Mijn lijst met blogs

donderdag 24 februari 2022

Snoesjes van kaarten



Dank je wel voor alle leuke en lieve reacties op mijn vorige kaarten voor de liftchallenge. Vandaag 2 Kerstkaartjes maar geen lift zoals Marianne al suggereerde. Het zijn 2 kaartjes geworden van mijn sterrenkaartjes waarvan ik de basis al klaar heb. De kaartjes zijn 10x10. Voor deze kaartjes koos ik om Snoesjes te gebruiken. Eigenlijk wilde ik 3 kleintjes gebruiken, daar heb ik er nog veel van, maar op dit kaartje vond ik dat niet zo leuk. Daarom 2 grote snoesje gebruikt die goed bij het papier passen. Deze zijn verhoogd opgeplakt.
Al een poos was ik op zoek naar de ijsschots en slee en Iglo van MD. Tot mijn grote vreugde heb ik ze gevonden op Marktplaats. Daar had ik een oproepje geplaatst en daar reageerde iemand op. 
In het begin was ik voorzichtig. Ik had namelijk ook een oproep gedaan van een stempelsetje en werd al door Marktplaats gewaarschuwd dat dit voer voor criminelen is. Het klopte. Al snel daarna kreeg ik ene berichtje dat een vrouw dat stempeltje had en dat ik het mocht halen. Ze had allang gezien dat ik ver uit de buurt woonde en dat ik de kosten wilde vergoeden. Ik vroeg om een foto, dat kon ze niet en een bankrekening kon ze ook niet geven. Ik kreeg wel een link.... dat vertrouwde ik niet dus vroeg ik om haar adres. Geen reactie. Even later kreeg ik bericht van Marktplaats dat deze vrouw geblokkeerd was omdat er meer klachten waren gekomen. Dus een gewaarschuwd mens telt voor twee. Een illusie armer en ervaring rijker. Het maakt wel dat je voorzichtiger word en ook foto's wil zien van hetgeen ze je aanbieden.
Maar nu heb ik dat beiden en ik ben er heel erg blij mee. Gelijk de ijsschots gebruikt voor dit kaartje. Ook de slee kwam gelijk aan bod, met een kerstboom erop, nog wat sterretjes en tekst van Crealies.
Het jongetje kwam ook op de ijsschots te staan. Ik vond het mooier dat de slee aan de andere kant stond en heb daarom een andere slee gebruikt, hij licht de kerstboom bij die op de slee staat. Verder weer hetzelfde afgewerkt zoals de eerste.
Het leverde een positieve reactie op van Lieke en dat zegt wel wat als zij dat vindt. 😊😄
Challenges:
52weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag
Groetjes, en we zien elkaar wel weer. Nelleke 

18 opmerkingen:

GerJanne zei

Ja, het verhaal vertelde je. ZO balen dat er van die 'slechte' mensen zijn. Maar deze set heb je maar weer mooi op de kop kunnen tikken.En de kaartjes zijn beide heel leuk.

Irene zei

Wat kun jij goed speuren op Marktplaats (al was dit een succesvol oproepje 👍) en 2 super leuke kaarten er mee gemaakt!Ik kijk er eigenlijk nooit en als er dan ook nog van die akelige mensen tussen zitten..
XxIrene

Scraptastisch zei

Snoezig kaartje, ze blijven leuk deze plaatjes! Je hebt heel GOED opgelet Nelleke door geen zaken te doen met deze afzetster!
xx Gerie

Anita van Deur zei

Oh wat een zijn het leuke kaarten. Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn!

Trudy zei

Twee super leuke en schattige kaarten en wat een leuke felle kleuren! Met Marktplaats moet je inderdaad goed opletten.
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh knap dat je zo alert was Nelleke en allebei je kerstkaarten vind ik mooi geworden. Die snoesjes blijven leuk vind ik.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marja kenter zei

Zo leuk deze kaartjes met snoezige snoesjes. Fijn dat marktplaats je waarschuwde wat naar toch dat mensen er zo op uit zijn om je op te lichten. Gelukkig was je alert.
Fijne dag verder en liefs.

Daphne zei

Wat een vrolijke kleur groen is dit.
De stegen op de achtergrond vind ik leuk.
En die snoesjes blijven leuk hè?!
Wat een desillusie van marktplaats, je zou er helemaal op afknappen, bah.
Altijd uitkijken en nadenken. Het liefst koop ik iets wat ik op kan halen, want dan weet je vrijwel zeker dat je iets ook echt krijgt.

Caroline Cards zei

Super leuke kaarten met deze Snoesjes en vrolijke kleuren!
Groetjes, Caroline

LisannesKaartenhobby zei

Wat een nare ervaring! Gelukkig heb je alsnog de mallen op de kop kunnen tikken en heb jij er iets moois mee gemaakt waarvan wij nu mee kunnen genieten op de blog: heel snoezig en vrolijk zijn je kaarten!

Hobbygroet Lisanne

Diny zei

Inderdaad....Snoesjes van kaartjes....wat zijn ze leuk Nelleke!
Wat een verhaal Nelleke....maar gelukkig was jij alert!
Groetjes Diny

Marja zei

Wow twee supermooie kaartjes met de schattige snoesjes erop!
Groetjes Marja.

Angélique zei

Zo leuk allebei, heel vrolijk en speels met al dat groen en de leuke snoesjes.

Marfien zei

twee hele leuke kerstkaartjes

Jantine zei

Fijn dat je de mallen van Marianne Design vond via Marktplaats. Maar inderdaad, je moet zo oppassen voor oplichters, verschrikkelijk.
Je kaartjes zijn snoezig, leuk om de Snoesjes weer eens te gebruiken!
Lekker fris van kleur zijn ze.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

carla zei

Snoezige kerstkaartjes, erg leuk gemaakt.
Toch altijd goed opletten op Marktplaats er zijn zoveel niet te vertrouwen personen actief. Misschien beter eens rondkijken op een groepje op Faceboook met 2de hands hobbymaterialen. Dat is veiliger.
Groetjes,
Carla

Antjes kaartcreaties zei

Wat een verhaal Nelleke. Gelukkig ben je er niet ingetrapt!
Wat heb je een schattige kerstkaarten gemaakt met de snoesjes.
Ze zijn nog altijd zo leuk!
Fijn weekend, Antje

Trijntje zei

Wat twee superleuke kerstkaarten met de snoejes. Leuk in combi met Schots en slee. Fijn dat je die via marktplaats hebt kunnen kopen. En dat je niet on de oplichting bent getrapt. Mijn moeder komt de meeste vrijdagen te knutselen dat doen we al jaren. Eerder kwam ze met de scootmobiel, nu met de rolstoel taxi. Ze komt er helaas zelf niet meer uit omdat ze niet meer mobiel is. Gelukkig met thuiszorg, huishoudelijke hulp en met ons lukt het allemaal nog net om zelfstandig te wonen. Ze heeft wel een elektrische rolstoel waar ze mee naar buiten kan, maar daar ziet ze tegenop. Daarom houden we het wekelijkse uitje er maar in. Knutselen en gezellig eten. We maken er maar een mooie dag van. Mijn vader is in 1998 al overleden... Dus mijn moeder is al heel lang alleen. Mijn oeder maakte tien al kaarten. En ik later ook en zo is de knutseldag ontstaan. Groeten Trijntje