Mijn lijst met blogs

dinsdag 20 april 2021

Jippie


En ja hoor het is al weer de 20e april vandaag! Tijd voor een nieuwe uitdaging bij de Egel. Wat vliegen die weken voorbij zeg, soms denk ik: je knippert met de ogen en de tijd is alweer om. En toch hebben we 15 dagen over de vorige challenge gedaan. Zoals meestal met een groot aantal deelnemers. Geweldig, dank je wel voor het meedoen.
Deze uitdaging gaan we paperpiecen. De bedoeling is dat je een stempelafdruk gebruikt en daarvan een gedeelte weer stempelt op design papier. Zoals jullie kunnen zien heb ik de broek en topje van de blijde jongedame weer gestempeld heb op designpapier, uitgeknipt en op de stempel geplakt in plaats van te kleuren. 
Maar voor ik begon met stempelen en maken van de kaart, had ik eerst de stempel en designpapier uitgezocht. Het papier is van MD, winterpastels, maar vind het voor nu ook heel goed kunnen. De basis gemaakt naar een sketch. Toen was de jongedame aan de beurt. En tot slot de bloemen en de vlaggetjes, stempels en glitters.
Doen jullie ook weer mee?
We kijken uit naar jullie bijdrage.
Challenges:
Cheerfullsketches: sketch (gedraaid)
Two sisters on the blog: gebruik vlaggetjes.
Tot donderdag voor de kerstkaart.
Groetjes, Nelleke 

14 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Super leuke kaart Nelleke.
Ziet er leuk uit deze techniek.
Groetjes Elle-jeanne

Anita van Deur zei

Wat is dit leuk gedaan Nelleke ga mijn best doen om mee te doen paperpiecing vind ik heel leuk. Fijne dag.

Ellen zei

Wat een leuk kaartje maakte je Nelleke...mooi gedaan hoor!
Ook het papier is erg leuk wat je hebt gekozen!
Fijne dag en groetjes Ellen

Scraptastisch zei

Een hele vrolijke kaart heb je gemaakt Nelleke en het dametje een hele mooie outfit gegeven!
Leuke challenge!!!
xx Gerie

Angélique zei

Super vrolijk is deze kaart, en dat komt door de stempel, echt geweldig, daar wordt je meteen blij van.

marja kenter zei

Oh, wat grappig. Ik dacht meteen aan deze stempel toen ik de uitdaging zag. Echt apart om hem dan bij jou te zien. Leuk is die hè.
Je hebt er ook een "blije" kaart nee gemaakt. Word je vrolijk van.
Groetjes en een fijne dag.

Hobby Hoogland zei

Een leuke kaart en mooi zo de kleertjes aangegeven.
groetjes Marjan.

Caroline zei

Wat een feestelijke kaart, ze ziet er zo gezellig uit in haar outfit!
Dank je wel voor je deelname aan onze challenge.
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Nicolette zei

Een erg leuke vrolijke kaart.
Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

VoormeKaartje zei

Wat een lekkere vrolijke kaart. Een hele leuke opdracht weer. Vandaag al met de opdracht begonnen. Hopelijk kan ik de morgen afmaken. Groetjes, Christa

Daphne zei

Wat leuk.
Ik word zo vrolijk van deze stempel een de Jippie erbij.
Je gebruikte ik mooi papier, het is echt 1 geheel geworden.

Angelique zei

Wat een superleuke, vrolijke kaart met de blije jongedame. Zo leuk om het paperpiecing weer eens te zien en voor kleding werkt het altijd geweldig. Ook je ronde mannenkaart is mooi geworden. Ik had ook geen idee wat dat ene dingetje was maar mij is verteld dat het voor aan de achterkant is zodat je de kaart op kan hangen.
lieve groetjes Angelique

Bernadet zei

Wat een geweldig leuke kaart Nelleke.
Superleuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

Freubelmina zei

Wat maakte je een prachtige gepaperpiecede kaart Nelleke.
Nog bedankt voor je lieve reactie op m’n blogje.
Lieve groetjes, Wilma xx