Mijn lijst met blogs

donderdag 22 april 2021

De uil viert kerst


Vorige week kwam ik deze uil in een designblokje tegen. Hij lag daar maar te liggen. Mooi dacht ik. Om nu te gebruiken voor een kaartje met het raster eronder. Uit een heel oud kerstblokje  van de Wibra vond ik dit papier en het paste er goed van kleur bij. 
Ik denk dat het papier al wel 6 jaar oud is. De uil matte ik op kraft, de rand rand is van Nellie Snellen? Ook een oudje. Voor ik de uil op de kaart plakte heb ik er eerst een stukje juteachtig band onder gedaan, dit om het geheel wat te breken. Tot slot de handschoenen van MD gebruikt (nieuw 2e hands)  En links boven een ster van een set mallen van MD. 
Een eenvoudig en snelle kaart, dat kwam deze week goed uit.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag.
Groetjes, Nelleke 

15 opmerkingen:

Lia zei

Wat origineel om een uil op je kaart te verwerken. Is erg mooi!
Lia xx

Elle-Jeanne zei

Mooie kerstkaart met mijnheer de uil Nelleke.
Mooi plaatje.
Groetjes Elle-jeanne

Anita van Deur zei

Vind je kaart heel mooi en wat leuk om er het raster op te gebruiken mooi uil erbij prachtig en ik heb gelijk inspiratie gekregen, fijne dag.

Trijntje zei

Het is een mooie kerstkaart geworden Nelleke.soms lukt het zomaar. Groeten Trijntje

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje met die statige uil erop Nelleke...KNAP gedaan!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Diny zei

Wat een leuke kerstkaart Nelleke.....de uil komt er goed op uit!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart Nelleke, dat plaatje is echt een blikvanger met die statige uil erop.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marian zei

Een mooie kerstkaart met de uil.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Een leuk kerstkaartje met deze uil! En de kleurtjes passen allemaal mooi bij elkaar! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

Antjes kaartcreaties zei

Heel leuke kaart met de uil.
Het papier past perfect bij het uiltje.
Leuke details.
Groetjes Antje

Eri zei

De uil steelt echt de show op deze leuke kaart. Het raster en het juteband maken het tot een mooi geheel.
Groetjes, Eri

Henriët zei

Mooie kaart met de uil! Je hebt hem in een mooi lijstje gezet. Leuk afgewerkt met de ster en de handschoenen.
Groetjes van Henriët

Gina zei

Leuk kerstkaartje met het uiltje. Groetjes, Gina

Jantine zei

Heel mooi gedaan, Nelleke. Goed gecombineerd.
Leuk dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

martina's kaartjes zei

hele mooie kaart heb je hier gemaakt, geslaagd
grtjs, martina DT 52 WTC