Mijn lijst met blogs

donderdag 17 februari 2022

Kerstboom met een touch of gold

Een kerstkaartje wat al even klaar stond om nu te laten zien. Eind vorig jaar liet Marjan wat kaarten zien die ze met foiling gemaakt had. Dat deed mij denken dat ik ook nog wat had liggen wat ik met hot foiling gemaakt had. Eerst heb ik de glitter dmv deze kerstbomen stans overgebracht op wit papier, dat is een heel fijn streepje. Daarna heb ik dit met de stans uit gestanst. Zo zie je hele fijne lijntjes goud terug. Het lag nog steeds in een doos om er wat mee te doen. En al snel had ik een idee. Een scrapling was de basis, daarop kwam een strook designpapier van CE. Op het sterretje links boven kwam een gouden ster en tekst.  Rechts nog wat kleine sterren, en onderaan een klein strikje. Meer kan ik er ook niet over vertellen, het is een eenvoudig kaartje geworden.
challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag
ABC C: Clean and simple
Het was gisteren een hele mooie dag. We hebben veel gepraat met inkt en twinmarkers bezig geweest. Wim verraste ons met heerlijke broodjes, en had zo enthousiast ingekocht dat we hier vandaag ook nog van gesmuld hebben.
Angela heeft de werking van de cameo uitgelegd. Die mogen we van haar uitproberen, hoe leuk is dat.
Vandaag een poos naar Thomas geweest, er zijn daar nog meer besmettingen, dat was ook wel te verwachten. Nu hoop ik eigenlijk maar dat iedereen het krijgt, dan kunnen besmette medewerkers met lichte klachten gewoon naar hun werk gaan en de bewoners uit isolatie van hun kamer.
"We moeten maar weer gewoon gaan doen" zei een medewerker, ze lopen echt op hun tandvlees.
Ik hoop het ook echt dat het binnenkort voorbij is.
Morgen zouden we afspreken met mijn zussies maar ik denk dat Eunice roet in het eten gaat gooien.
Met een zware storm ben ik toch wel het liefste thuis.
Tot morgen dan ben ik er weer met een herkansing.
Groet, Nelleke 

15 opmerkingen:

Jantine zei

Wat een mooie kaart zo met die subtiele glansjes, Nelleke. En klinkt als een heerlijke dag gisteren. Jammer dat het morgen zo vreselijk gaat stormen en je dagje waarschijnlijk niet door kan gaan. Ik vind ook dat we al genoeg storm gehad hebben, maar ja.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

marijke zei

Een heel mooie boom met mooie fijne takken! Een mooi kaartje geworden. Leuk dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Nancy Soetaert zei

mooie kaart met die sierlijke kerstboom!
groetjes
Nancy 52WTC

Antjes kaartcreaties zei

Prachtige kerstkaart met deze mooie kerstboom Nelleke.
Ja, morgen kun je maar het beste thuis blijven.
Er wordt een zware storm verwacht en maandag nog één.
Hopelijk gaat het meevallen.
Groetjes en fijn weekend.
Antje

Heather zei

Gorgeous, Nelleke! Love your pretty foil touches on that perfect tree! Subtle and pretty background papers, too! Thanks so much for playing at Sparkles!

Anita van Deur zei

Schitterend kerstkaart!

Marie Bingaman zei

What a lovely card, and that tree die is so delicate and pretty! Thanks for sharing with us at ABC Christmas challenge, and good luck! 😊

~Marie B -DT

Wendy zei

What a gorgeous card! The tree is such an intricate and elegant design. Thank you for sharing and playing along with us at ABC Christmas Challenge ~ Wendy

GerJanne zei

Heel mooi kaartje. Je hebt deze toen wel aan me laten zien, volgens mij. Het heeft iets heel fijntjes.
Ja, het was reuze gezellig..en lekker.
Dat Eunice roet in net eten gaat gooien kan ik begrijpen. Als je het hoort op de radio, dan wordt het niet best.

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kaar met die mooie kerstboom.
inderdaad vandaag maar binnen blijven..
Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart heb je met die sierlijke kerstboom gemaakt Nelleke. Wie wat bewaart...
Ik blijf lekker thuis vandaag, het zekere voor het onzekere.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Susan Renshaw zei

This is super!
Thanks for sharing with Crafty Hazelnut's Christmas Challenge!

Ellen zei

Mooie en sfeervolle kaart.
Gezellig dat je meedoet bij Craft Rocket Challenges.

groetjes, Ellen

Helen zei

Beautiful and elegant.

Thanks for joining us at the Sparkles Christmas Challenge Blog.

Helen x

Wei zei

This is amazing! Thanks for playing along with us at ABC Christmas Challenge. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries again.