Mijn lijst met blogs

maandag 26 april 2021

Witte sterkte kaart

Allereerst wil ik jullie bedanken voor alle leuke reacties op mijn kaarten. Dat waardeer ik enorm, temeer dat ik zelf op dit moment te weinig reageer. Ik heb heel erg moeten lachen om de reacties op mijn 2e ronde kaart, waarin alle attributen staan. Van eentje heb ik een label van gemaakt, GerJanne dacht dat het een puntenslijper was, maar er kwamen ook reacties dat het een ophangoog zou zijn. En eerlijk gezegd vind ik dat wel een aannemelijke verklaring.
Nu dan deze kaart. Bij Marianne design challengeblog is weer een mooie uitdaging. Maak een witte kaart. Nog wat inspiratieloos na onze mini vakantie, maar wel weer zin om bezig te gaan. 
Want echt ik had geen kaartenmaakspullen meegenomen, alleen boeken en haakwerk. 
Thuis lag er een kaart in de bus van Joanne, via Card Chain Challenge sturen we over de hele wereld kaarten naar elkaar. Toen ik haar kaart zag wist ik welke kaart ik zou maken. 
Lekker bezig geweest en dan wordt het weer een hele andere kaart als die ik gekregen had. 
Ik heb wit papier door de embossingmal gedaan. Op maat geknipt en op een basiskaart geplakt. Het is heel mooi fijn papier waar nog allemaal lange repen van liggen. Van een restje de vlinder, bloem en banner gestanst en van een oud stempelkussen de tekst gestempeld, dan is deze wat lichter van kleur en vind ik er beter bij passen. Nog wat witte pareltjes geplakt, en deze kaart kan in de buurt bezorgd worden.
Challenge:
Marianne Design Challengeblog: maak een witte kaart.
Materiaal: LR 0157, LS1041, DF3404, LR0356
Heerlijk deze week nog vrij. 
Maandagmorgen even overleg en dan een freubeldag, er ligt nog van alles te wachten. Zin in.
Groetjes en tot woensdag dan is het KKT dag.
Nelleke.

15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi deze sterkte kaart Nelleke, fijne week.

Angélique zei

Prachtig!

VoormeKaartje zei

Wow wat is die kaart enorm mooi geworden. Zo stijlvol.
Liefs, Christa

Diny zei

Heel mooi kaartje Nelleke zo helemaal in het wit!
Groetjes Diny

Caroline Cards zei

Prachtige kaart!
groetjes, Caroline

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart in de wit tinten.
Groetjes Elle-jeanne

Daphne zei

Leuk is dat hè, als je inspiratie ergens vandaan haalt maar dat er dan toch een hele eigen kaart onder je handen vandaan komt.
Zo mooi, en hele witte kaart, knap ook, ik heb dat nog nooit gedaan, voeg altijd wat kleur toe.

Marfien zei

Mooi stijlvol kaartje, geniet nog maar even van je vakantie, de dagen vliegen voorbij . . .

Suzan zei

Prachtige witte kaart Nelleke!
Bedankt voor het meedoen!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

Henriët zei

Wat een mooie kaart is dit geworden. Die wordt vast gewaardeerd door de ontvangers.
Geniet nog lekker van je weekje vakantie.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

Anita zei

Prachtige CAS kaart Nelleke.
Niet te moeilijk denken dus.
Gezellig dat je meedoet met onze 'witte' challenge.

Gr. Anita
MDblog

jolanda creatief bijtje zei

hele mooie kaart
bedankt voor het mee doen aan onze witte challenge
groetjes jolanda bongers
dt challengeblog md

als jullie een kijkje op mijn blog willen nemen, zou ik het leuk vinden als jullie een berichtje achterlaten
http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

De Hobbyzolder zei

Prachtige serene kaart!
Gezellig dat je meedoet met de "wit-tinten" Challenge.
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Aniet zei

Wauw wat een supermooie kaart Nelleke,
Bedankt voor het meedoen met de challenge,
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog

Wybrich zei

Mooi is je kaart geworden Nelleke!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog