Mijn lijst met blogs

vrijdag 18 februari 2022

Herkansing

Mijn herkansingstag voor de DCL. Vorige week lukte de techniek met versamark niet. Van de week heb ik het nog eens geprobeerd.
Voor een projectje maak ik tags. Deze heb ik van te voren met versamark gestempeld. Dit ook verschillende malen gedaan.  Daarna heb ik ecoline gebruikt. Je ziet nu wel de versamark er door komen, de lijntjes zijn wat donkerder. Toch had ik het anders verwacht, ik weet niet waar dat aan ligt. Het lijkt mij dat als je embosingpoeder bij gebruikt je dit niet perse voor het kleuren van de kaart hoeft te doen. Misschien heb ik het wel niet helemaal goed begrepen.
Daarna had ik er een bloem opgemaakt. Echter toen we woensdag bloemen gingen kleuren, dacht ik dan kan ik voor deze tag niet achterblijven. Dus de oude bloem en voorzichtig afgehaald en weer een nieuwe bloem gestanst. Deze avonds gekleurd met twinmarkers en op de oude plak van de bloem geplakt. Een knoop links onder en dit alles kwam op paarse basistag.
Tot slot wat glittersteentjes en paarse tule vastgemaakt met stoer touw. Hihi ik wilde het al krafttouw noemen. De tekst komt, als ik weet naar wie de kaart gaat. 
Challenges: 
DCL: resist techniek
Ally's angels: alles mag
Een dag om thuis te blijven. Is het niet om corona, is het voor de stom Eunice. Laten we hopen dat het mee gaat vallen.
Waai niet weg!
Groet, Nelleke 

 

19 opmerkingen:

anja curvers zei

Heel erg mooi gedaan hoor deze tag. Leuk dat je meedoet bij DCL.

Scraptastisch zei

Mij dus te ingewikkeld, hihi Een doorzetter ben je zeker en ik vind je label prachtig! Helaas moet ik wel de weg op maar ga eerder naar mijn werk...veiligheid voor alles!
xx Gerie

!neke zei

Mooie tag !!!
Kleurencombi top !
groeten Ineke

Ellen zei

Supermooi geworden Nelleke…mooie kleuren ook! Ik wou ook nog meedoen met deze challenge maar helaas niet gelukt… maar ga het zeker eens proberen!
We blijven idd maar binnen met dit beestenweer, niet erg want ik ben het de afgelopen 2 jaar wel gewend!
Fijn weekend en groetjes Ellen

Marjan zei

Mooie tag en wat leuk dat je doorzette, Nelleke. dank j wel voor het meedoen met DCL. Laten we maar hopen dat het allemaal meevalt met de storm.

Anita van Deur zei

Prachtige tag de kleuren de bloem super mooi Nelleke.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hele mooie graag in mooie kleuren Nelleke. Fijn dat het toch nog gelukt is! Leuk dat je meedoet bij DCL 🌺☕

Diny zei

Wat een prachtige tag heb je gemaakt Nelleke.
Het is inderdaad beter om binnen te blijven met deze storm....dan gaan we maar naar de knustelkamer....geen straf toch?
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Femminde zei

Wat een leuke tag Nelleke!!
En ja hier blijven we ook lekker thuis, maar het valt nog mee hier.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Nicole Parmentier zei

De lijntjes worden inderdaad lichter als er wit papier onder de embossing zit in plaats van de gekleurde inkt. Maar ik vind het effect in beide gevallen heel mooi. Je kleuren zijn prachtig gekozen, mooi kaartje die ook als boekenlegger goed dienst kan doen! Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

Hobby Hoogland zei

Een mooie tag en ook prachtige kleuren.
Leuk om te gebruiken voor op een cadeautje.
groetjes Marjan.

Henriët zei

Een heel mooi label heb je gemaakt. Mooie combi dat paars met geel.
Groetjes van Henriët

VoormeKaartje zei

Wat een mooie label. Die kleuren zijn zo mooi bij elkaar.
Een fijn weekend.

Angélique zei

De aanhouder wint, je hebt een mooi label gemaakt, mooie kleuren.

Marfien zei

Leuk gemaakt, een mooie tag in prachtige kleuren

GerJanne zei

Hij is mooi! En leuk dat het nu wel gelukt is. Bij mij werd het eigenlijk een beetje doorzichtig, die versamark.
Mooie bloem ook.

Trijntje zei

Wat een leuke tag. Mooie kleuren combi. Mijn moeder was hier vrijdag… maar om 13.00 uur stond de taxi voor de deur… Ze waren bezig om de mensen weer naar huis te brengen ivm met storm. .. We hadden net een kaart in d3 pas… moest nog geplakt en afgewerkt worden… volgende week maar.. Je kan geen risico nemen. Groeten Trijntje

Twórcze pasje Danki zei

Amazing Tag, I love your colors. Thank you for joining Kreativtanten challenge
Hugs
Danka DT

Twórcze pasje Danki {My Blog}

Twingomaus zei

wow. beautiful colours.
Thanks for joining us at the Kreativtanten Challenge.
Greetings Andrea