Mijn lijst met blogs

dinsdag 15 februari 2022

Route 66

Vandaag is mijn broer boven mij jarig. Aangezien hij en zijn vrouw corona hebben, hopen we na hun isolatie daar naar toe te gaan. In onze omgeving komen we steeds meer besmettingen met corona tegen.
Onze dochter en kleindochter hebben het en vanmorgen kregen we bericht dat Thomas zijn zelf test positief was. Aangezien hij snipverkouden is, zal het vast wel zo zijn. Met hem was er nog 1 en nu al de 4e bij hen in de woning. Laten ze het nu allemaal maar krijgen, des te eerder zijn ze er vanaf. Donderdag ga ik een poos naar hem toe, het kost veel moeite om mensen te vinden, echt heel vervelend. Zo kan ik wat betekenen om daar te zijn,  ik heb het toch pas corona gehad.
Hopelijk valt het allemaal mee, zijn stemming was in ieder geval wel goed .
Mijn broer is 66 geworden, dan vind ik het leuk om een kaart met route 66 te maken. Hij verwijst natuurlijk naar route 66 in Amerika. Hij houdt van oude auto's en heeft heel veel aan  oude Saab gewerkt, die heeft hij jaren gehad. 
De kaart komt uit een kant en klaartje boekje. Het plaatje heb ik op blauw papier geplakt. Daaronder zat het papier wat links van het plaatje geplakt is. Dat heb ik er gewoon met een kleinere stans uitgehaald.
De rode lijst zat op het designpapier wat in het boekje zat.
De kaart naar een sketch gemaakt, zo ook de dwarsbalk en 4 spitpennen op de hoeken en een strik.
Er zo mooi mijn eigen draai aan kunnen geven.
Challenges:
Morgen komen GerJanne en Angela voor een kletseldate. We hebben er zin in. 
Angela laat zien wat je met een cameo kunt doen, ik heb eigenlijk geen flauw idee en ben benieuwd .
Maar natuurlijk gaan we ook wat doen, ik heb wat dingen bedacht en ik hoop dat dat lukt.
Groeten, en tot donderdag.
Nelleke 

 

14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een toffe kaart voor je broers verjaardag, mooie kleuren en route 66 top!

Irene zei

Leuk bedacht om op deze verjaardag route 66 te maken als verwijzing naar zijn leeftijd! Veel plezier vandaag!
XxIrene

Trijntje zei

Wat leuk om de leeftijd te koppelen aan de route 66. Her is edn mooie kaart geworden.. ja corona gaat wel erg rond... Ben benieuwd met het meer loslaten vsn de regels.. edn hele gezellige dag met GerJanne en Angela. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke kaart voor een 66-ste verjaardag, leuke kleuren en die verwijzing naar route 66 is natuurlijk top. Wat naar dat zo veel mensen in je omgeving besmet zijn en zeker ook voor Thomas. Veel plezier op je knutseldate, het is er weer voor ;)
Lieve groetjes Miranda

Monique zei

Wat een gave kaart voor je broer!
Veel plezier vanmiddag.
Dank je wel voor je lieve reactie, dat doet goed!
Liefs Monique

VoormeKaartje zei

Wat een super mooie kaart.
Je Corona grijpt nu echt om zich heen. Hoor het nu ook heel veel in mijn omgeving en ziek dat ze ervan zijn. We zijn nu nog weer extra voorzichtig, zou niet handig zijn met mijn gezondheid om het te krijgen.

Marfien zei

Leuke stoere vintage kaart

Hermien zei

Een prachtig kaartje voor je broer. Hopelijk blijft het bij een verkoudheid bij Thomas en vallen de klachten mee. Bij ons op het werk zijn ook veel mensen thuis door Corona.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Hij is erg leuk! Ik had dit zelfde boekje en voor mijn zwager maakte ik ook een kaart met dit plaatje. Zo toepasselijk.
Succes morgen bij Thomas. Inderdaad, wat je zegt: als ze het allemaal gehad hebben, ben je er een poosje vanaf.
Wat was het gezellig! Ik heb ervan genoten! En die cameo, stoei er maar lekker eens mee. Kom ik daarna wel kijken, hihihi...

Doris Klein zei

Wow, wow, wow, wow.. what a coole masculine card! I really love everything of your creation!

Thanks for playing along with our Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck!

Hugs and please come back soon!
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives
*Owner*Critter Crazy Challenges
*List Manager* Challenges for Days
*DT* Sweet Sketch Wednesday 2

Kelly Schelske zei

Wow what a fabulous card! Love everything about this Nelleke!

Thank you for using one of our sketches and joining us at Sweet Sketch Wednesday 2 this month!

Kathie zei

Nelleke, I'm so sorry to hear that you and your extended family have had and still have Corona. Wishing everyone a quick recovery.
I love your Route 66 card, it's brilliant and your brother will love it. I made one for an order about 2 years ago and I was happy how it turned out. I googled Route 66 and from some printable design paper which I used in the background. I love your great card and thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
Hugs
Kathie SSW2~DT

anne zei

What a super fun card and a great idea for the birthday of a 66 year old. It's also a lovely take on the sketch.
Thank you for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday 2 and I do hope that you and your family are fully recovered.
Anne SSW2-DT

OlgaB zei

Super cute! Love the vintage look!
Thank you for joining SSW2
Hugs from Africa!
OlgaB