Mijn lijst met blogs

dinsdag 1 februari 2022

Gestempelde bloemen



Vandaag plaats ik een vrolijk kaartje om de boel wat op te fleuren. Wat begint mijn eerste echte officiële pensioen dag met enorm naar weer. Motregen en wind, weer om lekker thuis te zitten en in je holletje te kruipen. Dat ga ik dan zo ook lekker doen. lees: freubelen.
Vorig jaar maakte ik een aantal kaartjes met gestempelde bloemen. 1 was er voor GerJanne, de andere is ook al verstuurd en deze liet ik niet zien omdat die volgens mij naar een blogdin ging voor haar verjaardag. Alleen weet ik niet meer naar wie. Dat maakt ook niet uit.
Ik heb gestempeld op designpapier en de bloemen uitgeknipt en gerangschikt  op streepjespapier uit hetzelfde blok van MD. Dat was best leuk om te doen.
Ik ga nu richting kamer, tot een volgende post!
Groet, Nelleke 
 

13 opmerkingen:

Sarah zei

Mooie kleuren! Dat geeft een leuk effect de bloemen op design papier.
Geniet van je eerste officiële pensioen dag x

!neke zei

Prachtig in deze kleuren !!!!
Geniet van de eerste dag !!!!
Groeten Ineke

Hobby Hoogland zei

Een prachtig en kleurrijk kaartje. Leuk op deze manier de bloemen te maken.
Wat lekker niets meer moeten , geniet ervan.
En met dit weer zijn we blij met onze hobby.
groetjes Marjan.

Anita van Deur zei

Schitterend, mooi gestempeld en een en al vrolijkheid!

marja kenter zei

Wat een enig kaartje, zo vrolijk.
Fijn hè, met pensioen.
Groetjes en liefs

Scraptastisch zei

Wat een lekker vrolijk kaartje Nelleke! Ik kruip ook in mijn holletje straks, hihi
xx Gerie

Trijntje zei

Dat was ik.. kreeg zo'n mooie vrolijke bloemige kaart van je
Deze is ook weer erg leuk. Lekker is het om te doen waT je zin in hebt. Geniet ervan. Zeker mooi knutsel weer kees ik op het nieuws. Wij zitten lekker buiten te genieten. Groeten Trijntje


Angélique zei

Lekker vrolijk om te maken, én om te ontvangen, erg leuk!

Creatiels zei

Leuke kaart heb je gemaakt. Mooi boeket. Een beetje te laat maar toch wil ik je nog een fijne verjaardag 🎂 wensen en je feliciteren 🎊 met je pensioen. Geniet ervan.
Groetjes Els

Marfien zei

Leuk dat je bijna alle kleurtjes uit het blokje gebruikt hebt voor de bloemen, het is een vrolijk geheel geworden

Nancy zei

Hey Nelleke,

Geweldig toch, alles mag, niks moet... Ik tel nu al af naar mijn pensioen, nog 10 jaar en 9 maanden... Tja...
Geniet van je freubeltijd in jouw hok, zoals je het zelf noemt... haha!! Leuke bloemenkaart maakte je!!

Liefs,
Nancy

GerJanne zei

Hahaha, ja je kunt niet alles hebben. Je wilde zeker ook nog zon en 25 graden op je eerste officiële pensioendag ;-)
je kaart is heel erg vrolijk, dat is inderdaad even wat naders dan het weer van gisteren.. foei wat een nattigheid. En..... lekker gefröbeld?

Daphne zei

Wat fijn om je pensioen te beginnen met een dagje freubelen.
Misschien is het ook een soort "verwerking", lekker iets uit je handen laten komen, terwijl je nadenkt over de laatste tijd, denkt aan de tijd die achter je ligt.
En weten dat je tijd genoeg hebt, dus kan je eerst iets leuke gaan doen de rest kan morgen of overmorgen ook nog........🥰Heerlijk, dàt is volgens mij genieten van je pensioen.
En niks leukers om die dan te beginnen met een vrolijke kaart op je blog😍