Mijn lijst met blogs

woensdag 28 april 2021

Lest best

Lest best vandaag. De tag die ik als laatste maakte vind ik misschien wel het leukste. En laat ik daarom als eerste zien. De laatste maanden gebruikte ik voor de kleuren van het kleurenkaartteam vaak inkt, verf of ecoline. Ik zocht nu dus ook paarse achtergrondjes uit mijn map en stanste ze uit. Ik zocht er rood bij, waaronder deze kleine rode tag. Ik vond het niet mooi bij de paarse tags, die gebruikte ik niet maar deze rode uiteindelijk wel. De achtergrond maakte ik de vorige maand maar gebruikte deze toen niet. Deze is gemaakt met rode en witte verf en een bloem van structuurpasta en sjabloom van Pronty, die zie je links onder. Ik vond bijpassend rood en paars effen papier en daar is de bloem van gemaakt. Middenin een gekleurde punaise, waarvan ik het pinnetje heb af geknipt. Een tekst, glitters en paars wit touwtje tot slot.
Omdat ik met de paarse achtergrond tags niet verder kwam, pakte ik mijn alternatief: Folklore design papier van Eline. Een grote en kleine tag en een witte roos van MD. Ook daar weer een bloem opgemaakt met een klein wit takje. De tekst is van Pronty. Nog wat glitters en paars wit koord tot slot.
Bij deze tag is het papier veel drukker van zichzelf. Daarom er alleen een bloem op gemaakt. De tag heb ik wit gelaten en door de embossing gehaald. Daarop een verticale Happy Birthday. Een glitter en paars wit koord.
                                         
Hier nog even alle drie de tags samen. Al met al is het resultaat mij toch meegevallen.
Het zijn kleuren die ik niet zelf zou kiezen, en dan is het juist zo leuk om toch de uitdaging aan te gaan.
Ik ben benieuwd wat iedereen er van gemaakt heeft. Of er meer zijn die dit papier gebruikt hebben.
Ik weet al van GerJanne dat zij dit papier ook gebruikt heeft. En dat wisten we niet van elkaar!
Bedankt voor het kijken, lezen en reageren.
Groet, Nelleke  

29 opmerkingen:

Creatiels zei

Je zou de kleuren niet zelf kiezen, schrijf je, maar je hebt er toch maar drie tags mee gemaakt. Mooi gedaan. Ik vind ze allemaal wel iets hebben.
Groetjes en nog een fijne dag
Els

Colien zei

Heel mooie tags, erg leuk in de gevraagde kleurtjes!
Grappig dat je door het KKT uitgedaagd werd en zulke toffe resultaten krijgt.
grtz Colien

Daphne zei

Ze zijn prachtig hoor.
Ik vind het ook altijd erg leuk om mij via Challenges uit te laten dagen.
Je komt soms toch verrassende resultaten.

Ellen zei

Alledrie toppers Nelleke…supermooi gedaan!
Ik heb dit papier ook nog liggen…al jaren oud en nu zie je maar dat het weer van pas komt!
Fijne dag, groetjes Ellen

Kaartenkraam zei

Ik vind ook de rode tag het mooist maar ze zijn alle drie heel geslaagd hoor!

groetjes van Ank

Margreet zei

Wat een gave tags, Nelleke. Alledrie best verschillend. Knap gedaan hoor.
xxx Margreet

Anita van Deur zei

Prachtig zijn je tags leuke details, het is zo fijn om uitgedaagd te worden, fijne dag.

Angélique zei

Ook al zijn het niet jouw kleuren, je hebt er toch mooie labels mee gemaakt.

Nancy zei

Hey Nelleke,

Leuke set tags zijn het geworden! Ik zou deze kleuren zelf ook nooit samen gebruiken en het was hier ook wat zoeken... Maar uiteindelijk komt er toch altijd een oplossing hé!!

Liefs,
Nancy

Nancy Soetaert zei

niet zo'n evidente kleurencombi, maar je maakte 3 leuke tags!
groetjes
Nancy

Petra-loves-paper zei

Ik vind je tags ontzettend leuk geworden, het is moeilijk kiezen welke het mooist is hoor, topper!

Femminde zei

Wat een leuke tags!! En grappig dat je hetzelfde papier als GerJanne hebt gebruikt.
Ik heb de tags ook maar maakte er boekenleggers van. Grappig hoe iedereen zijn eigen draai aan iets geeft.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Nou je bent goed bezig geweest met deze kleuren. Ik vond een kaartje al moeilijk! haha! Maar leuk al die tags en allemaal zo verschillend. Groetjes Marijke.

Henriët zei

Wat een mooie labels in de kleuren van het KKT. Prachtige achtergrond maakte je voor de eerste.
Groetjes van Henriët

martina's kaartjes zei

wauw, wat heb jij je lekker geamuseerd met deze kleurencombo, geslaagde werkjes een voor een ! mooi
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs, martina

chantal zei

zo 3 ineens, en ze zijn echt mooi
Liefs Chantal

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ze zijn alle 3 wel geslaagd vind ik. Leuke tags Nelleke.
Lieve groetjes Miranda

Marfien zei

lieve leuke labeltjes heb je gemaakt van je restjes. de tip over het papier van Eline ga ik onthouden want op zolder heb ik nog zoiets liggen

GerJanne zei

Heel leuk, deze tags. Dat heb je heel mooi gedaan. EN zo leuk om aan een cadeautje te hangen. Ik ben benieuwd welke kleur er bij komt...

Jantine zei

Leuke kleurrijke tags, Nelleke. En verrassend he, hoe deze kleuren uitpakken. Ik zou het zelf ook nooit bij elkaar gekozen hebben.
Groetjes
Jantine

Sarah zei

Dat papier was mijn eerste blokje van MD en nog steeds vond ik het mooi.
Heel toffe labels. X

Rosina zei

Woooow dat zijn 3 schitterende tags in deze KKT kleurtjes Nelleke...ze zijn heel verschillend maar o zo mooi met hele leuke details...
en ja ik moet jouw ook jou heel erg bedanken voor het mooie verjaardags kaartje wat ik van je gekregen heb...en ja het inspireerde mij gisteravond laat om mijn kaartje te maken..
Ik hou wel van lekkere felle kleuren kaartjes en dat was die van jou, maar jij had er een prachtige bloem op gemaakt
Nogmaals dank je wel Nelleke...
groetjes Rosina

Nynke zei

Ze zijn leuk geworden! Knap dat je inspiratie had voor drie, ik vond één kaart al moeilijk genoeg. Het kleine rode label is wel echt een schatje hoor.
Groetnis Nynke

Margo zei

Superleuke tags, zo'n reeksje komt altijd van pas.
Groetjes
Margo

Caroline zei

goed geworden hoor en je blog achtergrond is ook al paars en rood, groetjes Caroline

Diny zei

Wat een goed idee om er tags mee te maken Nelleke...ziet er leuk uit om aan een cadeautje te hangen!
Groetjes Diny

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hele leuke tags Nelleke! Mooi gedaan in de KKT kleuren!

Wilma zei

Echt SUPER MOOIE labels heb je gemaakt Nelleke. Jij zet de MOOISTE bovenaan.....ik zou niet kunnen kiezen.
Liefs Wilma ☺☺☺

Grietje Jansen zei

Ik vind ze alle drie erg leuk.
Grietje