Mijn lijst met blogs

zaterdag 5 februari 2022

5 februari

Wat een deelname bij de vorige uitdaging van de Egel. Hoe leuk is dat dat jullie zo massaal meedoen met onze uitdagingen van de Egel. En vandaag gaan we weer met een nieuwe uitdaging beginnen. Deze is: maak een vintage kaart met een rand. Vorige week kreeg ik prachtig papier van Marianne. Wat een verrassing zeg! Er zat dit papier van Graphit 45 bij. Deze vond ik prachtig voor deze uitdaging. Omdat het papier zo mooi is heb ik er niet zoveel opgeplakt alleen zwarte pareltjes en 2 kleine vlindertjes. 
De basis is kraft deze heb ik net als het designpapier ruw gemaakt en beïnkt met distress vintage foto.
De vlinderrand stanste ik uit zwart papier. Op het zwarte randje wat overblijft heb ik een lintje van Joy! gebruikt. Tot slot nog een hele fijne tekst.  
We willen graag dat je 3 kenmerken van vintage gebruikt en benoemd.
Bij mij zijn dat: ruwe randen, beïnkten, parels, oud uitziend papier en lintje.
Wil je zien wat mijn DT maatjes hebben gebruikt, kijk dan vooral ook even bij de Egel.
Veel plezier met het maken van de kaart.
Dank je wel voor jullie lieve reacties op mijn kerstkaart. Hier gaat het best wel goed, wat hoesten nog.
We vermaken ons wel, ik heb altijd wel wat te doen en ik heb deze week ook heerlijk kunnen freubelen.
Het meeste baal ik eigenlijk dat we een toch wel belangrijke afspraak moesten verzetten.
Een schrale troost, wij zijn niet de enige.
Groet, Nelleke 

10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart het papier is heel leuk doet me aan de 1920 jaren denken, fijne dag.

Trijntje zei

War een leukekaart met de rNd. Het papier is erg mooi. Zeker zijn Jullie niet de enigen.. Er zijn erg
Veel. Toch nog maar beterschap. Groeten Trijntje

Elle-Jeanne zei

Leuke vintage kaart Nelleke.
Leuk papier.
Beterschap gewenst.
Groetjes Elle-jeanne

Daphne zei

Lastig, Vintage, maar ik laat mij graag uitdagen!!
Wat een mooi voorbeeld maakte jij. Je bewijst dat het niet altijd TE moeilijk hoeft te zijn. Ik ga eens even goed nadenken over een idee, komt vast gauw iets boven.
Balen dat jullie thuis MOETEN blijven, helemaal als je belangrijke afspraken af moet zeggen. Er gaat heel veel niet door op dit moment, het halve land zit thuis, maar dat is een troost daar heb je niks aan als je er zelf mee te maken hebt.

Ans Gilbert zei

Mooie kaart met een vintage uitstraling, leuk papier heb je gebruikt en leuk met de vlinderrand,
Groetjes,
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie border rand met vlinders heb je gebruikt Nelleke. Ook jij maakte een mooie inspiratie-kaart voor het vintage thema.
Beterschap.
Lieve groetjes Miranda

Marfien zei

Bedankt voor de andere helft, had zomaar een vermoeden dat er weer iets terug zou komen :-), Ga ook maar eens zoiets proberen.
Gaaf papier is het hè en handig dat er niet zoveel omheen moet

GerJanne zei

Ja, dat is wel balen, die belangrijke afspraak. Hopelijk hebben ze begrip en hoeven jullie niet al te lang te wachten tot het wel door kan gaan.
Je kaartje is ook heel mooi geworden en goed gelukt!

Doris knippenenplakken zei

Super mooie vintage kaart! Wat een mooi papiertje.
Groetjes Doris

Hermien zei

Prachtig inspiratie kaartje Nelleke, mijn ding is het niet vintage.

groetjes Hermien