Mijn lijst met blogs

donderdag 29 april 2021

Voor een kind

Dank jullie wel voor alle leuke reacties op de KKT tags van gisteren. Erg leuk om te lezen.
Vandaag ben ik met een kerstkaart voor een kind. Een makkelijke deze week, want deze lag al klaar. Ik probeer er altijd wat in het voren te maken, dat als het een week niet uitkomt, ik toch wat kan plaatsen.
Nu ben ik deze week wel bezig geweest met kerstkaarten, maar het thema van een challenge werd gevraagd en daarom doet deze kaart hier aan mee.
Het is een bijna  kant en klaartje. Daar probeer ik zoveel mogelijk mijn eigen draai aan te geven. Zo heeft deze sneeuwman "echte" armen van de sneeuwman van MD.
Er valt verder ook niet zo heel veel over te vertellen, rustig gehouden.

Van het voorbeeld maakte ik weer een mini kaartje. En dan zie je de verschillen. De banners net even anders knippen, minder tekstjes en wat glitter.  
Challenges: 
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart.
CHCC: alles mag: optie voor een kind.
Groet, en tot een volgende kaart.
Ik ga in ieder geval met de leuke challenge van 52 weeks bezig, ik heb al een ideetje.
Nelleke 

10 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Ze zijn leuk hoor. Leuk de washitape die je hebt gebruikt.

groetjes van Ank

Daphne zei

Dat probeer ik ook te doen, wat kaartjes in voren maken...... als het dan straks 40 graden is, als hè, ALS, want nu is het vooral koud, maar, als het dan straks 40 graden is hoef ik geen kerstkaartjes te maken😁.
Dit is echt een leukerd, voor een kind zeker.
De sneeuwpop is leuk, wat grappig dat je die nog wat opgepimpt hebt, met zijn armpjes. Net of hij een knuffel wil geven🥰
Leuke challenge deze week hè, ik ga zeker meedoen, Aparte kaartjes, ik ben er dol op.

Rosina zei

dat zijn 2 leuke kaartjes Nelleke, leuk dat je je eigendraai aan heb gegeven...en het kleintje erbij is ook super gaaf
groetjes Rosina
DT 52 WTC

GerJanne zei

Superleuk deze. Ik zag hem in het echt en ook de kleine is erg leuk! De kaart met meer vouwen is bij mij al bijna klaar. Ik had vandaag weer tijd ;-)

Jantine zei

Heel leuk kaartje, Nelleke en knap hoe je er dan toch je eigen draai aan weet te geven, met bijvoorbeeld de armpjes.
Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Anita van Deur zei

Wat zijn ze leuk geworden Nelleke, fijne dag.

Colien zei

Twee leuke kaartjes, grappig die mini-versie!
Bedankt weer voor je bijdrage deze week.
grtz Colien [52WTC]

bolletjelucky.blogspot.com zei

Zoek de verschillen hihi. Vrolijke kerstpost Nelleke.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Helen zei

A great card - thanks for sharing it us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

Helen x

Marja zei

Leuke kaart Nelleke!
Groetjes Marja.