Mijn lijst met blogs

woensdag 23 februari 2022

Kleurenkaartteam in de lift

Maandag had ik een knutseldag. Toen ik aan het einde van de middag aan het koken was, vroeg ik mij af wanneer het de laatste woensdag van februari was.  Oeps dat was woensdag al. Aangezien ik dinsdag de kamer van Thomas moest opruimen en schoonmaken, had ik niet zoveel tijd meer. Dinsdagavond hebben we hem opgehaald voor een aantal dagen. Dus maandagavond nog maar even mijn kamertje ingedoken en heb ik deze kaart gemaakt.  Eerst wilde ik wat anders maken, maar alle tapejes lagen er nog en daar heb ik de kleuren jeans blauw en koper uitgezocht. Ik zat nog in de flow van van de liftchallenge en heb nog maar een liftkaartje gemaakt. Ook deze kaart is weer voor een man en vindt de komende maand zijn weg naar een jarig familielid. 
Bij de kaart van gisteren had ik de rand stans van de Action gebruikt. De andere kant gaf ook een mooi randje en dat zie je hier. Nu dus de andere kant van de stans gebuikt voor het golvende randje. Dat moest in 2x wat de stans is niet zo breed. Dat lukte prima. Daarna nog hoera in jeansblauw gestanst en koperen sterretjes uit een op een stukje papier geplakt tapeje. Dat kon net.
En misschien vind ik de laatste nog wel de mooiste geworden.
Challenges;
Kleurenkaartteam: jeansblauw en koper.
Liftchallenge: liften van een kaart.
Paperminutes: kaart voor een man
Het was een leuke kleurenuitdaging en niet moeilijk, benieuwd wat er de komende maand weer gaat komen.
Tot morgen dat ben ik er weer met een kerstkaart.
Groet, Nelleke 

33 opmerkingen:

Henriët zei

Wat leuk dat je ook tapejes had in de gevraagde kleuren van het KKT. Ook deze is weer erg leuk!
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

oh wat een geluk dat je die tapejes had! Prachtig bij elkaar. En ook nog van dat leuke tape. Het was bij mij hangen en wurgen. Geen idee waarom..
Wel gelukt uiteindelijk..

Claudia's kaartjes zei

ja, soms ontbreekt gewoon de tijd, terwijl je ideeen zat hebt he. maar je kaartje is super hoor

grtjs Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Jantine zei

Oh, wat leuk om washitapes in deze kleuren te gebruiken, Nelleke. Goed idee. Het is zo'n leuke liftkaart. Mooie golfrand ook.
Groetjes en veel plezier met Thomas.
Jantine

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart Nelleke.
Ja de dagen zijn soms te kort.
Groetjes Elle-jeanne

Anita van Deur zei

Hij is prachtig Nelleke!

LisannesKaartenhobby zei

Hele mooie kaart Nelleke!

Hobbygroet Lisanne

!neke zei

Super mooie lift !!!!
Groeten Ineke

Daphne zei

Jaaaaaa, super leuk en knap hoor, zo met de tijdsdruk!
Geluktje, de tapejes in de juiste kleur.

Grietje Jansen zei

Leuke en vrolijke kaart geworden.

Grietje

Diny zei

Wat een goed idee om deze kaart in de KKT kleuren te maken Nelleke....prachtig!
Groetjes Diny

Marfien zei

KKT in de lift, wat leuk gedaan. morgen nog "kerst" in de lift?

karin zei

Mooi die kleurtjes washitape bij elkaar. Prachtig gemaakt Nelleke.
Groetjes,
Karin

Nancy Soetaert zei

leuk met die tapejes in de KKT-kleuren, toffe liftkaart!
groetjes
Nancy

Ellen zei

Wat is hij mooi geworden in koper/blauw…echt top en ook de vorige is prachtig gemaakt. Wat een mooie stans is dat zeg…super!
Ik wil je heel erg bedanken voor je superleuke kaart met de uiltjes, erg leuk gedaan!
Plezier met Thomas en groetjes, Ellen

Angélique zei

Daar heb je toch maar een mooie kaart uit je mouw geschud, goed gedaan!

marijke zei

Een leuk idee om de liftkaart te maken met deze kleuren. Goed gelukt! Leuk al die tapejes! Groetjes Marijke

Wilma zei

Dit is een hele MOOIE lift Nelleke en toch gemaakt in de kleurtjes van het Kleurenkaartenteam.
Liefs Wilma ☺☺☺

Femminde zei

Wat een toffe lift in deze kleurtjes!! Ik ben fan van deze.
Geniet van de dagen samen met Thomas!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

chantal zei

Geslaagde liftkaart. Mooi
Liefs Chantal

Kaartenkraam zei

Deze vind ik inderdaad ook de mooiste maar ze zijn allemaal zeer geslaagd!

groetjes van Ank

VoormeKaartje zei

Wat een mooie kaart.
Het past allemaal zo goed bij elkaar.

Trijntje zei

Wat een mooie lift in deze kleuren.Groeten Trijntje

marja kenter zei

Zo zie je dat je heel snel een hele leuke kaart kan maken. Echt een fraaie mannen kaart.
Vandaag heb ik jouw kaartje ontvangen ook zo mooi. Dank je wel.
Liefs en groetjes en veel plezier met Thomas thuis.

martina's kaartjes zei

hij is leuk geworden, je kaart ! mooi gemaakt
fijn dat je er weer bij was deze maand, nog een fijne avond,
grtjs, Martina

Marjan zei

Deze mag er ook zijn! Mooi combinatie van tapes en de grote tekst erop is ook gaaf. Dank voor je tweede inzending!

Creatiels zei

Mooie lift kaart is het geworden. Gelukkig mogen we zelf kiezen waarmee we werken en vinden we meestal wel wat om te voldoen aan de gevraagde kleurtjes
Groetjes en nog een fijne avond
Els

Sarah zei

Heel mooi werd je kaart! Echt tof om de kleuren van het KKT te gebruiken voor de liftchallenge.
Geniet je van je pensioen? Xx

Nancy zei

Hey Nelleke,

Dat is een leuke mannenkaart geworden!
Ik zie dat jij ook last hebt van die vervelende spam hierboven... Vervelend hé?

Liefs,
Nancy

Margreet zei

Wat een goed idee om tapejes te gebruiken bij deze kleurencombi. Het is een mooie kaart geworden.
xxx Margreet

Nicole Parmentier zei

Wat slim Nelleke om de KKT kleuren te combineren met deze lift. Een zeer geslaagd kaartje!! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge.

Uschi zei

Great card for a man. Fantastic idea and a very beautiful design. This pattern cut is simply gorgeous. And the colours of the tapes matches in a wonderful way. Great that you got those at home. I also like the repetition.
Thank you for joining the EAC challenge.
Hugs Uschi

Cornelie zei

Mooie combi van tapejes. Totaal anders als je 1e kaart. Heel mooi!! Dankjewel nogmaals!