei

Prachtig kaartje Nelleke.
Ik moest wel lachen om wat je zei....je wist niet wat het was....soms zitten er inderdaad onderdeeltjes bij waar je geen idee van hebt wat het is!
Groetjes Diny

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke kaart voor je zwager Nelleke! Er is zoveel op te zien en toch is hij helemaal niet te druk. Je punteslijper-tag is perfect om de leeftijd op te zetten vind ik. Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

Marjan zei

Erg leuk samengesteld heb je deze stoere kaart! Haha, een puntenslijper, ik geloof ook dat het niet als zodanig herkend zou hebben, maar zo gaat het ook prima! Dank je wel voor het meedoen met DCL!

Scraptastisch zei

Haha die GerJanne met haar puntenslijper, hihi het is een ophangoogje maar jouw label is heel creatief bedacht hoor Nelleke, je gaat lekker met deze stans, heerlijk als iets je favorietje wordt en het is een super leuke kaart!!!
xx Gerie

Trijntje zei

Wat een prachtige ronde kaart. De vakjes erg leuk gevuld..
Een puntenslijper bij deze mal???.ik geloof er niets van. Ik zie dat Gerie schrijft een ophangoog.. dat komt me beter voor dan een puntenslijper. Mooi met het hout pspier. Groeten Trijntje

VoormeKaartje zei

Wat is dit een mooie kaart geworden. Leuk al die gevulde vakjes.
Groetjes, Christa

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Zo leuk, een ronde kaart! Hij is heel mooi geworden Nelleke. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie gezellige kaart voor je zwager Nelleke, er is van alles op te zien. Bedankt dat je mee doet bij K&K .groetjes Ingrid

Colien zei

Haha, die GerJanne! Fikse puntenslijper is het dan :) Volgens mij is het een ophangoogje.
Maar je kaartje is erg tof, veel op te zien!
Bedankt voor je deelname aan onze planten-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
grtz Colien